Byla neděla a jsem nervozně čekala až Draco přijde. Každou minutu jsem se dívala na hodiny. Nemohla jsem si ani číst. Nikoho jsem si nevšímala. Harry se se mnou už baví, ale Ron ne. Právě teď mi je ukradenej. Chci jen vědět, že Draco je vpořádku.
Jsem u vstupu do hradu, takže budu jako první vědět, že je tu. Jsou tu i nějací studenti, kteří si povídají nebo se učí na zítřek. Ale ani jeden není tak nervozní jako já. Znovu jsem se koukla na hodiny. 15:00.
"Lyn?" ozvalo se za mnou. Otočila jsem a uviděla Harryho a Hermionu.
"Um ahoj." zašeptala jsem a prohrábla si vlasy. "Potřebujete něco?" zeptala jsem se s úsměvem.
"Ne... na to se jdeme zeptat tebe." řekl Harry. Zakroutila jsem hlavou, protože jediný, co jsem potřebovala byl Draco. A toho mi asi nedají. Najednou se Hermiona koukla na něco za mnou a pousmála se. Koukla se na mě. Rychle jsem se otočila. Stál tam a díval se přímo na mě. Rozběhla jsem k němu a hned omotala ruce okolo jeho krku.
Přitáhl si mě k sobě za pas. Políbil mě do vlasů, ale cítila jsem, že mu něco je. Odtáhla jsem se od něho a prohlídla si ho. Měl kruhy pod očima a byl nějaký nervozní.
"Co se děje?" zeptala jsem se. Draco se koukl dozadu na Harryho a Hermionu a jen zakroutil hlavou.
"Tady ne." zašeptal. Přikývla jsem a vzala ho za ruku. Zamávala jsem těm dvoum a vydala jsem se s Dracem ven. Sedli jsem si na lavičku. Sedla jsem si tak, abych na něho viděla.
"Tak?" palcem jsem ho pohladila po zápěstí. Koukl se mi do očí a já věděla, že to co mi chce říct, není dobré.
"Evelyn, měla by si mě nechat na pokoji." zašeptal.
"Nechápu tě." svraštila jsem čelo.
"Nehodíme se k sobě. Ty si světlo a já jsem tma." pohladil mě po tváři. Pousmála jsem se a položila ruku na tu jeho, takže zůstala na mé tváři.
"Hlavně nezačínej s těma řečma ano?" usmála jsem se. "Miluju tě, protože věřím, že ty to světlo jsi taky."
"Ale-" nenechala jsem ho dokončit jeho větu, protože jsem přitiskla rty na ty jeho. Potom jsem se odtáhla.
"Žádné ale. A teď mi řekni, co se stalo? Ublížil ti?" oba jsem věděli koho myslím.
"Neublížil. Ale chce po mě hroznou věc." sklopil pohled, jakoby se bál, že ho odsoudím. Ale toho jsem nebyla schopná. Palcem jsem mu zvedla bradu, abych mu viděla do obličeje. "Chtějí po mě, abych se stal smrtijedem. Chtějí po mě, abych zabil profesora Brumbála." dala jsem si ruku před pusu. "Pochopím, jestli mi dáš kvůli tomuto košem."
"Ne nedám." řekla jsem si a stoupla si. "Jsi stejný jako Ron." založila jsem si ruce na hrudi. "Nemůžeš pochopit, že tě miluju. Že tě budu milovat, protože vím, že ty to udělat nechceš. A budu tě milovat, ať budeš jakýkoliv." Draco si stoupl a došel ke mě. Položil ruce na mé boky a zadíval se mi do očí.
"Dostal jsem z mé matky, co udělali tvý rodiče." zašeptal. "A věř mi, že nemůžu dovolit, aby ses dostala do jeho blízkosti."
"Co udělali?! Chci to vědět Draco." řekla jsem. Draco se rozhlídl.
"Teď ti to nemůžu říct." zašeptal rychle. "musíme se vrátit do hradu." řekl rychle. Než jsem se stihla zeptat, co se stalo táhl mě za ruku do hradu.
Seděla jsem ve velkém sále a jedla večeři. Spíš jsem se v tom jenom hrabala. Byla jsem nervozní a zvědavá. Co udělali mý rodiče, tak strašného, že by mi mohl ublížit? Draco tu ještě nebyl. Nevěděla jsem, kde je. Od toho okamžiku, kdy mě nechal na chodbě a odešel jsem ho neviděla. Harry seděl s Ronem naproti, ale vypadal nějak mimo. Nervozně, naštvaně... nevím jak to říct.
Najednou se dveře otevřeli a vnich se objevil Draco. Všiml si Harryho a zastavil se. Harry se zvedl a a Draco se otočil a dal se rychle na odchod. Harry šel za ním. Položila jsem vidličku a šla jsem rychle za nima. Dali se doběhu tak jsem musela taky.
Byli rychlejší, tak jsem je na chvilku ztratila. Ale potom jsem uslyšela divné zvuky. Rozběhla jsem se tam a zjistila, že vychází z klučičích koupelen. Vběhla jsem tam a skoro jsem byla zasažena kouzlem, ale stihla jsem uhnout. Schovala jsem se pod umyvadlo. Nevěděla jsem, co dělat. Kdybych vylezla mohla bych být zasažena. Najednou jsem uslyšela Harryho vykřiknout, nějaké kouzlo, které jsem neznala. Potom všechno utichlo. Vylezla jsem a spatřila Draca ležet v kaluži krve. Rozběhla jsem se k němu, ale do cesty mi přišel profesor Snape.
"Odveďte pane Pottera, pryč Evelyn." řekl. "Postarám se, aby byl vpořádku." neměla jsem jinou možnost, než mu věřit. Po tváři mi tekli slzy. Přikývla jsem a vydala se k Harrymu, který stal bokem a vše to pozoroval.
"Pojď." vzala jsem ho okolo ramen a vedla jsem ho pryč. Měla bych na něho křičet, a být naštvaná, ale nemohla jsem. Odvedla jsem ho do společenské místnosti a usadila ke krbu. Byl celý mokrý.
"Harry, co se stalo?" zeptala jsem se.
"Omlouvám se. Nevěděl jsem, co je to za kouzlo." zašeptal.
"Co?" zeptala jsem se nechápavě. Harry si ze zadní kapsy vytáhl učebnici. "Co to je?"
"Ta učebnice má další jiná kouzla. A to jedno udělalo tamto...." Harry sklopil pohled. Nechtěla jsem se té učebnice ani dotknout.
"Požádám Ginny, aby ti pomohla, se té učebnice zbavit dobře?" zašeptala jsem. Harry přikývl. "Možná by sis měl lehnout?" Pomohla jsem Harrymu na nohy a potom jsem se dívala jak mizne v pokoji. Já měla jiný plán. Vyběhla jsem na schodišti a zamířila k ošetřovně. Utíkala jsem jak, nejrychleji jsem uměla.
"Tam nesmíte!" sestřička se mě snažila zastavit, ale já jsem jí bez problémů obešla a vrazila do pokoje. Všechny postele kromě jedné byli prázdné. U postele, kde ležel Draco stál Snape. Když si mě všiml, nic neřekl a stoupl si stranou.
Doběhla jsem k postely, ve které se Draco ztrácel. Vlasy měl spocené a byl ještě bledší, než předtím. Vzala jsem ho za ruku. Měl zavřené oči, takže jsem nevěděla, jestli ví, že jsem tu.
"Jsem tu." zašeptala jsem a prohrábla mu mokré vlasy. "A zůstanu tu, dokuď se neprobudíš." utřela jsem si slzu, která mi tekla po tváři.
ČTEŠ
Bad boy (ff Harry Potter)
FanfictionZnáme trojici Harry Potter, Ron Weaslye a Hermiona Grengerová. Co když k nim bude patřit, ale ještě někdo?