"I'm pregnant."

7.3K 397 74
                                    

(Děj se teď bude úplně lišit od knížek a filmů)

Probudili mě sluneční paprsky, které mě polechtali na tváři. Otevřela jsem oči a koukla se na spícího Draca vedle sebe. Dnes se musíme vydat na cestu. Pohladila jsem si bříško a zvedla se z matrace na zemi. Potom jsem se rychle převlékla do černých kalhot a svetru.

Seběhla jsem dolů do malé kuchyně čímž jsem musela projít obyvákem, kde spal Harry, Ron a Hermiona. Dala jsem vodu do konvice a dala jí ohřát. Rozhodla jsem se připravit čaj, pro nás všechny. Najednou si za mnou někdo odkašlal. Opustila jsem jeden hrníček, který se rozbil na malé kousky. Otočila jsem se a spatřila Billa.

"Omlouvám se." vykoktala jsem rychle. "Reparo." řekla jsem a hrníček se zase složil. Vzala jsem ho a položila na stůl.

"Nemusela si ho opravovat." usmál se Bill. Jen jsem nad tím mávla rukou. "Mluvil jsem s mamkou." posadil se ke stolu.

"Jsou v pořádku?" vyhrkla jsem. Bill přikývl.

"Mám vás pozdravovat. A vyřídit, že až bude čas tak pomůžou... a..."

"A?" nadzvedla jsem obočí. Bill se otočil ke schodišti, aby zkontroloval, že jsme sami.

"Ginny je zpátky ve škole.." promluvil a v jeho hlase jsem slyšela obavy. "Teď když je Snape ředitel o ní mám strach.." 

"Ví to někdo?" sedla jsem si naproti němu. Bill jen zakroutil hlavou. "Dobře.. Bille slibuje, že se Ginny nic nestane. Ne dokud tu jsem já." usmála jsem se.


Stála jsem před malým domkem na prázdné ulici. Na obloze svítilo slunce a vedle u sousedů si hráli malé děti. Draco mě chytl za ruku a já se na něho usmála. Potom jsme se společně vydali ke dveřím. Zazvonila jsem a oba dva jsme čekali.

Uslyšela jsem nějaké zvuky a potom kroky, které spěchali otevřít. Drobná, starší žena stála ve dveřích a když mě spatřila dala si ruku před pusu a překvapeně se na mě koukala. Vypadala tak jak jsem si jí pamatovala. Možná jí přibili nějaké vrásky na víc, ale pořád to byla ona. Moje babička.

"Babi.." zašeptala jsem a objala jí. Pustila jsem Dracovu ruku, abych jí mohla stisknout co nejvíc. 

"Evelyn.." babička se vzpamatovala a políbila mě do vlasů. Potom se odtáhla a koukla se na Draca. Čekala jsem, co udělá. A velice mě překvapila. Došla k němu a silně ho objala. Draco to nečekal a přes její rameno se na mě koukl. Ukázala jsem mu zvednuté palce.

"Babi, měli bychom si promluvit. Mám pár věcí, co by si měla vědět.." babička se na mě koukla a přikývla. Sedli jsme si do obyváku.

"Tak mluv drahoušku." usmála se. Koukla jsem se na Draca a ten mu stiskl ruku.

"Draco mě požádal o ruku a já řekla ano." oznámila jsem. Babička se prvně koukla na Draca a potom zpět na mě. 

"Dobře.." přikývla pomalu. "Ještě něco?"

"Ano." přikývla jsem a skousla si ret. Bylo to těžší než jsem si myslela. "Jsem těhotná." řekla jsem rychle. Čekala jsem na babiččinu reakci. Bála jsem se, že se jí něco stalo, protože seděla a dívala se na mě. Ani nemrkla. A vypadalo to, že ani nedýchá. "Zlobíš se?" zašeptala jsem.

"Jistě, máš ještě čas.. Ale nezlobím se na tebe. Jsem ráda, že si šťastná. A tobě.." koukla se na Draca. "Se omlouvám. Jsi pro Evelyn dobrý chlapec." usmála se. Natáhla se a oba nás vzala za ruku.

"Děkuju paní." usmál se Draco.

"Babi je tu ještě jedna věc." zašeptala jsem. "Musím porazit Voldemorta.. Dokážu to jen já.. Jsem silnější než on."

"Já vím." přikývla babička. "Profesor Brumbál tu před jeho smrtí byl. A všechno mi řekl.."

"On to věděl?" řekla jsem překvapeně. Babička se zasmála, jako bych řekla nějaký vtip.

"Brumbál věděl vše." řekla. "Myslím, že tušil i to, že budeš mít děťátko, protože mi řekl, že budu skvěla prababička." znovu se zasmála a mě se na tváři vytvořil úsměv.

"Babi chtěla jsem tě ještě poprosit, aby ses na nějakou dobu přestěhovala k Wesleyovým. Už je to domluvené.. S radostí tě tam nechají.. Budu mít o tebe menší strach."

Babička kývla. "Když ti to udělá radost."

"Dobře. Pan Wesley pro tebe přijede asi za dvě hodiny." Stoupla jsem si. "My už musíme jít." Babička mě napodobila a objala.

"Dávej na vás pozor." zašeptala mi do ucha.

"Postarám se o ně." ozval se za mnou Draco. Babička se na něho usmála a věnovala mu objetí. Potom jsme vyšli před dům. Rozhlídla jsem se, jestli tam není někdo kdo by nás mohl vidět a přenesla jsem nás k Billovi. Zítra se vydáváme na cestu.

Máme v plánu Voldemorta zabít do měsíce. Čím dřív to bude, tím víc budu klidnější. Když jsme vešli do domu, všichni seděli v kuchyni.

"Už jste tu?" podivil se Harry. Přikývla jsem. Draco si sedl na volnou židli a mě si stáhl na klín. Políbil mě do vlasů.

"Na co jste přišli?" zeptal se.

Hermiona se na nás koukla. "Máme takový menší problém.." řekla.

"Jaký?" povzdychla jsem si a opřela se o Dracovu hruď.

"Voldemort má bezovou hůlku." odpověděli mi všichni tři zároveň.


Omlouvám se, že přidávám tak málo, ale opravdu nemám čas :/ Taky jsem přemýšlela, že nevím jak to bude pokračovat až zabijí Voldemorta.. Obávám se, že bude konec...

Hlasujte pro tuto povídku na Wattpad Award- semifinále!


Bad boy (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat