Előző részből:
'Azt hiszem erre mondják azt, "hogy az ellentétek vonzzák egymást."'-gondolta magában Aizawa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pov 3
-a mai óra egy különleges óra lesz-jelentette be unottan Aizawa a diákjainak a kameraszobában.-mit fogunk csinálni?-kérdezték lelkesen a lányok.
-elmondanám ha hagynátok-motyogta a sensei két ásítás között.-All Might is csatlakozik az órához és értékelni fogja a munkátokat. A mai óra nem csak emiatt lesz más mint a többi. Két részre lesz osztva. Végig párban kell dolgoznotok. Az óra első felében közelharc lesz míg a másodikban a felvételin már egyszer látott robotok ellen fogtok küzdeni. A feladat ugyan az. Szerezd meg a legtöbb pontot, mindegy hogyan. Ér az aljas játék. Annyit pusztítotok amennyit akartok a cél a legtöbb pont megszerzése. A legtöbb pontot gyűjtő páros, a nyertes.
-és mit kap a nyertes?-kérdezte Midoryia kíváncsian.
-A 1B osztály is megcsinálja ezeket a feladatokat. Az ő győztesüket és a mi nyerteseink végül összemérhetik az erejüket.-mosolyodott el a fekete hajú tanár.
-akkor már megéri-nyújtotta fel a karját Bakugo ezzel próbálva bemelegíteni a kezeit és ellazítani a vállában az izmokat.
-pontosan-vigyorgott rá a tanára.-ne hozzatok szégyenbe, bárki is nyerje meg a pontgyűjtést!
-nem fog csalódni!-mondta Kirishima az öklét a levegőbe emelve.
-helyes, a párokat most kivételesen ti választjátok.
-Shoto leszünk párba?-fordult Bakugo barátjához.
-persze-mosolyodott el a fiú.
-gondolhattam volna, hogy őt választod-forgatta meg a szemét Mina-most kereshetek mást-fordult meg és oda ment Kaminarihoz.
Nyaggatta egy ideig a fiút aki végül beleegyezett a páros munkába.Aizawa magába mosolyogva nézte a diákjait. Szerette őket még akkor is ha csak a probléma volt velük.
Az órát megkezdve, egyesével szólították a párokat.-Todoroki és Bakugo-szólították őket.
A két fiú nyugodtan sétált egymás mellett míg a pálya közepére nem értek.
A hangszóróból 3 sípoló hang jött jelezve, hogy kezdhetik a feladatot.
Az első feladat közelharc volt.Habár a két fiatal kapcsolata virágzott és majd kicsattantak a boldogságtól ez nem akadályozta meg őket abban, hogy teljesítsék a feladatot. Mindketten az erejüket használva próbáltak felülkerekedi a másikon.
Az egész harc végül egy birkózásba torkollott.-megvagy!-motyogta Bakugo miközben Todorokit leterítve a szemébe nézett.
A felemás nem mondott semmit csak párja rubintvörös szemeibe nézett.
Bakugo hirtelen gyengesége és zavara elég volt ahhoz, hogy Todoroki fordítson a helyzeten. A szőkét maga alá teperve próbálta befagyasztani a kezét.-szép próbálkozás volt-vigyorgott rá Bakugo.
-volt?-kérdezett vissza Todoroki pimaszul.
-pontosan. Csak volt-vigyorgott rá és hatalmasat rúgott a felette lévő fiúba.
A felemás felszisszent fájdalmában és megpróbált nem ráesni az alatta fekvő Bakugora.
A szőke a másik szenvedését figyelve elvigyorodott. Kezeit a felemás csípőjére helyezve, próbálta meg ledobni magáról a fiút.
Habár Todoroki először direkt nem esett rá Bakugora most úgy döntött semmiképpen nem engedi győzni párját.
Teljes testsúlyával a szőkére nehezedve tartotta egyhelyben az alatta rugdosódó fiút és becsukta a szemeit.
Bakugo a felemás csukott szemeit látva megrémült. Abbahagyta a kapálózást és barátja lehanyatló fejéhez nyúlt.
Azt hitte komoly sérülést okozott Todorokinak és aggódva szólongatta párját.-..9...10. Naiv vagy mondták már?-suttogta nevetve a felemás.
-Shoto?-motyogta Bakugo ijedten.
-mi van?-támaszkodott fel a fiú unottan.
A harcnak vége volt. Todoroki nyert, sikeresen leterítette Bakugot 10 másodperc erejéig.
-egy köcsög vagy, mondták már?-kérdezte dühösen Katsuki.
-mi?-kérdezte, meglepetten Todoroki miközben megfordult.
-idióta, fasz-lökte arrébb Bakugo a párját és a kameraszoba bejáratához indult.
Nem azért volt mérges mert veszített. Nem, az már rég nem érdekelte de azt nem bírta lenyelni, hogy az egyetlen ember akivel igazán törődik így kijátsza.
-várj, én....sajnálom-rohant utánna Shoto.
-nem-rázta le Bakugo.
-mit szeretnél, mit csináljak, hogy megbocsáss?
A szőke párja kérdését ignorálva benyitott a kameraszobába és csodálkozó osztálytársait figyelmen kívül hagyva levágódott a kanapéra.
Amint beléptek Todoroki egyből elhallgatott habár tudta, mindenki hallott mindent.
.
.
.
Hamarosan az ő párosuk következett a második feladatban de Bakugo még mindig nem volt hajlandó szóba állni Todorokival.
A felemás el sem tudta képzelni, hogy fognak együtt működni a következő feladatnál.Végül sorra kerültek. All Might hatalmas figyelmet fordított a két kiemelkedően tehetséges diákjára szóval most párkapcsolatnak helye nem volt. A fém ajtót becsukva maguk után kiléptek a szobából.
-Katsuki kérlek ne csináld ezt! Sajnálom, érted? Azt hittem nem fogod bevenni.-próbálta elsimítani a dolgokat Todoroki amíg senki nem látta.
-nem érted? Szeretlek és az, hogy ezt kihasználd nem tűröm. Aggódtam. Nagyon. Féltem, hogy én ütöttelek meg túl erősen annak ellenére, hogy soha nem akartam neked fájdalmat okozni.-hajtotta le a fejét.
Todoroki párját hallva elmosolyodott. Bakugo kezét megfogva magához rántotta és szájon csókolta. A fiú viszonozta a csókot és megölelte párját.
-béke?
-béke de soha többet ne csinálj ilyet!-fúrta a fejét a felemás vállába Bakugo.
-ígérem, nem fogott-kuncogott Todoroki
-Viszont itt az ideje, hogy megmutassuk ezeknek a barmoknak ki is az igazi nyertes!-vigyorodott el a szőke.
-látom visszatértél.-mosolyodott el, Todoroki a magabiztos barátja láttám.
A két fiú, Bakugo kijelentésének eleget téve mindenki felett hatalmas pont különbséggel végzett. Ők és az erejük is tökéletes összhangban működtek.
Ez a megfigyelő tanároknak is feltűnt.All Might az óra végén félrehívva kollégáját érdeklődött a különös változásokról.
Amint elkezdte volna a kérdést Aizawa leintette.-ne-mondta gyorsan-nem tudom-felelte majd az irodájába indult kételyek közt hagyva a régi első számú hőst.
Köszönöm, hogy elolvastad.💕
Remélem tetszett.Legyen szép napotok☀️/estétek🌙😊💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Az egész veled kezdődött
Fiksi PenggemarEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...