"I do not regret that kiss"

12.8K 767 17
                                    

"Evelyn stávej." někdo mě pohladil po tváři. Otevřela jsem oči a uviděla Draca.

"Co se děje?" zeptala jsem se.

"Je veřeče." zašeptal. "Matka a otec chtějí, abychom tam oba byli." Sedla jsem si a prohrábla si vlasy. Nevěděla jsem, jestli se chci potulovat po domě, když vím, že někde tu je Voldemort.

"Dobře." přikývla jsem, protože jsem věděla, že se z toho nedostanu. Draco mi pomohl na nohy. Upravila jsem si oblečení a nechala Draca, aby mě vzal za ruku. Nechtěla jsem se pohybovat v tomto sídle sama. Vyšli jsme z pokoje a šli po chodbě. Cestu jsem nevnímala. Pořád jsem se rozhlížela, jestli tu náhodou nikdo není.

Došli jsme do velké jídelny s dlouhým stolem, u něho seděli jenom jeho rodiče. Samozdřejmě jeho otec v čele.

"Dobrý večer." pozdravila jsem slušně. Draco mě pustil a odsunul jednu židly, abych se mohla posadit.

"Dáš si víno?" zeptal se měho otec.

"Ne děkuji. Nepiju, pane Malfoyi." usmála jsem se na něho. Tedy snažila jsem se o úsměv.

"Ale drahoušku, snad nám tak nebudš říkat pořád." usmála se na mě Dracova matka. "Prostě nám řákej jménem. Lucius a Narcisa." věděla jsem, že ona je ta hodná a její manžel ten špatný.

"Dobře." přikývla jsem trochu váhavě. Nějací sluhové nám donesli talíře s jídlem.

"Dobrou chuť." popřála nám Narcisa.

Když jsme dojedli přemístili jsme se do obyvacího pokoje. Seděla jsem vedle Draca a v ruce držela hrnek, horké čokolády.

"Draco nám říkal, že jsi jedna z nejlepších studentek." řekl Lucius.

"Přehaní." pousmála jsem se a koukla se na Draca.

"Nepřeháním Evelyn." usmál se na mě Draco a potom se koukl na své rodiče. "Dokonce mě doučuju, abych byl lepší." usmál se pyšně.

"To jsi velice hodná." koukla se na mě Narcisa.

"Nic to není." pokrčila jsem rameny a napila se čokolády. Najednou se domem ozval křik. Tak hrozný, až se mi zastavilo srdce. Lucius se koukl na Narcisu, která se koukla na mě. Věděla jsem, že oba jsou nervozní a vystrašení. Ikdyby tady měli Voldemorta není to dobrovolně. Nebo se možná bojí toho, že jim ublíží, kvůli mě.

"Draco měli byste jít spát." řekla Narcisa. Draco jen přikývl a zvedl se. Čekal na mě. Já jsem, ale nebyla schopná pohybu.

"Co se tu děje?" zeptala jsem se. "Chci to vědět." byla jsem vyděšená a naštvaná.

"Teď není ta pravá chvíle." řekl Lucius a spěchal s místnosti. Narcisa vstala také.

"Buď ráda, že nic z toho nevíš." zašeptala. Když procházela kolem mě, jemně mě pohladila po paži. Potom zmizela za svým manželem.

"Pojď Evelyn." naléhal Draco. Zvedla jsem se a nechala se znovu vzít za ruku. Utíkali jsme až do jeho pokoje. Když byli dveře zavřené cítila jsem se víc v bezpečí. Potřebovala jsem objetí a on to asi pochopil. Udělal ke mě váhavý krok a já jsem věci vzala do vlastních rukou. Omotala jsem ruce okolo jeho pasu a zabořila mu hlavu do jeho černé košile. "Hned zítra se vrátíme do Bradavic." zašeptal mi do ucha.Koukla jsem se na něho.

"Vážně?" zeptala jsem se. "Ty to pro mě uděláš?" přikývl.

"Pro tvé bezpečí, bych udělal vše." nadechla jsem se, že ještě něco řeknu, ale nemohla jsem. Dívala jsem se do těch jeho modrých očí a chtěla jsem jen jednu věc. Stoupla jsem si na špičky. Po celou dobu, co jsem se přibližovala k jeh rtům jsem se mu dívala do očí.

Potom jsem konečně cítila jeho rty na těch mých. Hned se mnou začal spolupracovat. Jeho ruce byli na mách bocích. Udělali jsme krok dozadu a spadli na postel. Oba dva jsme se zasmáli, ale dál pokračovali v líbání. První se odtáhl on. Díval se mi do očí a já do těch jeho.

"Není to správvné." zašeptal.

"Taky myslím." řekla jsem. Draco ze mě slezl. "Asi bych si měla lehnout na zem." navrhla jsem. Draco zakroutil hlavou.

"Půjdu já." než jsem stihla něco namítnot, vzal si deku a polštář a lehl si na zem. Nebyla jsem schopná se převlíkat, tak jsem se zachumlala do peřiny a zavřela oči. Pořád jsem cítila jeho rty, které byli odlišné od Cedrica.

"Dobrou Evelyn." ozval se pokojem jeho hlas.

"Dobrou." zašeptala jsem. "A Draco?"

"Hmm?"

"Toho polibku nelituju." zašeptala jsem. Draco chvili neodpověděl. Bála jsem se toho, že on toho litoval.

"Já taky ne."zašeptal. Pousmála jsem se a otočila se na bok.

Bad boy (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat