Előző részből:
-azt hiszem én most megyek kajáért-dobtam vissza a telefont Minának.
Kifele menet láttam, ahogy éppen Kiriéknek mutatja meg a képet akik mostmár megértve a reakciómat röhögnek rajtunk.Azt hiszem egy nagyon fárasztó és nagyon hosszú este lesz. Bődületesen sok idiotizmussal vegyítve.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pov 3-a hétvégén a tengerpartra kell majd mennetek. A feladatotok az, hogy biztosítsátok a békét és a biztonságot a tengerparton.-mondta az osztályának Aizawa.
-tanár úr-lendült a magasba Iida keze.
-igen?-kérdezte a fekete hajú tanár fáradtan.
-ha esetleg valaki nem ér rá hétvégén, akkor ilyen esetben mi a teendő?
-semmi. Akkor az illető megúszott egy újabb fárasztó gyakorlatot.-vonta meg a vállát ezzel jelezve, hogy hidegen hagyja a dolog.
-értem-bólintott Iida.
-tanár úr, én nem tudok menni-tette fel a kezét Mineta.
-és én sem-mondta Ojirou.
-jó nektek-vonta meg a vállát unottan-van még kérdés?
-tanár úr mindenki egy partszakaszt kap ahol őrködik vagy párba leszünk osztva?-kérdezte kíváncsian Midoriya.
-köszönöm a kérdést Midoriya. Párba lesztek osztva, illetve van ahol hárman lesztek mert ott különösen sok balhé van. Arra a partszakaszra három erősebb diák lesz beosztva. Illetve ebből az okból kifolyólag lesz valaki akinek nem lesz párja, őt egy másik pároshoz tettük be így ők is hárman lesznek. Előre szólok a párokon nem változtatunk mert az igazgató osztotta be így és nem véletlenül. Akkor mondom is a beosztást.-kezdte el sorolni a neveket.
-Midoriya és Momo
-Tsuyu és Uraraka
-Kirishima és Jirou
-Mina és Hagakure
-Satou és Shouji
-Sero és Iida
-Tokoyami, Kouda és Aoyama
-Bakugo, Denki és Todoroki-ki más lenne, ha nem te?-forgatta meg a szemeit Todoroki.
-ismerd el Icy-hot, jobb vagyok nálad.-mosolygott Bakugo fölényesen.
-mikor unod már meg ezt a ki jobb kinél dolgot?-sóhajtott a felemás hajú miközben a padra hajtotta a fejét.
-soha-állt fel Bakugo majd mögé lépve egy hatalmasat csapott a fiú hátára-ne itt aludj!
-anyád hogy van?-ült fel Todoroki mérgesen.
-hogy mondod?-kérdezett vissza mérgesen a szőke.
-Süket vagy?-kérdezte a felemás hajú fiú miközben teljes erőből kitolta maga alól a széket ezzel hasba vágva a mögötte álló Bakugot.
-baszd meg Icy-hot-sziszegte a fogai között Bakugo.
Todoroki szemszöge
-csak nem fájt?-kérdeztem, ártatlanul mosolyogva.
-rohadj meg-nyomott le a vállamnál fogva az asztalhoz.
-öhm srácok ez nem jó ötlet-pattant fel Denki ijedten.
-Kuss Pikachu.
-Denki légy oly kedves és ebbe ne szólj bele-kértem meg.
Még az kéne, hogy Bakugo rá is mérges legyen.-én megfogok halni ezen a hétvégén-ült vissza a helyére a fejét rázva.
-sensei nem kéne tenni-e valamit-kérdezte Momo aggodalmasan.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az egész veled kezdődött
ФанфикEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...