~74~

410 37 60
                                    

Abi aşırı yazma hevesim geri gelmeye başladı çok güzel lan

Çok uzatmim ben

Bölüme geçebilirsiniz

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Akemi yoko

"Ben beş dakikaya geliyorum."

Başımla sanzuyu onaylarken saçlarımı karıştırdı ve masadan kalkıp kafeden dışarı çıktı.
Bir hafta önce aldığım karardan sonra hepsine yakın davranmaya başladım ve hepsini iyi biri olarak görünce daha kolay olduğunu farkettim.

Ayrıca sanzuya da o kadar nefret beslemiyorum artık.
Tabii beni sinir etmek için saçlarımı karıştırması hariç.

Mikeyle de..eskisinden biraz daha iyi gibiyiz. Hâlâ yaptıklarını unutamıyorum ama olsun. Belki değişebilir.
Karşıma oturan kız ile kaşlarım çatılırken kahvemi bıraktım ve arkama yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Resmi olarak tanışamadık. Ben mia. Mia inori."

Elini uzatması ile bir ona bir eline baktım ve sırıttım. "Akemi yoko." Bunu o kadar gururlu söylüyorum ki böyle aşırı ego yapıyorum sonra o ego sönüyor ama olsun.
Tüm japonya adımı duymuş bi zahmet egolanayım ya.

Mia elini çekerken oda arkasına yaslandı ve beni izlemeye başladı.

"Tüm ilginin üzerinde olmasını seviyorsun değil mi?"

İlgi manyağısın mı demek istedi bana mı öyle geldi? "Aynen canım." Gördüğüm an sinir oldum zaten yılışık kepaze.

"Beni ciddiye almıyorsun değil mi?"

Başımı olumsuz anlamda salladığımda gözlerini kıstı.

"Senin üstün olduğumu biliyorsun değil mi?"

"Ne gerekçeyle?" Bak şimdi diyecek ki kanto manjinin birinci kız lideriyim.
Bakın görün şimdi.

"Çünkü ben kanto manji'nin birinci kız lideriyim."

Dedim ben.
Gerçi salak insan bile ne diyeceğini anlar ama olsun." Saymama gerek yok bence zaten beni biliyorsundur." Kollarını göğsünde birleştirip bacak bacak üstüne attı.

"Tokyo manji'nin eski kraliçesi ve kızlar arasında en iyi olan lider. Hanmayı hastanelik etti, bir sürü adam dövdü ve korkularını kazandı. Sonra brahmaya girecekken son anda mikey sayesinde kanto manjinin ikinci kız lideri oldu."

Gülüşü genişledi.

"Sayamadığım daha o kadar çok var ki..ama umrumda değiller."

"Anlaşılan benimle çok ilgileniyorsun." Ödevine iyi çalışmış göt.

"Rakiplerimi geçmek için her şeyi yaparım."

Gülüşüme engel olamadım.
Hatta elimle ağzımı kapattım ve kahkaha attım. "Ah ne yazık..rakip olarak gördüğüm kişi seni umursamıyor bile mia." Dedim ve dudaklarımı büzüp üzülürmüş gibi yaptım.

"Ciddiye almanı sağlarım."

"Ya? Dene bakalım." Ayağa kalktım ve üzerimi düzelttim.
Oda ayağa kalkınca ayağında ki topuklu botlara, üzerinde ki şorta ve siyah yarım badiye bakmadan edemedim.

Sanırım açık giymeyi seviyor. Neyse canım kendi tercihi.

"Mikeyin senin gibi paspal birini seçtiğine inanamıyorum."

"Of yine mi ya!? Kardeşim şu giyimi yüzünden insanlara bir şeyler demeyi bırakabilir miyiz lütfen!?" Açık giyince orospu oluyor, spor giyince erkek gibi oluyor, tarz giyse dikkat çekmek istiyor diyorlar yeter be salın şu insanları.

"Ama öyle! Şu haline bak eşofman ve t-shirt mü gerçekten!? Birde bana bak! Beni seçmediğine inanamıyorum!"

Belli senin derdin..
Sırıttım ve miaya yaklaşıp kulağına doğru eğildim." Bu halinle seni seçmediyse sıkıntı bende değildir." Dedim ve uzaklaşıp yürümeye başladım.

"Ha birde, benim olmadığım ortamda bile kızlar mikey tarafından hep ikinci plana atılır güzelim. Anladığını varsayıyorum." Durup arkamı döndüm ve ona baktım.

Gülüşüm yüzümden silinirken ellerimi cebime koydum. "Yani başkasının sevgilisine göz dikmek yerine kendi işlerinle ilgilen. Aksi takdirde ilgilenecek bir işin olmayacak." Ağzını araladı ve sonra kapattı.

"Sen! Sen tam bir fahişesin!"

"Ya yine mi amına koyayım ya yeter! Kızım şu erkekler yüzünden hemcinsinize orospu lakabı postalamayın amına koyayım deli misiniz!? Sabır yoko! Sabır!" Kafeden çıktığımda sanzu ile çarpışırken kaşlarını çattı ve eliyle çenemi tutup çevirmeye başladı.

"Sen ne yapıyorsun ya!?" Çenemi elinden kurtardım ve yürümeye devam ettim.

"Bağırışma sesleri duydum da mia bir şey yaptı mı diye baktım."

"Sence o çetelerin en iyi kızına bir şey yapabilir mi?"

"Bununla çok övünüyorsun."

"İnan bana sadece düşmanlarım için. Yoksa şu durum o kadar canımı sıkıyor ki bilemezsin. Ayrıca sen birden korumacı kesildin hayırdır?"

"Seni kardeşime benzetiyorum."

"Kardeşin mi var? Kız mı erkek mi?"

"Her neyse. Oda kavgaları biraz sever ve sen bildiğin osun yani.."

"Kardeşin kim ya!?"

"Zamanı gelince öğrenirsin."

"Götsün."

"Biliyorum."

Gözlerim yüzünü tararken her zaman sormak istediğim ama bir türlü soramadığım ağzına baktım.
O yaralar..neden oldu ki?
"Bir şey soracağım." Dedim ve başımı eğdim.

"Sor."

"Ağzın..o nasıl oldu?" Pat diye sorulur mu gerizekalı yoko!
Ya yemin ederim tam bir salaksın sen.

"Bir kaza."

(Mikeye sinir olma sebeplerimin en büyüğüne hoşgeldiniz amk! BAKIN HÂLÂ BANA MİKEYİ SAVUNANLAR VSR BÖYLE SİNİR SİNİR OLUYORUM! mikeyi başta ne kadar sevdiğimi hatırlıyorsanız bilirsiniz ama yok yani şuan ki mikey bende bitik. Eski haline dönerse neyse ama bitik yani.)

Daha fazla ikiletmeyip sustum.
Bakışlarım tekrar ona kayarken cebinden bir maske çıkardığını görmem ile kaşlarımı çattım. "Hey hey ne yapıyorsun!?" Rahatsız olmuş olamaz değil mi!?

"Rahatsız olduğun için takaca-"

Maskeyi elinden alıp yere attım ve üzerine basıp yüzüne tokat attım. "Saçmalama gerizekalı rahatsız olmadım! Yaraların hoş duruyor! Bir daha yanımda böyle bir şey yaparsan seni döverim! Ayrıca biri sana yaralarından rahatsız oldum derse gelip bana söylüyorsun onu da döverim!"
Sanzuyu başta pek fazla sevmezdim.
Şuan da çok çok sevdiğim söylenemez ama seviyorum sonuçta.

Böyle muamele görüyorsa gider cidden o kişiyi döverim.

"Cidden garipsin."

"Anladın mı beni!?"

"Anladım."

Gıcık şey.




&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Hoppalaa

Bir okurum bana sanzu ile yokonun arasında bir şeyler olsun demişti ama öyle bi sey yapmayı geçip onları bestie yapacağım nasılım?

Arkadaslik ilismileri nasilll?

Mia hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben sahsen sinir oldum bu vuecam ucucak da neyse

TOKYO REVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin