A/n

1.1K 14 9
                                    

Ensimmäinen luku tulossa perjantaina 12.11.21!

Moikka!
Arvostan valtavasti, että päädyit lukemaan mun kirjaa! Se merkitsee oikeesti paljon, vaikka kirjoitankin lähinnä omaksi ilokseni. Oon kirjoittanut aikaisemmin englanniksi, mutta nyt päätin kokeilla ihan Suomeksikin. Tällä hetkellä tarkoitus olisi julkaista kolmesti viikossa; maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina. Tämän pyrin turvaamaan kirjoittamalla lukuja valmiiksi. Jos tulee toiveita, niin kertokaa ihmeessä!

Alkuun muutama juttu tästä kirjasta:
- Suuri sisältövaroitus! Tää kirja tulee sisältämään sellaisia asioita, jotka ei ehkä sovi herkimmille. Mun tarkoitus ei myöskään missään nimessä ole ns. "romantisoida" tai pilkata näitä oikeasti vakavia aiheita. Luvun alussa merkintä ⚠️TW⚠️ (trigger warning) tarkoittaa, että kyseinen luku sisältää sellaista, mikä ei sovi herkimmille.

- Vaikka tää onkin Blind Channel -kirja, niin mitään seksuaalista ei bändin jäsenten kanssa tapahdu. Päähenkilö on kuitenkin alaikäinen, joten haluun pitää kirjan jutut edes jollain tasolla asiallisina, vaikka aiheet onkin vakavia.

- Kirjan päähenkilö on Eve, ei Y/n tai reader. Halutessasi voit kuitenkin kuvitella itsesi Even saappaisiin.
———-———————-——————————————————————————-
Teaser

Eveliina on 17-vuotias nuori, jonka perhesuhteet ovat mutkikkaat. Hän joutui muuttamaan Helsingistä Ouluun äitinsä ja tämän uuden miehen kanssa, eikä ongelmille ja vaikeuksille tunnu löytyvän ratkaisua. Eve päätyy tekemään niistä lopun kertaheitolla, mutta unohtaa aikeensa, kun nuorehko ohikulkija saa tämän toisiin ajatuksiin.

Eve tutustuu kyseiseen ohikulkijaan, sekä tämän bändiin. Loppuvatko ongelmat siihen? Nuoren elämä on rankkaa, mutta miten rankkaa se onkaan ilman perhettä. Menneisyys vainoaa nuorta tyttöä. Menneisyys tulee aina olemaan osa häntä ja hänen elämäänsä. Voiko tämä päästä eroon sisällään raivoavasta myrskystä, vai joutuuko hän elämään myrskyn keskellä?

Osaako joukko nuoria muusikkoja auttaa hädässä olevaa nuorta?

Sisältä Pimeä || Blind ChannelWhere stories live. Discover now