~85~

354 47 35
                                    

Bölüme geçebilirsiniz

~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~

Akemi yoko

Dediğim şeylere rağmen bana boş boş bakmaya devam etti. Bende karşısında kahkaha atmaya, iki dakika boyunca kendimi tutamayarak, sanki çok komik bir şey duymuşum gibi kahkaha attım.
Şimdi de kıkırtılarımı dindirmeye çalışıyorum.

Mikey bana gözlerini devirip ayağa kalktı ve ellerini cebine koyup başını hafifçe yana yatırdı.

"Sonunda delirdin değil mi?"

Sırıttı. Benim içimde ki gülüşler gömüldü. Ellerimi cebime koyup ona baktım.
Aramızda ki tek fark onun kanto manji üniforması ve benim de tokyo manji üniforması giyiyor olmamdı.

"Benim gibisin yoko..neden anlamıyorsun?"

"Hiç bir zaman senin gibi olmadım.
Kahkaha attı. Öne doğru eğilip kahkaha attı. Kaşlarımı çatmamak için kendimi zor tuttum. Beni kendi ile nasıl bir tutabilirdi?
Gülüşünü kesti ve doğruldu.

"O adamları öldürürken içinde zerre pişmanlık olmayışına, gözlerinde ki ölüm açlığına tanık oldum yoko, benim gibi olduğunu inkar edeme-"

Yumruğumu ona doğru savurduğumda geri çekildi. "Senin gibi değilim lan!" Bir yumruk daha attım ve yine geri çekildi.
Ardı ardına tekrar attım, hepsinde kaçıp durdu.

Sinirlenmeye başladığımda yerimde durdum. "Benden kaçıyorsun, benden kaçıyorsun lan!" Omuz silkti.

"İlk savaşını kaybettin, hâlâ kararlı mısın? Kaçıp gitmelisin bence ha akemi yoko?"

Sırıttım. "Kararlılığı kimden öğrendim biliyor musun?" Ona doğru koşup yumruk savurduğumda tekrar geri çekilecekti ki saçından tutup beline dizimi geçirdim. "Ryuguji ken'den!" Bacağımı boynuna sardığımda geriye devrildim.

Kolunu geriye doğru büktüm ve dizime sıkıştırdığım başını daha da sıktım. "Peki kaçıp gitmemeyi kimden öğrendim!?" Dizimden kurtulup üzerime çıktığında yüzüme yumruk attı.
Sırıtmaya devam ettim.
Bir yumruk daha atacakken yumruğunu tuttum ve diğer elimle boynundan tutup onu kendime çekip kafamı kafasına geçirdim. "Keisuke baji'den lan!" Bu sefer ben onun üzerine çıkıp yüzüne yumruk attım.

"İkisinin de bana söylediği bir söz vardı peki bunu bilir misin!?" Saçlarından tutup başını yere gömdüm. "Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın lan!" Beni üzerinden itti, yana devrildiğimde aynı hızla ikimizde ayağa kalktık ve karşı karşıya geçtik.

"Seni yenemem," dudağımda ki kanı yaladım. "ama sende beni yenemezsin çünkü senin kız halin olduğumun farkındasın." Bazuka tekmelerinden birini geçirecekken kolumu kaldırıp başımın yanında tuttum.
Tekmesi koluma vurduğunda sarsıldım ama yerimden kıpırdamadım.

"Yani kendini büyük bir bok sanma manjiro sano!" Diğer ayağıyla da tekme atacakken bu sefer kaçamadım. Bel boşluğuma gelen tekme ile geriledim ve derin bir nefes aldım. "Asla pes etmem! Ölecek olsam bile öldüğün an cehennemde hesabını sorarım!"

Yumruk attı, yine kaçamadım.
Elmacık kemiğime inen yumruk zaten acıyan yere yeni bir yara daha açtı.
Aramızda bir metre kala elimi kaldırdım. "Bir şey söyleyeyim çok içimde kalmıştı."
Tek kaşını kaldırdı.

"Dövüşürken çok konuşuyorsun."

"Sanane lan orospu çocuğu!" Yutkundum. "Hani beni zorla getirttiğin zaman sana iyi davrandığım o dilim vardı ya."

"Ee?"

"İstemsiz sana yakındım, her gece midem bulanıyordu yüzünü gör-" tekmesinden kaçtım ve kahkaha attım.
"Sana karşı benden gelen bir nefret söylemi canını yakıyor değil mi!?"

"Kes sesini!"

