Wedding

7.3K 381 25
                                    

Svatba se konala hodně brzy, protože jsem se nechtěla vdávat s těhotenským bříškem. Probíhala v Malfoy manor a byli tu všichni. I Tom.. K oltáři mě nikdo nevede. Nechtěla jsem to.. Někdo zaťukal na dveře Dracova pokoje. (šaty na obrázku)

"Dále!" zakřičela jsem a otočila se ke dveřím. Dovnitř vešla Hermiona v rudých šatech, které jí slušeli.

"Sluší ti to Lyn." usmála se a já jí úsměv oplatila.

"Tobě taky." natáhla jsem ruku a ona se mě chytla. Přitáhla jsem si jí k sobě a obě jsme se zadívali do zrcadla. Už tu nebyli ty dvě malé dívky, které se těšily do Bradavic.. Obě jsme se změnily. "Byli to dobré časy, že?" řekla jsem a Hermiona přikývla.

"Nemůžu uvěřit, že už je konec." povzdychla si.

"Nikdy nebude konec." usmála jsem se na Hermionu. "Lupin a Tonksová se teď starají o Teddyho.. A moje dítě bude o rok mladší.. A vsadím se, že i ty brzo zapustíš kořeny." zasmála jsem se.

"Nestraš." zasmála se. "Prvně bych musela vědět s kým.." 

"Copak ti to nedochází?" zašeptala jsem a Hermiona se na mě nechápavě koukla. "Ron tě celou tu dobu miluje.." řekla jsem. "Už skoro od třetího ročníku." 

"Vážně?" vydechla a posadila se na postel. Otočila jsem se na ní a přikývla. "Jak jsem mohla být tak slepá?" koukla se na mě.

"Prostě si to přehlídla.." pokrčila jsem rameny. "Běž za ním." vytáhla jsem jí na nohy. "A řekni mu, co k němu cítíš ty." 

"Děkuju." zašeptala Hermiona a objala mě. "Moc." potom odešla z ložnice a nechala mě tam o samotě. Otočila jsem se bokem k zrcadlu a pohladila si bříško. 

"Tak co maličký, jsme připravení?" zeptala jsem se.



"Tři, dva jedna.." snažila jsem se vydýchat. Před Malfoy Mavor byl postavený obrovský stan, ve kterém se svatba odehrávala. Já, ale stála stála v hale za zavřenýma dveřma a snažila se vydýchat. Najednou se dveře otevřeli a dovnitř nakoukl Harry.

"Tak kde je nevěsta?" mrkl na mě. Když viděl můj výraz vešel dovnitř a zavřel za sebou. "Co se děje Lyn?" 

"Co když si Draco uvědomí, že mě nemiluju?" špitla jsem. Harry se rozesmála.

"Jediná osoba, která si to může uvědomit jsi ty." řekl a došel přímo předemě. "Jsi ta nejlepší holka na světě- když teda nepočítám Ginny." řekl a já se zasmála. "Ale to co jsem řekl platí.. Jsi nejodvážnější holka.. Bojuješ za svou rodinu a přátelé." 

"Mám tě ráda Harry." řekla jsem a objala ho. Přitáhl si mě k sobě.

"Já tebe taky Lyn." zašeptal mi do vlasů. Když se odtáhl, usmál se. "Můžu jít ohlásit nevěstu?" 

Přikývla jsem a Harry odešel. Když se kouzlem otevřeli dveře,všichni se na mě otočili. Z nebe začali padat bílé, okvětní lístky a já se vydala k mé budoucnosti. K Dracovi. Stál tam ve svém svátečním obleku a vypadal stejně nervozně jako já. Když se na mě, ale zadívali ty šedé oči, mé rty se roztáhli do úsměvu. Připadala jsem si, jakoby kolem nás nikdo jiný neexistoval. 

Ale i tak jsem v přední řadě viděla babičku, Luciuse, Narcissu, Toma a mé kamarády. S Dracem jsme se dohodli, že naše svatba bude tak trochu odlišná od těch kouzelnických. S každým krokem k němu jsem byla šťastnější a když mě potom vzal za ruku a postavil naproti sobě, už jsem se nebála. Držel mě za ruku a usmál se.

Přistoupila moje babička a vytáhla svou hůlku. Položila jí na naše ruce a z hůlky začalo vyřazovat světlo, které naše ruce začali spojovat. 

"Evelyn Johnsnová.. Nikdy bych si nemyslel, že bychom ty a já mohli být spolu." začal Draco a všichni byli potichu, aby ho slyšeli. "Ale teď už vím, že bez tebe by můj život neměl smysl. Ani ti nedokážu popsat, co k tobě cítím... Celý život jsem hledal jen tebe. Byl jsem rozmazlený spratek, to přiznávám.. Ale teď? Udělala si mě lepším a já ti slibuju, že toho nebudeš litovat. Postarám se o tebe i o to malé.. Budeš ta nejšťastnější žena na světě." Když dopovídal tu svou řeč, málem jsem se rozbrečela. Nadávala jsem na hormony, ale nějak jsem to zvládla a začala říkat svou část.

"Draco Malfoyi.. Prožili jsme si toho spolu hodně.. Už ani nevím, kde to začalo. Byl začátek toho všeho v prvním ročníku, když jsme se potkali ve vlaku? Na pohled jsem tě nenáviděla a myslím, že si to měl stejně.. Ale potom jsem si začala něco uvědomovat.. Že možná to jak se chováš, má nějaký důvod. A já na něho přišla. Chyběla ti láska, kterou ti tu dávám. Vím, že se bojíš, že nebudeš dobrý táta, ale věř mi, to dítě tě bude milovat. Nevím, co horšího by se nám mohlo stát, než to, co se nám už stalo.. Ale my to vždy zvládneme. Protože, když jsem já a ty.. Nikdo nás nikdy nepřekoná." 

Potom jsme si vyměnili prtýnky a když bylo vše hotové, babička oddělala hůlku. Draco si mě za ruku přitáhl k sobě a políbil. Milovala jsem jeho rty. Milovala jsem ho celého. Když nám šli gratulovat, pořád jsem se na něho musela koukat. Nemohla jsem uvěřit, že je už vše za námi.. Tak moc jsem se tohoto dnu bála a teď je můj nejlepší den v životě. Když teda nepočítám to setkáním s Dracem ve vlaku. Nelituju, ani toho, že jsem se s ním musela spřátelit, protože kdybych to neudělala tak tu ani možná nestojím. 

Když mě potom Draco znovu políbí, přehrávám si všechny okamžiky prožité s ním a přemýšlím, jaký bude náš život teď.


Takže jsem se rozhodla jak to bude dál.. 1 kapitola 1 měsíc. Vezmeme, že toto byl 1. měsíc a série bude končit po porodu, takže bude macimálně 10 kapitol :) Potom bude pokračování o jejich dítěti, takže se těšte :))

Omlouvá se za chyby, píšu to na rychlo :))


Bad boy (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat