Bayadır bölüm yazmıyoruum
9 tane telafi sınavına gireceğim aloo
HFLDGKSLGCKS
yanlış anlamayın sınavlardan kalmadım sadece tatil yaptığım için sınavlara girmedim
Şuan tatilin acısı çok pis çıkıyor zaten
OKUL HAYATIM BTİCEK SANIRIM DBSKCHWKCG
Neysee
Bölüme geçebilirsiniz..
/////////////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko..
Yarım saat.
Otuz iki dakika.
Seksen dört saniye.Attım şaka
Ama otuz iki dakika oldu
Ve otuz iki dakikadır mikey ile yarışıyoruz, henüz kaza yapıp gebermedim merak etmeyin.
İlk başlarda ben mikeyi geçerken şuan onu kovalıyormuş gibi hissediyordum. Çok önden gidiyordu ve ben gaza basmaya götüm yemediği için hızlı gidemiyordum.
Üzerimde bajinin ceketi, altımda bajinin motoru..
Kısa siyah saçlarım ve ben.Kendimi bir an baji gibi hissettim ama sadece bir anlığına sürdü. Ben asla baji gibi olamazdım.
Ben asla abim gibi olamazdım.Gözlerimin doluluğu görüşümü bulanıklaştırırken biraz daha yavaşladım ve gözyaşlarımı sildim.
Başımı kaldırıp etrafa baktığımda mikey yoktu.
Yine yoktu ve yine içimde kötü bir his vardı."Benim bebeğim burada.."
Al işte amına koyayım! İçimde ki orospu çocuğu kötü his.
"Siktir git hanma."
Gülüşünü duydum."Her şeyi yapabilen kızım..sana hızlı motor sürmeyi öğretmediler mi? İstersen öğretebilirim."
Başımı çevirdim ve ona baktım.
"Kendimi düşünmem şu motorla sana çarparım siktirtme belanı!" Dedim ve tekrar önüme döndüm.
Kahkaha attı."Carpasana bir merak ettim."
Sen dua et bajinin motoru bu.
"Tanrı aşkına siktir git!""Tanrıya inanmıyorum, benim tanrıçam sensin."
Dediği şey ile yüzümü buruştururken yine hanmaya döndüm.
"Yavşayacak başka insan yok mu hanma?""Maalesef, ayrıca olsa bile ben yine seni bulurum bebeğim."
"Defol git." Önüme dönüp gaza basarken birdeem hızlanan motor ile kalbimin kulaklarımda attığını hissettim.
Motor kullanmayı fazla bilmeyen bir insan hızlı motor sürmemeliydi.Hanmada motoruyla bana yetişirken gözlerimi devirdim.
Başka işi gücü yok mu bunun amına koyayım!?
"Hanma." Dedim ve biraz daha hızlandım."Efendim tanrıçam?"
Iy!
"Şu valhallanın- ah pardon sizi yenip çetenizi dağıtmıştık." Dedim ve sahte bir şekilde kahkaha attım.
"Yeni bir çeteye siktir olup gitsene sen, yoksa hâlâ kisakinin köleliğini mi yapıyorsun?" Dedim ve gaza biraz daha bastım."Maalesef yeni çete yok, tomana alsana beni!"
Heyecanla sorduğu soruyla tekrar yüzümü buruştururken birazcık yavaşladım.
"Her neyse hanma, defol git."
Dedim ve biraz daha yavaşlayıp tek elimle cebimde ki kulaklığı çıkarıp telefonuma taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.