"Hâlâ bana aşıksın! Hayvan gibi, köpek gibi aşıksın ama takıntılı ruh hastasının tekisin!"

"Kes sesini dedim sana!"

"Benim sesimin kesildiği tek zaman senin cenazen olacak! Orada da kahkahalarım konuşur!"

"Akemi yoko! Bundan sonra benim için hiç bir şey ifade etmiyorsun!"

Sırıttı ve yavaşça bana doğru yürümeye başladı.

"Yani artık seni öldürebiliri-"

"Herkesi yukarıdan izlerken eğleniyor musun mikey?"

Duyduğum ses ile yerime çakıldım. Hayır hayır hayır! Salak ona hiç bulaşmaması gerekirdi! "Git buradan pa-"

"Sen git yoko! Sana ihtiyaçları var!"

"Ona dayanama-"

"Git yoko!"

"Gitmeyeceğim!" Mikey bir baş hareketi yaptığı sırada geri geri sürüklenmeye başladım.
Gözlerim doluyordu, ellerim yine titremeye başlamıştı.
Mikey acımazdı! Bana bile acımıyordu ve kesinlikle onu öldürecekti! "Hayır! Lütfen hayır hayır hayır!"

"Mikey sayende çok pis gaza geldim!"

Diye bağırdı önce. Gözyaşlarım yine yanaklarımdan aşağı yol aldı.
Korkuyorum, haraket edemiyorum. Tanrı aşkına bu durumda nasıl haraket edemiyorum!?

"Tıpkı beni tomana çağırdığın gibi! Tıpkı sırf toman daha iyi olsun diye senin gibi bir kalleşi takip ettiğim gibi mikey!"

Mikey tekmesini ona geçirdiğinde bunu söylemişti. "Yalvarırım.. yalvarırım bırak onu." Fısıltılı sesim duyulmadı. Beni tutan adamlara bile direnemedim.
Mikey tekmesini pah-chin'in tam boynunda durduğunda nefes alamadım.

"Aptalın teki olduğum için ne düşündüğünü anlayamıyorum."

Dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı. Yine mi kriz geçiriyorum? Yine mi!? Yine mi!? yine mi!? yine mi!? yine mi!?

"Mikey..sen gülümsediğin sürece ne olduğu umrumda bile değil."

Güldü. Şu durumda bile güldü.

"Şimdiye kadar da gülmen için her şeyi yaptım. Çünkü..hepimiz seni seviyoruz."

"Senden nefret ediyorum." Diye fısıldadım. "Senden iki yıldır nefret ediyorum." Mikey bir süre durdu.
Tekmesi hâlâ boynundaydı. Vurmayaca-

Pan-chin yere yığıldığında onunla beraber diz çöktüm.
Gözyaşlarım tamamen çıkıyordu ve durduramıyordum da. Adamlar hâlâ beni tutuyordu.
Hâlâ siktiğimin adamları beni tutuyordu. "SENDEN NEFRET EDİYORUM!" ellerimle yüzümü kapatırken çığlık attım.

"SENDEN NEFRET EDİYORUM! SENDEN NEFRET EDİYORUM!" çığlıklar yüzünden boğazım daha çok ağrıdı.
Yutkunamadım.
Çığlıkların arasından ağlıyordum.

Birden kahkaha atmaya başladım. Ellerimi yüzümden çektim ve başımı geriye yatırıp kahkaha attım. "Seni öldüreceğim! Seni öldüreceğim! Kafanı gövdenden ayıracağım lan!" Elimle ağzımı kapatsam da kahkaha atmaya devam ediyordum.

"Umarım pan-chin'e bir şey olmamıştır manjiro sano!" Ayağa kalkıp adamları tüm gücümle kendimden uzaklaştırdım ve gözyaşlarımı koluma sildim. "Çünkü bir şey olduğu an artık sen olmayacaksın."





~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~•~~~~

Nefret ediyorum mikeyden varya içimde öyle böyle bir nefret var ki

Orospu çocuğu

OROSPU CPCUGU DİYE ÇIĞLIK ATIYORUM ŞUAN EVDE AMİNA KOYAYİM.
MİKEY SEN VARYA OROSPY COCUGUNUN TEKİSİN
RİHANNANIN TAHTINI GÖTÜNE MONTE ETTİĞİMİN PİÇİ

SABIR SABIR SABIR SABIR SABIR SABIR

SİNİR KRİZİ GEÇİRİYORUM SMK NXKSQOHWPXHQKXBSLXHWLXHAPDNLWXHAPXB

KAFAYİ YİCEM

TOKYO REVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin