67.Fejezet

175 18 6
                                    

Előző részből:
És így kezdődött el egy izgalmakkal és röhögésekkel teli "csodálatos" este.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bakugo  szemszöge
-kész a kaja!-üvöltöttem a nappaliba hangosan.

-yey-ugrált be Mina boldogan tapsikolva.

-nem neked szólt elsődlegesen.-néztem rá unottan.

-most miért vagy ilyen gonosz?-szomorodott el.

-én nem vagyok go...-kezdtem egy kicsit dühösen de félbe szakítottak.

-isteni illat van. Mit csináltál?-lépet be Shoto a konyhába oldalán Deku és Kirishima.

-kettőt találhatsz-mosolyogtam rá.

-palacsinta?-kérdezte bizonytalanul.

-mi az amit éjjel-nappal eszel annak ellenére, hogy nem éppen egészséges?-kérdeztem nevetve.

-soba?-csillant fel a szeme izgatottan.

Egy bólintással jeleztem, hogy eltalálta majd előszedtem 7 tányért a szekrényből.

Az asztalhoz ülve mindenki elfoglalta a helyét és maga elé vett egy-egy tányért.

-jó étvágyat!-motyogtuk kórusban és enni kezdtünk.

-Todoroki-törte meg Mina a csendet evés közben.

-hm?-fordult felé kíváncsian.

-mit szeretsz Bakugoban?

-hé, mi az, hogy mit!? Azt hiszed nincs semmi szeretni való bennem?-kérdeztem dühösen.

-várj, várj nem így értettem-kezdett mentegetőzni.

-értem mit szeretnél-bólintott Shoto mosolyogva-hát...őszintén nem tudom.

-mi?!

-mármint nem tudok kiemelni semmint mert mindent szeretek benne. A személyiségét, a humorát, a kinézetét, mindent-folytatta elpirulva.

Éreztem, hogy az én arcom is a piros egyik sötétebb árnyalatává változik és a szívverésem is felgyorsul.
Sírba visz.

-én is sz-szeretlek-motyogtam.

-és még mi vagyunk nyálasak-forgatta meg a szemét Kirishima.

-fogd be!-morogtam rá zavaromban.

Felnevettek de nem piszkáltak tovább.
Befejeztük a vacsorát majd elmosogattunk és leültünk tévét nézni.
Mindenféle nasit berámoltunk az asztalra és vártuk, hogy elkezdődjön a film.

-Katsuki, ide adod a ropit?-nyújtotta a kezét a tálért a szerelmem.

-persze-sétáltam az asztalhoz majd vigyorogva elmentem mellett ignorálva a felém nyújtott kezét.

-de gonosz vagy-rúgott meg hátulról.

-akkor gyere érte ha kell-nevettem fel és letettem az asztalra a tálat majd magamra húztam a kanapé végében lévő takarót.

Az egész veled kezdődöttWhere stories live. Discover now