Answers

5.8K 207 63
                                    

KateBeforeNex

Tak mě zajímá: ,,Evelyn, pokud by se k tobě tatínek choval pěkně, odpustila bys mu?''

Evelyn: Rozhodně ne. Neberu ho jako mého otce.. Je pro mě jen hrozba pro mé dítě.

keepsmilee25

Na Draca, co když se Lyn něco stane? Co uděláš? A pokud zemře, co pak?

A jinak úžasná knížka

Draco: Nechci na nic takového ani pomyslet. Evelyn je můj život, můj vzduch..

(Děkuju moc :) )

Martan-ka

Na Evelyn: Jak se to malé bude jmenovat? A bude to holka nebo kluk? A prosím o další díly co nejrychleji

Evelyn: Nevím, jestli to bude holčička nebo chlapeček. Pro chlapečka by se mi líbil Zachary a pro dívenku Gwendolyne.

RosalieFiume

Pro autorku: budeš psát i knížku o dítěti Evelyn a Draca?

- Ještě nevím :)

nicikoo_

Na Draca: Jseš rád, že je Evelyn těhotná? Bojíš se, že se něco Lyn stane a hlavně tomu malému?

Draco: Jistě, že jsem rád, že budu mít s Evelyn dítě. A taky se o ní hodně bojím. O oba dva.

sarinkanenickova

Na Draca: Cítíš pořád nenávist k Harrymu,Ronovi a Hermioně?

Na Harryho a na Rona: Cítil jsi někdy lásku k Evelyn?

Draco: K těm třem už nenávist necítím. Evelyn je má ráda a já zase miluji Evelyn. Proto se s nimi snažím vycházet.

Harry: Lyn jsem bral vždy jako kamarádku.

Ron: Možná v prvním a druhém ročníku..

@KikaPekov

Na Hermionu: Žárlíš na Lyn? protože všichni víme jak Draca "nesnášíš" ;-)(každý tomu říká jinak...:-P)

Hermiona: Lyn mám ráda jako svojí sestru, takže nežárlím. Držím jí s Dracem palce.. Jsou dokonalý pár.

@Marien111

Na Voldemorta: Máš rád svou dceru? A co říkáš na to, že je Evelyn těhotná?

Voldemort: Evelyn je loutka v mé hře. A to že je těhotná? Aspoň si můžu vychovat svého nástupce!

@JohyUSACZE

Na Harryho: Cítíš něco k Hermioně?

Na Rona: Líbila se ti Evelyn, nebo jsi ji dokonce miloval?

Na Evelyn: Co babička? Jak myslíš,že se bude chovat k malému? Nebo malé?

Na Draca a Evelyn:Je nějaká možnost, že se přestanete mít rádi? (čímž nechci říct, ze je spolu nemam rada, mam, jen čistě teoretická otázka..)

Na Voldyho: Co ty a Bellatrix????

Harry: Lhal bych, kdybych řekl, že Hermiona není nádherná.. A popravdě ani nevím, co k ní právě teď cítím..

Bad boy (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat