Asklarim şimdi şöyle bir şey var ki takemichinin hastanede olduğu bölümden sonrasını okumadım ve bu bölüm tamamen kafamdan atacağım bir bölüm olacaktır.
Mangada ki olaylardan ilerlemeyeceğim bunu bi ara bölüm olarak düşünebilirsiniz..
Ehm neyse
Bölüme geçebilirsiniz
/////////////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko
Kimin evi olduğunu bilmediğim bir evde şöminenin önünde ki kanepede oturmuş ateşi izliyordum.
Mikey de çaprazımda beni izliyordu ve çok rahatsız hissediyordum."Bir şey yemek ister misin?"
Başımı olumsuz anlamda salladım.
Onu fazlasıyla seviyor olsam da sinirliydim.
Çok çok sinirliydim.
Hem ailesini terk etmesinden dolayı hem drakeni umursamamış olmasından dolayı hemde takemichiyi o şekilde dövmüş olmasından dolayı."Dünden beri bir şey yemiyorsun."
Çünkü ben mitsuyanın yemeklerine alıştım demek istesem de sustum.
"Konuşmama işini ne zaman sonlandıracaksın?"
Güldüm.
Sadece gülmekle yetindim."Yoko! Yeter artık!"
Sert sesine karşılık ona döndüm.
"Ne yapacaksın? Takemichiyi dövdüğün gibi beni de mi döveceksin?" Kaşlarını çattı."Saçmalama! Kadınlara asla el kaldırmam ben!"
Gözlerimi devirdim ve dönüp ateşi izlemeye devam ettim.
Bir kaç saniye içinde ateşin önüne geçen mikeyin gözlerine baktım.
Hiç bir duyguyu barındırmayan gözlerine."Sana vuracağımı nasıl düşünebilirsin? Cidden bu kadar mı bittim gözünde?"
Hayır, gözümde her zaman büyüktün ama asıl yerin kalbimdeydi ve orada ki büyüklüğün önemliydi.
Şimdi hâlâ kalbimdesin fakat eskisi kadar büyük değil.
"Evet." Dedim sadece. Canı yansın istiyordum ama her canı yandığında benim de canımın yandığını unutuyordum.Elink yanağıma koydu ve baş parmağıyla okşamaya başladı.
"Seni çok özledim, gerçekten o kadar özledim k-"
Elini ittirdim.
"Çok güzel özlemişsin, iki yıl açtığın farktan görünüyor." Dedim ve ayağa kalkıp bana verdiği odaya doğru ilerlemeye başladım."Her şeyi sizi korumak için yaptım!"
"Ama koruyamadın!" Diye bağırdım en sonunda kendime hâkim olamayarak.
"Koruyamadın ve..ve draken öldü! Sen hiç gitmemiş olsaydın hayatımız daha güzel olabilirdi!" Dedim ve ona doğru yaklaşmaya başladım."Hiç bunlara bulaşmamış olabilirdik! Draken ölmezdi! Takemichi şuan hastanede olmazdı! Hina onun için endişelenmezdi! Chifuyu, mitsuya ve diğer herkes senin bana bir şey yapacak olma korkusuyla evlerinde oturmazlardı mikey!" Belki tüm suçu ona atmak saçmaydı ama sinirliydim.
Haklı olduğumu da düşünüyordum.
"Anlamıyorsun.."
(DİKKAT DİKKAT DİKKKAAAAAATTTRR
MİKEYİN OROSPU ÇOCUĞU BİR KARANLIK DÜRTÜSÜ OLDUĞUNU UNUTMAYIN VE BUNDAN SONRASINDA ONA SİNİRLENMEYİN LÜTFEN!)
Sinirden ellerim titremeye başlarken derin bir nefes aldım.
"Kendini suçlamak istemiyorsun ama suçlunun sen olduğunu göremiyor musu-" boğazımda hissettiğim eller ile susarken ellermi hızlıca onun ellerinin üzerine koydum ve ittirmeye çalıştım.
"Ne-nefe!" Bırakmıyordu ve şuan gözlerim dönüyordu!Lanet olsun!
"Mik-mikey! Bıra-"
Hızlıca ellerini çekmesiyle beraber yere doğru eğildim ve öksürmeye başladım.
"Tanrı-m lanet olsun! Bu sefer ölüyordum lanet olsun!""Yo-yoko ben özür dilerim! Kendime hâkim olamadım çok özür dilerim!"
Bana yaklaşmaya başlamasıyla beraber elimi havaya kaldırdım ve on durdurdum.
"Bana yaklaşma." İşte o an gözlerinde gördüm.Pişmanlık.
"Çok özür dile-"
"Sadece benden uzak dur." Dedim ve odaya girip kapıyı kapatıp kilitledim.
Gözyaşlarım bu anı beklermiş gibi yanaklarımdan aşağı akarken elimle ağzımı kapattım.Ağladığımı duymaması gerekiyordu.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
Bilin bakalım hangi salak aşık oldu?
Ben tabii kii!
Ehehe
Gkdnz diye bi çocuğa eheheh
Bu arada cidden çocuğa gekedeneze diyorum GDWOCGWOTCWİFTWİFT
of
Gittim siyah bere aldım orospucuxuguna
Arkadaşımın arkadaşı işte arkadaşım sevgilisine bere alınca oda demis ki insan bana da alır oda demis ki nur alsin sana.
Gekedeneze bey bi sey dememis sonra arkadaşım geldi bana diyo dedim ben alırım.
GDKSCWYXOWCGWKFGKEDGQHFG
HAVA 3 DERECE BİDE RÜZGAR ESİYOR VE BEN GİTTİM ONA BERE ALDIM!
Bana aşık olsun sikerim yoksa belasını
Ay nwyse
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
De Todo@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.