Előző részből:
-el kell tűnnöd-szállt le rólam.-és mégis, hogyan okoska? Ott áll az ajtóban.
-így-nyitotta ki az ablakot.
-biztos, hogy nem-ráztam a fejem.
-biztos, hogy de-bólogatott.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bakugo szemszöge-na hajrá-noszogatott.
-utállak-kezdtem kimászni az ablakon.
-én is szeretlek-csókolt meg közben.
-úgy érzem magam mint valami nagyon béna szerelmes filmben ahol a lány szülei nem tudhatnak a pasijáról.-ráztam a fejem.
-bizony és a lány barátai sem tudhatnak róla.
Burkolt célzás arra, hogy koptassam le Kirishimáékat.
-borzasztóan szemét vagy-mondtam-pedig olyan ártatlannak nézel ki.
-valahogy rávettelek, hogy kimássz az ablakon-emlékeztetett-tudok egy és mást-mosolyodott el pimaszul.
-Todoroki?-hallatszott Deku hangja.
Róla teljesen megfeledkeztünk.
-megyek-üvöltötte.
-Shoto várj-suttogtam de már kinyitotta az ajtót.
-hú de hideg van. Miért nyitod ki ilyenkor az ablakot?-kérdezte.
-máris becsukom-mondta.
-sok sikert-tátogta nekem majd becsukta az ablakot és elhúzta a függönyt.
Csodás.
Biztosan jó szerencsétlenül nézhetek ki. Itt lógok a barátom ablakpárkányáról aki most zárt ki a szobájából.Végül valahogy felkeveredtem a szobámba és az ágyamba dőlve elaludtam.
.
.
.
.
Következő héten megint haza kell mennem de ezúttal valamit segítenem kell anyáméknak szóval egyedül megyek.
Végül egy kicsit máshogy alakult és délután Kirishimáék és átjöttek hozzánk.
Maradjunk annyiban, hogy megcsináltam amit Shoto kért és nem tudnak a kapcsolatunkról.Pár órával később...
Olyan 11 egy óra lehet és a többiek már elmentek aludni.
Hirtelen felvillant a telefonom képernyője jelezve, hogy üzenetem érkezett.Icy-Hot😩💕
Sikerült?
Igen.
Hogyan?
Maradjunk annyiban hogy sokba fájt ez nekem.
Sajnálom😔
Dehogy sajnálod🙄
Igazad van, nem sajnálom🤣
De őszintén, mit mondtál nekik?
YOU ARE READING
Az egész veled kezdődött
FanfictionEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...