~82~

477 45 37
                                    

Ehehe bölümü daha yeni gördüm desem yeridir

Abi normalde derslerle gram ilgilenmem ve wattyde yatıp kalkarım ama bu dönem notlarımı azıcık düşürdüğüm için wattyde aktif değilim ve ondan dolayı da kitaplara bölüm gelmiyor

Eh Sude zaten 3 aylığına aramızdan ayrıldığı içinde..

Neyse canım

MANGAYA GELEN BÖLÜMÜ YENİ GÖRDÜM ABİ SENJU VE SANZUNUN OLDUĞU YERİ OKUDUM ÖNCE XBWLCCWCHQOXHQKGXQLXHLWG KUDURYYORUM BAK ÖYLE DİYEYİM DBLSHSOEGXPSXJPSHXPAGXWOGX

ay geçin bölüme geçebilirsiniz

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Akemi yoko

Kuduruyorum. Kelimenin tam anlamıyla kuduruyorum.
Neden?
Yerimden kalkmama izin verilmiyor.
Niye?
Herhangi bir yerime zarar gelmesin diye.
Kim tarafından?
Manjiro sano.
Gebertmek ile gebertmemek arasındayım.
Zaten gebertmeye çalışsam anında engelleniyorum.
Sinir hastası olup çıkacağım ve mikeyin gitmesi gereken psikoloğa ben gideceğim.
Evet şuan öyle bir gelecek gördüm.

Bıkkın bir şekilde hâlâ kavga eden iki çeteye baktım.
Açık konuşmak gerekirse kanto manji'yi sikip geçiyorduk.
Bunu chifuyuya söylediğimde bana bende öyle bir malzeme olmadığını söylemişti ve sonra sinirden dikkatini dağıtıp adamın ona yumruk atmasını sağlamıştım.

Eh. Sonra o adama ne oldu bilmiyorum.

"İzlemek eğlenceli mi bari yoko!?"

Mitsuyanın bana bağırması ile kaşlarımı çattım ve doğrulup ona baktım. "Keyfimden izliyorum sanki! Götüm!" Tekrar yüzüstü yatış pozisyonumu aldığımda mikey yine bana gözlerini devirdi. "Devire devire yamulacak o gözlerin bak demedi deme."

(Evde her gün annem ve ben. Bu arada istemsiz şekilde göz devieiyorum ayrıca şuan devieiyorum yazinxa sevisiyoruz çıktı klavye bile namussuz amk)

"Neden geri çekilmiyorsunuz? Kaybedeceksiniz."

"Götüme anlatır mısın?" Ayağa kalktım ve gerinip üzerinde olduğum büyük -gemilerin taşıdığı ama isimlerini bilmediğim- şeylerin ne kadar yüksek olduğuna baktım.
Başımda ki adamlar bana temkinli bir şekilde bakarken işaret parmağım ile orta parmağımı birleştirip şakağıma yasladım ve atlamadan önce selam verircesine uzaklaştırdım.

Yere kalçamın üstüne düştüğümde çığlık atmamak için dudaklarımı ısırdım. "Siktir! Siktir! Siktir! Tanrım kafayı yiyeceğim!" Kalkamıyorum. Bakın net olarak söylüyorum ki "götüm kırıldı lan!" Bunu yüksek sesle dile getirmem ile tekrar herkes bana dönerken tüm kavga durmuş beni izliyordu.

"Ulu orta açık adres verircesine ne bağırıyorsun?"

"Dönün lan önünüze!" Diye bağırdım yavaşça ayağa kalkarken.
Chifuyunun dediğine bile cevap verme gereği duymayıp dönüp atladığım yere baktım. "Amına koyayım ama ha!" O kadar yüksek değilmiş ve oradan çok yüksek görünüyor.

Kalçamı ovuşturmayı bırakıp kavgaya devam edenlere baktım.
Kavga edesim de yoktu aslında. Kanım kaynıyordu ama yine de kavga edesim yoktu.
Birden senju önüme doğru savrulurken kaşlarımı kaldırarak ona baktım.
Gözleri direkt karşısını buldu.
Bakışlarım bu sefer de sanzuyu buldu.

"Seni küçükken kimin büyüttüğünü unuttun mu?"

Dedi sanzu senjuya.
Biraz geri çekilip olanları izlemeye başladım.

TOKYO REVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin