Sonunda mangaya bölüm geldi bu arada kafayı yemek üzereydim
Ehm zaten biliyorsunuz ama tekrar söyleyeyim
Mangaya ne zaman bölüm gelse bu kitaba da o zaman bölüm gelecek
Hadi bakayım daha fazla bekletmeyeyim
Bölüme geçebilirsiniz
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Akemi yoko
Hâlâ mikey orada oturuyordu. On dakika önce falan yanından kalkmıştım ve senjuya yardım etmeye gelmiştim. Adamlar yine bana saldırmıyordu ama sinirlerini bozduğum an üzerime atlıyorlardı.
Chifuyunun dediğine göre çok sinir bozucuymuşum. Götüm.Ran'dan çaldığım demir sopayı adamın kafasına vurduğumda hızla yere devrildi."salak." Sırıttım ve adamı döven senjuya döndüm. "On dakikada sekizinci." Mırıldanışım kimse tarafından duyulmazken senjuda bana döndü.
"Ellincinin de işi bitti."
"Çok iyisin!"
"Teşekkür ederim!"
"Rica ederim!" İkimizin de heyecanlı heyecanlı konuşması arkamızdan gelen adamlar tarafından bölünürken döndüm ve sopayı adamın çenesine geçirdim.
Gerilediğinde yere eğildim ve ters dönüp çenesine tekme attım."Tanıdık geldi yoko!"
Mitsuyaya döndüm. "Neden acaba!?" Her zaman kullanıyordum bu vuruşu, ama ilk kullanışım drakene karşıydı.
"Yoko sopa mı ne zaman vereceksin!?"
Ran'ın bana bağırması ile ona döndüm ve sırıtıp sopayı havaya kaldırdım. "Gelip almaya ne dersin?" Yüzünü buruşturdu ve arkasını dönüp bizden bir adama yumruk attı. "Götün yemiyorsa sorun değil." Mitsuya yanıma gelip adamı yere iterken saçlarımı karıştırdı ve haitani kardeşlere döndü.
"Ropponginin karizmatik haitani kardeşleri cidden yokoya saldırmakta çekiniyor mu?"
Kaşlarım havaya kalkarken ona döndüm. "Karizmatik ne?" Haitani kardeşler durup bize dönerken mitsuya bana baktı.
"On üç yaşımdayken luna ve manayı azabu yaz festivaline götürmüştüm. Herkes bir kaç kabadayı kılıklı çete üyesine yol açıyordu."
Dedi ve sırıtıp saçlarını geriye attı. Mitsuya on üç yaşında onları tanıyor muydu? Ayrıca luna ve manayı da uzun zamandır görmedim şu iş bitince yanlarına gidip yanaklarını sıkayım.
"Kalabalığın önündeyse şu ikisi vardı."
Ardından alayla güldü.
"Ropponginin karizmatik haitani kardeşleri."
Gözlerini devirdi ve eliyle kardeşleri gösterdi.
"O zaman bu ikisini dilimden düşürmezdim."
Hakkai de diğer yanıma geçip benimle beraber o ikisine bakmaya başladı.
Bunlar mı? Tamam kabul tipleri iyi ama mikeyin tarafındalar ve çok Can sıkıcılar yani yok ben almayayım."Harbiden mi lan!?"
Hakkainin sorusu ile mitsuyaya döndüm. "Cidden o kadar mı?"
"Öyle valla, Brad Pitten kalır yanları yoktu."
Ran bu dediğine gülünce elini beline attı ama bir süre öylece kaldı.
Gülerek tekrar sopayı kaldırdım. "Bunu mu arıyorsun?" Bir şey demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.