Előző részből:
-gyűlöllek-kiáltott utánam Monoma.-sokam vannak így ezzel, állj be a sorba-feleltem pimaszul és még arra sem méltattam, hogy hátra nézzek.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pov 3-ez nagyon király volt-ugrálták körül a felemás hajú fiút a barátai.
Todoroki mosolyogva hallgatta őket. Ezek után Bakugo persze nem tudta megállni, hogy ne szóljon be neki. Ebből egy kisebb parázs vita alakult ki a két fiú között de barátaik kérésére abbahagyták a veszekedést.
Bakugo el volt ámulva Todorokinak ettől az oldalától, habár ezt soha senkinek nem vallotta volna be a szőke. Ettől persze az utálata nem illant el a semmibe sőt még nagyobb ellenfelet látott a fiúban. Végül egy kevés beszélgetés után mindenki a szobájába vonult pihenni.
Todoroki szemszöge
A szobámba vonultam miután abba hagytuk a beszélgetést. Nekiálltam leckét írni és elfoglalni magam. Este felé megcsörrent az íróasztalomon lévő telefonom. Mina írt a baráti csoportunkba.
F●R●I●E●N●D●S
(MINDENKI IS)
MINA👽💗🍵
MOST AZONNAL VONSZOLJÁTOK LE A NAPPALIBA A SEGGETEKET.DenKI🧠
Minek?🤔Kirishima🦈👊
Megyünk már...Bakugo🖕💥💣
MI AZ ÉLET VAN MÁR?
MINDENKI KUSSOLJON EL.Iida💨
Kedves Bakugo kérlek ne üvölts.🤚👋
Mina van ez annyira fontos, hogy mindenkinek lent kell lennie?MINA👽💗🍵
Nem, akikre szükségem van az:Uraraka,Momo,Jirou,Denki,Sero,Kirishima és legfőképpen: Todoroki és Bakugo.(Deku te is jöhetsz ha akarsz, ha már Kiri is jön)😜
Todoroki🥵🥶🔥❄
Mit értesz az alatt, hogy legfőképpen?🤔MINA👽💗🍵
Az titok🤫Bakugou🖕💥💣
🖕😒🙄Todoroki🥵🥶🔥❄
😑Momo,Jirou,Uraraka
Oooo, Megyünk, megyünk🍵🍵🍵😌.
.
.
Elindultam lefele, hogy találkozzak a többiekkel. Bevallom őszintén nem tudom mit szeretnének de majd meglátjuk.
Leértem a nappaliba ahol már csak mi voltunk. Mina éppen azon ügyködött, hogy a telefonját a tévéhez párosítva a tévén vetítse ki nekünk azt amit akart. Mellette Sero és Denki okoskodtak, hogy mit hogyan csináljon. Bakugo unottan ült a kanapén mellette Kirishima és Midoriya társalgott és mindkettejük arcán egy enyhe pír volt látható.
A kanapé mögött Momoék beszélgettek és nevettek valamin nagyon hangosan.
Én mielőtt leültem volna közéjük, a konyhábba siettem ahol az egyik szekrényből kikaptam az egyik kedvenc nassolni valóimat popcorn-t és valami perec szerű kekszet. Vissza sétáltam hozzájuk a nappaliba és láttam, hogy Mináéknak nem sikerült beállítani amit akartak de cserébe mind a hárman hangosan osztják ki egymást, hogy ki mit csinál rosszul és, hogy nem ezt nem így kell beállítani. Letettem a kanapé melletti kisasztalra a popcorn-t és elindultam feléjük. Út közben kibontottam a keksz szerűséget és belemarkolva enni kezdtem.
ESTÁS LEYENDO
Az egész veled kezdődött
FanficEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...