Hayatımı ama of ya
Bıktım yemin ederim kafayı yedim
Of
Bölüme geçebilirsiniz
///////////////////////////////////////////////////////////
Akemi yoko
Yaklaşık 38 saniyedir hanmaya verecek bir cevap arıyordum.
Her ne kadar düşman olsak da insan duygularına sahip çıkamıyordu ve ben bu konuda bırak hanmayı kisakiyi bile kırmazdım.(Neden koyu acep bdlsgcosg kW)
Şuan sa karşımda gülerek bana bakıyordu.
Mikey ile olduğunu biliyordu, vereceğim cevabı da biliyordu ama neden içinde ufacık bir umut varmış gibi bakıyordu.Bakma öyle
Derin bir nefes aldım ve bakışlarımı hanmanın yüzüne çıkardım.
"Özür dilerim ama bi-""Biliyorum sorun değil!"
Telaşla lafımı bölmesiyle beraber başımı eğdim ve gözlerimi kapattım.
"Cümlenin bölünmesinden nefret edersin biliyorum ama tamamlamanı istemedim."
Kıkırtısını duydum.
"Belki de verilecek cevaba kendimi hazırlamadım."
Ama yapma böyle işte!
"Kimse düşmanını sevmez, sen yoko..sen mikey olmasa bile , düşman olmasak bile beni sevmezsin. "
Ya ne alakası var ama şimdi?
"Her neyse yoko, görüşmek üzere."
Başımı kaldırıp ona baktım, güldü ve arkasını dönüp yürümeye başladı.
Kendimi çok kötü biri gibi hissetmem normal miydi?
Ailemin canını yakan tarafta olması onun suçuydu.
İyi biriydi, içinde birazcık olsun iyilik vardı."Baksana,"
Düşüncelerden çıkıp ona bakarken yan bir şekilde durmuş önüne bakıyordu.
Bir dakika? Yanlış mı görüyorum?
"Hanma sen ağlıyo-""Hâlâ bir şans varsa senin için burada olacağım."
Tekrar arkasını dönüp yürümesiyle beraber cümlelerim boğazıma kaçmış gibi hissettim.
"H-han-"------
Üç saat yirmi sekiz dakika.
Üç saat yirmi sekiz dakikadır aklımda sadece hanmanın son dedikleri vardı.
Benim suçum değildi ama dedikleri içime çok oturmuştu.İnsan seveceği kişiyi seçemezdi ve hanma düşmanına aşık olmayı seçmişti.
Sahi hanma beni hiç düşmanı olarak görmüş müydü?
İlk tanıştığımız zamanlarda kafamı duvardan duvara vuran hanma ile şimdi bana beni sevdiğini ilan eden hanma arasında evren kadar fark vardı.
İlk zamanlar yine yavşaktı ama dedikleri çok inandırıcı gelmişti..
"Ne düşünüyorsun?"
Evet üç saat yirmi sekiz dakikanın yarım saatinde kisaki gelmişti ve yarım saattir yanımda oturuyordu.
Bugün sinirli hissetmiyordum ama yanıma ilk oturduğunda yumruk atma diye bir şey söylemediler bana.
"Son zamanlarda olanları.""Hanma gibi birini ağlatman şaşırttı."
Zaten gider manyakları ağlatırım manyaklar aşık olur bana.
Bir dakika.
Bana ilk aşık olan manyak hanma.
E ben neden birini daha hatırlıyorum, ve neden olacak olan savaş..
Bir dakika bir dakika!
(YOKOYA TAKAN VE YANINA ALAN BİR MANYAK VARDI HATIRLIYOR MUSUNUZ!?)
"Orospu çocuğu volar diye bir çete biliyor musun!?" Kisakiye dönmemle birlikte kaşlarını çattı.
"Öyle bir çete yok."
"Nasıl yok lan!? Shina ishikawa! Volar! Yabancı çete! Ne oluyor amına koyayım bunlsr kim!?"
Taiju ile olan savaş, kiliseden çıktığımda karşıma çıkan o çocuk.."Yoko deli misin?"
"Sus." Karşılaşmalarımız..
Sadece karşılaşmalarımız.
Başka hiç bir bok yaşamadık mı yani?
Sadece üç kere karşılaştık ve sonra karşıma çıkmadı."Kisaki benim için bir şey yapmanı istiyorum!" Bağırmam ile beraber gözlüğünü düzeltti ve başını öne doğru eğip düzeldi.
Düşmanımdan yardım istiyordum.
"Söyle."
"Shina ishikawa ve voları araştırmanı istiyorum."
"Öyle bir çete yo-"
"Araştır! Yabancı bir çete!"
"Tamam!"
"Böyle kolay söz dinleyeceksen birde geber tam olsun." Dedim ve sırıttım.
Dediklerime karşılık gözlerini devirirken dahs çok güldüm.
Tamam bu mallarla uğraşmak eğlenceliydi.Güldü.
"Şuanlık aklımda gebermem diye bir düşünce yok yoko."
"Merak ediyorum da neden bize savaş açma kafasındasın, olduğun bi çeteden kurtuluyoruz diğerine geçiyorsun."
"Nedenimi anlamazsın."
Gözlerimi devirdim.
"Aman aman söyleme, neyse sinirlerim tekrar geri geldi artık gidebilirsin.""Kafayı yediğini düşünüyorum."
"Sende birazdan yumruğu yiyeceksin." Tekrar güldü ve arkasını dönüp yürümeye başladı.
Aklıma yine hanma gelirken olan sinirimin tekrar yok olmasıyla kalktığım yere geri oturdum.
Çalan telefonuma karşı arayana bakmadan cevapladım ve kulağıma yaklaştırdım."Yoko iyi misin bebeğim? Üç saattir neredesin sen? Başına bir şey geldi diye çok korktum! İnsan haber verir ama değil mi!? Yoko?"
Tebessüm ettim.
"İyiyim mikey merak etme.""Ses tonundan anladım iyi değilsin., nerede olduğunu söylemek ister misin?"
"Neredesin lan göt!"
Drakenin de arkadan bağırmasına karşı gülüşüm genişledi.
"Sizin gelmenize gerek yok ben gelirim, neredesiniz?""Eski fabrikada."
"Geliyorum." Dedim ve telefonu kapatıp cebime koydum.
Ayağa kalkıp ellerimi cebime soktum ve yürümeye başladım.
Eski fabrika fazla uzak değildi ama çok yakında değildi.
Yarım saate falan orada olurdum büyük ihtimalle.Ve hanma..
Gerçekten, mikeyi sevdiğimi bile bile yine de ümit edip beni sevmesine bir şey demiyordum ama biz olmazdık.
Karşımda olan bir insan her zaman karşındadır.Tek bir yanlışı olsa bile çok insan silerdim ben ve hanmanın birden fazla vardı..
Ona gerçekten kızmıyordum çünkü bu duygu kontrol edilemiyordu.
Ben bile göt gibi korktuğum çetenin liderine aşık olmuşken..
///////////////////////////////////////////////////////////
HELLÖÖÖ
NASILSINIZ BAKİMMM
BEN BOMBA GİBİYİM OF
CBWLGCCKDGC
cok heyecanliyim
Yarın da sınavım vaar
Yani bugün 12 Aralık Pazar ama ne zsman yayınlarınmm bilmiyomBölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS
Random@revene_ hesabı ve oradaki kitaplar bana aittir, bir nedenden dolayı hesaba giremediğim için kitap buradan devam edecektir.