"I see him."

8.2K 496 14
                                    

Harry odešel s profesorem Brumbálem. Prý se někam přemístili a já se k věži musela dostat sama. Domluvili jsme se s Harrym, že Rona a Hermionu do toho tahat nebudeme. Šla jsem po chodbách bradavic ke knihovně odkud vedlo schodiště na věž.

Slyšela jsem hlasy. Takže už tam čekali, blesklo mi hlavou. Ucítila jsem píchnutí u srdce, když jsem si vzpomněla na Draca. Co když to nevyjde? Co když mi opravdu zmizí, ze života?

Vyšla jsem nahoru do předposledního patra. Draco a ostatní byli o patro výš. Čekali na Harryho a profesora Brumbála. Věděla jsem, že je tam Beatrix, ale ty ostatní jsem neznala. Schovala jsem se za nějakou bednu a snažila se být potichu. Najednou se zablýsklo a všichni nahoře se schovali. Harry dopadl vedle mě. Rozhlídla jsem se po Brubálovi, ale ten tu nebyl.

"Vítejte." uslyšela jsem jeho hlas. Vyděšeně jsem se koukla na Harryho. Stoupla jsem si a vytáhla si hůlku, připravená jít nahoru s Harrym bojovat, ale před námi se objevil Snape. Přiložil si prst na pusu a naznačil nám, ať jsme potichu. Potom zmizel nahoře. S Harrym jsme ho poslechli a dívali se dírami nahoru.

"Draco nemusíš to dělat." promluvil Brumbál. Slyšela jsem svůj vlastní tlukot srdce.

"Musím!" řekl Draco. Jeho hlas se klepal. "Byl jsem vybrán. Musím to udělat." a na jednou jsem ho viděla. Stál naproti Brumbálovi a v natažené ruce držel hůlku. Draco řekl kouzlo, které Brumbála ozbrojilo. Hůlka proletěla kolem nás dolů. A teď ho měl zabít. Zavřela jsem oči a čekala, až uslyším smrtící kletbu, ale místo Dracova hlasu se ozval hlas profesora Snape.

"Avada Kedavra!" otevřela jsem oči zrovna ve chvíli kdy se z jeho hůlky vyřítilo světlo a zasáhlo profesora Brumbála. Kdyby mi Harry nezakryl pusu vykřikla bych. Profesor Brumbál přepadl přes zábradlí a padal dolů. Slyšela jsem jak se Beatrix začala smát. Už jednou jsme to zažili.Když zabila Siriuse. Harry se na mě koukl.

"Musíš počkat tady." zašeptal. Po tváři mi tekli velké slzy. Zmohla jsem se jen na kývnutí. Harry se postavil a vydal se za nimi, protože se vydali pryč. Opřela jsem se o zábradlí a kolena si přitáhla k sobě. Tak moc jsem chtěla běžet za Dracem, ale neměla jsem na to sílu. Viděla jsem jak někoho zavraždili. Chytla jsem se zábradlí a dostala se na nohy. Musela jsem zmizet, co nejdál. Rozběhla jsem se ke schodišti.

V hlavě mi běželo jen jedno jméno. Draco, Draco a Draco. Vyběhla jsem do chladné noci a rozhlídla se. Nikde jsem je neviděla.

"Lumus." zvedla jsem hůlku a kolem mě se rozsvítila světlo. Rozběhla jsem se dolů z kopce. Párkrát jsem zakopla, ale zůstala jsem na nohou.

"To já jsem princ dvojí krve!" slyšela jsem Snapův hlas. Rychle jsem se schovala za strom.

"To není možné." zašeptal Harry. Snape beze slova mávl rukou a odhodil Harryho dozadu. A potom zmizel a s ním i Draco. Rozběhla jsem se k Harrymu, abych zjistila, jestli je v pořádku. Klekla jsem si k němu.

"Jsem v pořádku." řekl unaveně Harry a rozhlídl se. "Jsou pryč?" rozhlídla jsem se a musela přikývnout. Pomohla jsem Harrymu na nohy. "Běž najít nějakého profesora. Budu čekat u těla."

"Dobře." zašeptala jsem.


Nemohla jsem spát. Celý hrad byl na nohou, kromě studentů. Ty poslali do postele. Převalovala jsem se z jedné strany na druhou.

"Evelyn?" uslyšela jsem Hermionin hlas. Posadila jsem se a koukla se na ní.

"Ano?" zeptala jsem se.

"Harry s Ronem čekají venku. Harry nám chce něco říct. Jdeš taky?"

"Jo." řekla jsem rychle. Je to lepší než ležet v posteli a přemýšlet na Dracem. Hodila jsem na sebe černé džíny a mikinu.

Sešli jsme schody. Kluci seděli u krbu. Sedla jsem si vedle Harryho a Hermiona na druhou stranu vedle Rona.

"Co si nám chtěl říct Harry?" otočila jsem se na něho.

"Možná znám způsob jak zabít Voldemorta." řekl a díval se na oheň. "Brumbál mi o něm něco řekl. Prý se jeho život skládá z viteálů. Pár z nich už mám, ale celkově jich je 7. Musím je najít."

"Jdu s tebou." řekla jsme.

"Já taky." ozvala se Hermiona, ve stejné chvíli jako Ron.

"Ale může to být nebezpečné." namítl Harry a koukl se na nás.

"No a právě proto to musíme udělat společně." pokrčila jsem rameny.

"Ale možná bych to nechal až po svatbě." ozval se Ron, Nechápavě jsem se na něho koukli.

"Bill se bude ženit a mamka vás zve." vysvětlil.

"To je parádní." usmála se Hermiona. Koukla se na Harryho. Všichni jsme se na něho koukli. "Co myslíš? Počká to pár týdnů?" usmála se. Harry si povzdychl.

"Dobře, stejnak se musím vrátit domů. Tedy jestli to mám nazývat domovem." smutně se usmál. Vzala jsem ho za ruku.

"Kdykoliv můžeš přijít." řekla jsem. "Babička tě ráda uvidí." pousmála jsem se na něho.

"Jsi v pořádku?" zeptal se nečekaně Harry. Uhla jsem očima před jeho zkoumavým pohledem.

"Uvidím ho." zašeptala jsem. "Vím, že ano."

"To je přece jasný." pohladil mě Harry po ruce. "Uděláme pro to vše." slíbil.

"děkuju." koukla jsem se na něho. "Děkuju, že vás mám."


Takže první série je u konce :) Můžete se těšit na druhou, která bude více zajímavější, to slibuju ;)

Bad boy (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat