Draco spadl na zem a nehýbal se. Rozběhla jsem se k němu a položila si hlavu do svého klína. Voldemort mezitím zmizel.
"Nemůžeš mi umřít.." šeptala jsem a po tváři mi začali téct slzy. "Musíš vidět naše dítě.. Četla jsem ten list jmen.. Líbí se mi. Všechny! Bude se jmenovat tak jak chceš ty.. Vykašleme se na moje jména a dáme nějaké tvoje.." mé slzy mu dopadali na tvář.
Položila jsem ruce na jeho srdce a snažila se předat svou energii do jeho těla. Mé ruce zářili a já jsem cítila, jak mi to jde. Najednou otevřel oči a rozkašlal se. Teď už to nebyli slzy smutku, ale štěstí.
"Jsi v pořádku." vydechla jsem a pohladila ho po tváři.
Draco se nechápavě rozhlížel. "Co se stalo?" zeptal se. "Cítil jsem jakobych byl někde jinde."
"Snažila jsem se být ta hodná.." řekla jsem. "Ale to už je pryč." Přenesla jsem se na dvůr a schovala se za sloup, aby mě nikdo neviděl. Všichni stáli uprostřed dvora a byli rozdělení na ty hodný a na ty zlý. Voldemort stál uprostřed toho všeho.
"Vaše dráhá Evelyn je pryč! Je konec! A my jsme vyhráli! Ale máte poslední šanci! Kdo se k nám chce přidat!"
Pomalým krokem jsem vylezla ze své skrýše. Všichni mý přátelé se usmáli. Voldemort se zatvářil šokovaně, protože nečekal, že budu ještě bojovat. Ne potom, co mi zabil Draca. Ale Draco se objevil vedle mě.
"Ale.." zašeptal Voldemort.
"Víš pojistila jsem se předtím než toto vše začalo." zvedla jsem ruce a ukázala dokola. "Našla jsem něco silnějšího než je viteál.. Je to láska.. Možná se ti povedlo Draca zabít, ale na dlouho. Stačila má láska a láska toho dítětě.. je to silnější než jakákoliv další kouzla." vytáhla jsem hůlku a namířila jí na Voldemorta.
"Tak to udělej.. Zab mě!" odhodil svou hůlku stranou. "Nedokážu tě porazit."
Stála jsem před ním s nataženou hůlkou a najednou jsem nevěděla, jestli to dokážu. Zabil mé rodiče, ale když ho teď zabiju já, nebudu jako on? Podívala jsem se na Draca. "Nedokážu to.." zašeptala jsem. "Nedokážu ho zabít." hůlka mi vypadla z ruky. Draco mě objal a já si mu položila hlavu na rameno. Najednou mě něco napadlo. Nadšeně jsem se usmála a koukla se na Voldemorta. "Nemusím tě zabít!" vyhrkla jsem.
"Nemusíš?" ozval se za mnou Ron s Harrym, ale já si jich nevšímala.
"Stačí tě udělat normálním mudlou.. Mudlou bez kouzel.. Čistokrevnýho mudlu."
"To dokážeš?" ozval se Draco.
"Myslím, že ano." přikývla jsem. Došla jsem k Voldemortovi. Překvapeně se na mě koukal, když jsem mu položila ruce na hruď. Začala jsem odříkavat kouzlo a mé dlaně začali vyzařovat světlo. Polovina lidí zalapala po dechu. ěla jsem zavřené oči a když jsem je otevřela, nemohla jsem tomu uvěřit. O krok jsem ustoupila a Draco mě vzal za ruku. Volde- Teď bych už měla říct Tom Raddle, vypadal jinak.. Vypadal jako normální mudla.
Vypadal tak zhruba na čtyřicet. Vlasy měl černé jako havraní peří, oči modré a ke všemu měl nos. Byla jsem pyšná na své dovednosti.
"Odpustila si mi.." zašeptal. I jeho hlas teď zněl jinak.
"Odpouštět je lidské." řekla jsem. "Zasloužíš si druhou šanci.. Takže ji využi tati." viděla jsem jak smrtijedi za jeho zády, začali mizet. Už tu neměli co dělat.. Už neměli žádného pána. Narcissa se rozběhla k nám.
"Draco." vyhrkla ho a objala. Vyhledala jsem babičku a rozběhla se k ní. Skočila jsem jí okolo krku.
"Babi.." zašeptala jsem.
"Jsem na tebe tak hrdá, jahůdko." pohladila mě po vlasech. "Táta i máma by na tebe byli pyšní." koukla se mi do očí a usmála se. "Jsi statečná jako oni."
"Babi musím, udělat ještě jednu věc.. Potom tě najdu, ano?" usmála jsme se na ní a babička přikývla. Vrátila jsem se j Tomovi, který se díval se na trosky hradu.
"Až teď mi dochází, co jsem udělal." řekl. "Omlouvám se Evelyn.. Za to, že jsem je všechny zabil.." koukl se na mě a já v jeho očích našla, pravdu, že ho to opravdu trápí.
"Teď záleží na tom, jak se budeš chovat teď." řekla jsem. "Žij svůj život.. Naučíš se žít jako mudla, neboj.. Můžeš cestovat a.."
"A můžu vidět někdy mé vnouče?" skočil mi do řeči. Překvapeně jsem se na něho koukla. Tahle varianta mě ani nenapadla.. Myslela jsem, že mě bude nenávidět. Udělala jsem z něho to, co nejvíc nesnášel. Ale když jsem se na něho teď koukala, viděla jsem jen upřímnou a bolest.
"Ano." přikývla jsem a chytla ho za ruku. "Kdykoliv budeš chtít."
"Takže jsi to zvládla." řekl Harry, když jsme stáli na rozbořeném mostě jen my čtyři jako za starých časů.
"Bez vaší pomoci bych to nezvládla." řekla jsem s úsměvem.
"Co bude teď?" zeptal se Ron a koukl se na nás. Zamyslela jsem se. Měl pravdu.. Co bude teď? Položila jsem si ruku na své bříško a usmála se.
"Já mám budoucnost asi jasnou." zasmála jsem se a oni se ke mě přidali. "Už se těším až tomu malýmu budu říkat, celý náš příběh. Příběh plný přátelství, odhodlání, dobrodružství, lásky.."
"Lásku obzlášť co?" zasmál se Harry.
"Musí vědět jak se jeho matka a otec dali dohromady.." vysvětlila jsem. "A že nezáleží na tom, do jaké koleje chodíš.. Někdy se prostě stane, že se zamiluješ do někoho.." hledala jsem správná slova.
"Jako Draco." doplnil mě se smíchem Harry a já ho praštila do ramene.
"Ale máš pravdu.." přikývla jsem. "Kdo by řekl, že já a Draco budeme mít svatbu a čekat dítě." usmála jsem se.
"A kdo by řekl, že ho budeme mít rádi i my." usmála se Hermiona.
"Bavíte se doufám o mě." ozvalo se za námi a já se s tím největším úsměvem otočila.
"Jistě." přikývla jsem. Draco došel za mě a zezadu mě objal. Políbil mě na krk.
"Chcete něco vědět?" zeptal se.
"Jasně. Co s tebe vypadne Malfoyi?" usmál se Harry.
"Že vás mám celkem rád Pottere." ušklíbl se na něho. "Opravdu.. Od té doby, co jsem s Evelyn.. Mám dojem, že to vy jste přátelé, které jsem hledal."
"Ty jsi taky celkem fajn." ušklíbl se Ron a já v té chvíli byla nejšťastnější člověk na světě. Jestli ta bolest, kterou jsem prožívala celou tu dobu byla kvůli tomuto okamžiku, tak stála za to.
Takže doufám, že se vám tato situace líbila.. Prostě jsem ho nedokázala zabít :D Jasně je to bastard, ale já prostě nemohla :D :D Co říkáte na hodného Voldyho? :D S nosem? :D Čekejte už maximálně kapitoly a do komentářů můžete psát nápady na pokračování.. Ale snažte se, aby už to nebylo o Evelyn a Dracovi.. Nevím co bych tam uždala :D A kdyby měl někdo fakt mega obrovský nápad, napiště do zpráv :) ILY <3
ČTEŠ
Bad boy (ff Harry Potter)
FanfictionZnáme trojici Harry Potter, Ron Weaslye a Hermiona Grengerová. Co když k nim bude patřit, ale ještě někdo?