Előző részből:
-ezt inkább nem is akarom tudni. Mi az isten ez?-hallottam meg Todoroki undorodott hangját.Ezek után mindenki betömörült a konyhába és elkezdtük végig nézni az ételeket amiket
Icy-hot kapott és kielemezni az étrendet.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3.Pov
-drága osztálytársaim, azonnal függesszétek fel amit csináltok. Nem illik az étellel játszani-lépett be Iida a konyhába.-nem is csináltunk semmit, csak megnézztük mit kapott Todoroki. Nem kell úgy leszidni minket-mondta szomorúan Kaminari.
-bocsáss meg nem állt szándékomban megbántani titeket.
-senkit nem bántottál meg ezen az idiótán kívűl.-mondta unottan Bakugo-az már egy másik kérdés, hogy valójában kit érdekel, hogy mit mondasz. De azt hiszem nem panaszkodhatsz-vigyorgott gonoszan az osztályelnökre a szőke miközben feltette a lábait a mellette lévő székre.
-Katsuki Bakugo azonnal vedd le a lábad a székről.-parancsolt rá Bakugora, Iida mérgesen.
-nem-vont vállat unottan-ahelyett, hogy minket utasítgatsz inkább menj és csináld azt amit szoktál-nézett a szemeibe-idegesíts valaki mást.
-feladom-mondta fáradtan Iida-azt csináltok amit szeretnétek, de mivel hamarosan vacsora arra kérlek titeket, hogy pakoljatok el és ne hagyatok rendetlenséget magatok után.-nézett végig a kis csapaton és a körülöttük lévő kuplerájon.
-rendben-bólogatott Momo.
-köszönöm Yaoyorozu-san-mosolygott rá a lányra az osztályelnök majd, kisétált a konyhából.
-tch, idegesítő-motyogta a szőke az orra alatt de nem számított arra, hogy valaki meghallja.
-én még mindig azon az állásponton vagyok, hogy te idegesítőbb vagy.-villantott rá egy angyali mosolyt Todoroki.
-nem tudom, hogy mire megy ki ez a játék, de közölném veled, hogy nem fog sikerülni bármit is tervezel.-rázta a fejét Bakugo egy kicsit ingerülten.
-nem tudom miről beszélsz-pislogott rá ártatlanul a felemáshajú fiú.
-pontosan tudod, hogy miről beszélek-hajolt át az asztal fölött a szőke, miközben egyenesen Todoroki felemásszínű szemeibe nézett.
-nem tudom mi történik, de nagyon tetszik ez nekem.-tapsikolt Mina lelkesen.
-egyetértek-mondták a lányok kórusban.
Todoroki szemszöge
-ez mégis mi a csoda?-kérdezte Midoryia undorodva.
-nem tudom, de nem úgy néz ki mint amit szívesen megennék.-rázta a fejét Kirishima.
-sok siker-veregette meg a vállamat Denki nevetve.
-kösz-motyogtam majd magam elé húztam a dobozt.-az van ráírva, hogy ez a mai vacsorám?-mondtam de inkább hangzott egy kérdésnek mit egy kijelentésnek.-elfelejtették rá írni, hogy mi ez.-fintorodtam el miközben megráztam és néztem ahogy a doboz falának csapódik a benne lévő sötétzöldlötty.
-nyisd ki-bátorított Mina.
-biztos, hogy nem. Vagyis nem most.-ráztam a fejem.
-na jó add ide, te idióta-kapta ki a kezemből Bakugo a dobozt.
-hé-nyúltam a dobozért de nem hagyta, hogy elvegyem tőle.
-na nézzük miből élünk-hagyott figyelmen kívűl majd kinyitotta a dobozt.
YOU ARE READING
Az egész veled kezdődött
FanfictionEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...