54.Fejezet

194 25 3
                                    

Előző részből:
-nem is kell-mosolygott-hidd el újra együtt lesztek. Biztos vagyok benne, hogy szeret.

-ha te mondod.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bakugo szemszöge

-megjöttünk!-vágta ki maga előtt a szoba ajtóm a mosómedve.

-jó nektek-morogtam az ágyamon ülve.

-szia Bakugo-intett Kirishima.

-cső-intettem vissza és a fülhallgatómat visszatéve a fülembe elterültem az ágyamon.

-na készen állsz a következő szerelem tesztre?-kérdezte ugrálva Mina.

-nem kell-motyogtam alig hallhatóan.

-mi?-kérdezte Denki értetlenül.

-Mondom NEM KELL-vettem ki idegesen a fülemből a fülhallgatómat és a telefonommal együtt az ágyra dobtam.

-miért nem? Te kérted-nézett rám Mina egy mosollyal a szája sarkában.

-mert úgy is 100% lenne-álltam fel sóhajtva.

-ohh hogy hogy?-kérdezték egy sunyi mosollyal.

-pontosan tudjátok, hogy hogyan-közöltem.

-én nem tudom-mondta egyből Pikachu hátha ezzel kihúzzák belőlem az érzéseim.

-mert buta vagy-közöltem unottan.

-te meg gonosz-mondta Kirishima egy nevetés kíséretében.-tényleg Izuku most ment el nem rég Todorokihoz beszélgetni, nem akarod tudni mit mondott?

-de-vágtam rá egyből.

-ahhoz bizony válaszok kellenek-rázta a fejét.

-te most komolyan megzsarolsz?-kérdeztem felvont szemöldökkel.

-én? Soha-rázta a fejét nevetve.

-jó elmondom. Oda vagyok érte. Szeretem és ezt már letagadni sem tudom. Oda vagyok az mosolyáért és azért az aranyos nevetésért. Hallottátok már nevetni?-kérdeztem majd választ nem várva folytattam-hidd el te is szerelmes lennél belé. Olyan aranyos mikor elpirul, olyan könnyen zavarba tudom hozni, hogy az már egy vicc. Annyira megváltozott ez alatt a két hét alatt, hogy azt sem tudom mi volt vele a bajom előtte.
És azok a gyönyörű felemás szemek. Meghalok tőlük. Elég egy kiskutya nézés és végem.-hadartam elfejtve a tényt, hogy most a barátaimmal beszélgetek.

-szóval így állunk-bólintott Mina-és amit most elmondtál nekünk azt ő is tudja?

-persze, hogy nem-néztem rá hülyén és folytattam a fel-alá járkálást.

-figyelj Bakubabe, el kell mondanod neki, hogy mit érzel különben elhagy.

-emlékeztetnem kéne téged arra, hogy az egész egy hülye játékból indult aminek az lett a vége, hogy bele szerettem?

-tudom, és azt kell mondjam, hogy nem fényes a helyzet mert valószínűleg neki is feltűnt, hogy nem a két szép szeméért vallottál neki szerelmet. De ha szakítasz vele és elmondod neki utánna, hogy igazából mit érzel biztosan megérti és igazából is kijelenthetitek, hogy jártok.

Az egész veled kezdődöttOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz