Előző részből:
Hirtelen valaki felfogta az arcomba lógó hajat. Mikor felnéztem Aizawa-sensei-t láttam magam előtt. Kettőt pislogtam de a körvonalai egyre halványabbak lettek és a hangját is egyre távolabbról hallottam.
... és ezek az utolsó emlékeim mielőtt elájultam volna.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Todoroki szemszögeEgy fehér szobában keltem fel. Felettem két idegen férfi tornyosult és aggodalmasan néztek le rám. Ijedtemben a nyakamig húztam a takarót és éreztem, hogy remmegni kezdek.
Kicsivel később a két férfi bemutatkozott és elmondták, hogy annak az iskolának a tanárai ahova járok. Még mondtak nekem pár dolgot és utánna elindultunk egy nagy sárgára festett épület felé.
Bakugo szemszöge
A koli ajtaja kinyílt és Aizawa és Present Mic lépett be rajta. Deku egyből odarohant hozzájuk, hogy tájékoztassa őket arról, hogy Todoroki már vagy két órája elment, kitudja hova és senkinek nem veszi fel a telefont.
-Midoryia kérlek nyugodj meg. Minden rendben van Todorokival-szólt az angol tanár az ajtó közeléből.
-Hát én ezt így nem mondanám-morogta Aizawa.
-Mi történt sensei?-kérdezte Momo és Iida egyszerre.
És ekkor elkezdték mesélni...
Az egész osztály ledöbbenve hallgatta a történteket, és igen, köztük én is, mégis, hogy lehet valaki ennyire szerencsétlen és a másik oldalról ennyire kretén?
-Most mihez fogunk kezdeni-kérdezte Deku.
-Ti fogjátok gondját viselni két hétig mivel addig tart a képesség. Mikor vissza változik semmire nem fog emlékezni és megtiltom nektek, hogy bárki bármit is mondjon neki.-annyira meglepődtem, hogy ránk bízná Icyhotot, hogy a mondat második felét már meg sem hallottam.
Csend borult a helységre és mindenki extra nagy szemekkel nézett a tanárokra. Ekkor tűnt fel, hogy van valaki Aizawa tánár úr mögött. Valaki hátulról finoman a lábát szorongatta.
-És most hol van Todoroki-kérdezte Momo egy sóhaj kíséretében.
-Itt-feleltem egyszerre a két tanárommal.
Mindenki meglepetten nézett rám.
-Honnan tudod?-kérdezte Kirishima.
-Figyeljetek már egy kicsit oda baszd meg-üvöltöttem velük.
-Bakugo nyugodj meg és halkulj el-szólt rám a feketehajú tanárom.
Mindenki elhalkult és most már tisztán hallható volt, hogy valaki szipog Aizawa mögött.
-Gyere Shoto-nyújtotta hátra a tanárom a kezét egy mosoly kíséretében.
Todoroki megrázta a fejét és még jobban belefúrta a fejét Aizawa térdhajlatába ezzel össze kócolva piros és fehér tincseit.
-Ne félj semmi baj nincs-guggolt le hozzá Aizawa.
Felemelte a felemás hajú fiút, miközben a lányok próbálták vissza fogni a sikolyaikat, majd így szólt: Fél mert nem emlékszik senkire az osztályból, most 3 és fél éves, figyeljetek rá oda.
Mina és Uraraka ekkor már nem bírták tovább és mind a kettejük száján kicsúszott ugyan az a megjegyzés.
-Jaj de aranyos.
Nem hibáztathattuk őket érte mert el kell ismernem Icy-hot tényleg kiütötte az összes cukiság skálát.
Két szinű haja össze keverve és az egyik oldalon egy kacsás csattal félre tűzve. Szürke és kék szemei csillogtak a könnyektől és a kíváncsiságtól. Egy narancsárga póló volt rajta amire sárgával az a szöveg volt írva, hogy: i am cute. Egy kék rövidnadrágot viselt és egy fehér sportcipőt, hátán egy hatalmas sárga kacsa formájú táska.
Iszonyat aranyos volt.
-Hi-szólt csendesen és intett felénk egy kicsit.
-Úristen-kezdett el visongani Mina és egyből oda szaladt hozzá. Todoroki persze ettől megijedt és elkezdett sírni.
-Jaj várj, ne sírj nem akartam-mondta megbánó arccal az űrlény.
Ekkor tűnt fel, hogy nincs az arcán a sebhely.
-Várjatok hol a sebhelye-kérdeztem.
Úgy látszik csak én voltam olyan szemfüles, hogy észre vegyem ezt.-Idősebb volt mikor a sebhelye keletkezett ezért nincs az arcán-mondta kimérten a tanárom.
-Oh-mondtam halkan, miközben a szoba még mindig Icy-hot hangos sírásától volt hangos.
Elkezdték lenyugtatni de sehogy sem sikerült elhallgattatni. Én már egyre idegesebb lett ezért rá üvöltöttem.
-Kussolj már el te kisméretű idegesítő felemás bastard.
-BAKUGO-szóltak rám a lányok egyszerre plusz a tanárok, na meg persze Iida is.
-Most mi van? Rohadt idegesítő és tudjátok, hogy igazam van-válaszoltam vissza csípőből.
Todoroki annyira meg volt szeppenve, hogy abba, hagyta a sírást és a földön ülve várta, hogy mi fog történni.
-De legalább abba hagyta a sírást-konstatálta Shitty hair.
Köszönöm, hogy elolvastad.😊💕
Remélem tetszett.💕Legyen szép napotok☀️/estétek🌙😊💕
YOU ARE READING
Az egész veled kezdődött
FanfictionEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...