Zase jsem stále před bránami sídla Malfoyů. Smrtijed, který to tam zrovna hlídal, se na mě tázavě koukl.
"Jsem Voldemortova dcera." stačili tři slova, na to, aby vypadal vyděšeně. Rychle mě pustil dovnitř vedl k sídlu. Vešli jsme do chladné místnosti a zamířili po schodech nahoru.
Snažila jsem se, dýchat klidně. Nemohla jsem uvěřit, že to vážně dělám. Smrtijed se zastavil před dveřmi.
"Dál už běž sama." řekl a co nejrychleji odešel. Pobaveně jsem se potichu zasmála a otevřela dveře. Objevila jsem se ve stejné místnosti jako obvykle. A jako minule to byli všichni. Všichni se na mě koukli. Stoupla jsem si a ruku jsem si dala v bok.
"Čekala jsem aspoň nějaké přivítání." opáčila jsem a rozhlídla se. Všichni mi byli jedno. Jen jedna osoba stála o můj pohled. V Dracovich očích byla panika.
"Rozmyslela ses?" zeptal se s širokým- asi úsměvem- Voldemort.
"Jo." přikývla jsem. Došla jsem blíž ke stolu. "Ale dopředu ti říkám, že nikdy nebudu tvá dcera. Ani nebudu skákat tak jako ty budeš pískat." Všichni kromě Voldemorta zalapali po dechu.
"Jsi jako tvoje matka.."
"A další věc. Nebudeš mluvit o mé mámě! Neznal si jí!"
"Dobře." řekl a potom se koukl na ostatní. "Jestli uslyším, že jste jí něco udělali tak vás zabiju. Tímto schůzku pokládám za uzavřenou." zvedl se a bez dalšího slova odešel. Všichni začali dělat to stejné. Draco se ihned objevil u mě a silně mě objal.
"Co si to udělala?" zašeptal mi do vlasů.
"Musela jsem." špitla jsem. Nemohla jsem mu říct, o našem plánu. Nebylo to tady bezpečné. "Můžeme jít k tobě?" koukla jsem se na něho.
"Jo." přikývl a chytl mě za ruku. Táhl mě k jeho ložnici. Když za námi zavřel dveře, přisál se na mé rty. Omotala jsem ruce kolem jeho krku.
"Chyběl si mi." šeptala jsem mezi polibkem.
"Ty mě taky." vyzvedl mě a já omotala ruce kolem jeho pasu. Draco mě opatrně položil na postel a lehl si nade mě. Rozepnula jsem mu černou košili a on si jí sundal. Nic jiného jsme nestihli udělat, protože se rozrazili dveře.
"Omlouvám se." řekl Narcisa. "Ale pán zla s tebou chce mluvit." nedívala se na Draca, ale na mě. Jen jsem přikývla a Draco ze mě slezl. Natáhl ke mě ruku a pomohl mi na nohy. Když se chystal jít se mnou, položila jsem mu ruku na hruď.
"Zůstaň tu." zašeptala jsem.
"Ale-"
"Evelyn má pravdu." podpořila mě Narcisa. "Je to něco, co musí udělat sama."
Draco se vzdal a přikývl. Odešla jsem s Narcisou do temné chodby a vydali se k zadní místnosti. Narcisa zaťukala na dveře a následně je otevřela.
"Je tu." řekla.
"Běž pryč." mávl na Narcisu rukou. Ta poslušně přikývla a já s ním zůstala v místnosti sama. Dveře byli zavřené.
"Potřeboval si něco?" zeptala jsem se. Voldemort ukázal na křeslo naproti němu. Sedla jsem si a ruce si nechala v klíně.
"Chci jen vědět, co všechno o sobě víš."
"Myslíš to, že jsem viteál?" zeptala jsem se s úšklebkem. "Nedělej si starosti tati nikdo se to nedozví."
"Ano to doufám!" zasyčel. "Protože jestli ano, Dracovi se něco stane."
"To nemůžeš myslet vážně!" zasyčela jsem na něho. "Jestli mu něco uděláš, tak se zabiju. A oba víme, že tě to nějak oslabí a Harry najde ostatní a zabije tě!"
Voldemort za zasmál smíchem, kterého jsem se bála a došel přímo ke mě. Udělala jsem krok vzad a narazila do zdi.
"Já tě klidně zabiju sám. Nejsi pro mě nic. A teď odejdi!"
Poslechla jsem ho a co nejrychleji odešla. Vydala jsem se k Dracovi. Vtrhla jsem do pokoje, Draco seděl zrovna na posteli. Hned jak jsem vešla si stoupl a přešel ke mě. Nohou zabouchl dveře a objal mě.
"Bál jsem se o tebe." zašeptal mi do vlasů.
"Já se taky bála." přiznala jsem tiše. "Chci si jít lehnout."
"Dobře." přikývl a odvedl mě k posteli. Potom zamířil ke skříni a vytáhl svoje triko, které mi podal. Sundala jsme si oblečení a oblíkla si jeho triko. Potom jsem si lehla do postele a Draco si lehl vedle mě. Objal mě kolem pasu a já si položila hlavu na jeho hruď.
"Nechápu co tu děláš." zašeptal.
"Jsem tu s tebou. Nejsi rád?"
"Jsem." přikývl. "Ale teď se o tebe musím bát ještě víc." zašeptal.
"Nic se mi nestane." namítla jsem. "Miluju tě, Draco."
"Já tebe taky Evelyn. A teď zavři oči a spi." políbil mě do vlasů.
"Dobrou."
"Dobrou."
ČTEŠ
Bad boy (ff Harry Potter)
FanfictionZnáme trojici Harry Potter, Ron Weaslye a Hermiona Grengerová. Co když k nim bude patřit, ale ještě někdo?