62.Fejezet

167 17 1
                                    

Előző részből:
A hátamat az ágyhátuljának döntve elhelyezkedtem a film nézéshez míg Katsuki a fejét az ölembe hajtva pihent.
Kisöpörtem egy tincset az arcából, hogy láthassam gyönyörű rubintvörös szemeit.

-nézzük?-kérdezte.

-igen-indítottam el mosolyogva a filmet.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Todoroki szemszöge

2 órával később

Boldogan simogattam meg az ölemben alvó barátom fejét. Kisöpörtem egy hamu szőke tincset az arcából. Békésen végig szunyókálta az egész filmet.
Egy kicsit arrébb mozgatva, óvatosan nyújtóztam egyet, hogy letegyem a szekrényre a laptopom.
Ekkor két izmos kéz ragadta meg a csípőm és visszahúzott az ágyra.

-ne siess annyira-morogta, mély álmos hangján.

-nem megyek el, nyugi-öleltem meg-csak eltettem a gépem. Mellesleg tetszett a film?-kezdtem szivatni.

-nem tudom. Elaludtam-vallotta be őszintén.

-tudom azért kérdeztem-nevettem fel.

-sejtettem-mosolyodott el még mindig csukott szemekkel.

Teljesen kiterülve az ágyamon a fejemet Katsuki mellkasára helyeztem.

-zavar?-motyogtam két ásítás között.

Erre csak egy fejrázás volt a válasz.

-jó éjt-csókoltam meg.

-jó éjt-ölelt magához.

Pov 3

Mint minden nap a mai nap is iskola van.
Todoroki és Bakugo kézen fogva siettek az osztálytermük felé.
Késésben voltak de ez nem tartotta őket nagyon vissza semmitől. Egy gyors csók után az osztályterem előtt, elengedték egymás kezét és bementek.
Kezdődhetett a szokásos színlelés.
Az elmúlt két napban a barátaik eléggé a nyakukra jártak de nem jöttek rá semmire.
Természetesen ez a reggel is olyannak tűnt mint a többi. A barátaik szemében mindenképpen. Szokásos csipkelődés, beszólások és üvöltözés.
De a délután már nem volt annyira átlagos.
Legalábbis Kirishima és Midoryia számára nem.

-hova viszed azokat a papírokat?-kérdezte Kirishima barátjától.

-Aizawa kérte, hogy segítsek neki a papírokkal, a tanáriba viszem őket-jött a válasz.

-várj, segítek-ragadta meg a papír kupac másik felét.

-köszi-mosolyodott el a zöld
hajú.

Végig sétáltak a mostanra kihalt, csendes folyosón egészen a tanáriig és az osztályfőnöküknek odaadva a papírokat távoztak.

-nem hiszem el, hogy...-kezdte Kirishima miközben az ablak felöli padsorhoz sétálva felkapta az iskolatáskáját.-az ott nem Bakugo és Todoroki?-nézett ki az ablakon elképedve.

-nem gondolnám-kezdte Midoryia is-vissza szívtam, ezek határozottan ők.

A két fiú elképedve nézte az ablakból legjobb barátaikat.
Bakugo és Todoroki nevetve rohantak egymás után mintha még az általános iskolában lennének. A szőke felkapta párját és elkezdte a kollégium felé cipelni. Természetesen ehhez Todorokinak  is volt egy-két szava és nevetve kapálózni kezdett a fiú karjaiban.
Bakugo a barátját letéve, sértődöttséget színlelve elindult egyedül. A felemás nevetve a párja után szaladt és a nyakkendőjénél fogva elkezdte magával húzni. Ritka alkalom volt, hogy Bakugo viseli a nyakkendőt és Todoroki ezt ki is használta.
Todoroki ledobta a közeli leveleit hullató cseresznyefa aljába a táskáját. A szőke mosolyogva nézte barátját majd a cseresznyefának lökte. Két kezével a felemáshajú fiú feje mellett támaszkodott meg.
Todoroki nevetve megölelte a Bakugot aki egy lágy csókot lehel ajkaira.
Mosolyogva megragadták egymás kezét és mostmár ténylegesen elindultak a kollégium felé. A tudatlanok boldogságával sétáltak, reménykedve, hogy senki nem látta őket.

Csakhogy Kirishima és Midoryia leesett állal nézték a jelenetet az iskola ablakából.

-azt hiszem van mit elmagyarázniuk-indult ki a két fiú sietve a teremből.

A vörös hajú egész este azon rágódott mikor kéne megkérdeznie legjobb barátját a történtekről.
Midoryia lemondott a kérdéseiről mondván Todoroki majd elmondja neki ha van valami.
Ráadásul ha Bakugo mond valamit Kirishimának arról úgyis tudni fog.

Vacsora után Kirishima végre rávette magát és a szőke ajtaján kopogtatva várta a választ.

-gyere-invitálta be Bakugo legjobb barátját.

Egy kis felvezetés és nem kívánt activity játék után Kirishima végre kinyögte mit akar.

-én és Icy-hot?-kezdett nevetni Bakugo.-nem-tűnt el a mosoly az arcáról.

-de láttunk...akarom mondani láttalak ma délután. Megcsókoltad és egyen-talán nem úgy néztetek ki mint akik utálják egymást.

A szőke magában káromkodva közölte barátjával, hogy Todorokival semmi nincs köztük és amit ma látott félreértés volt és ma este akarta letisztázni Todorokival.
Kirishima egy furcsa tekintettel nézett a barátjára de elhitte amit a szőke mondott.
Mivel megtudta amit szeretett volna elhagyta Bakugo szobáját aki ezek után a telefonját megragadva beszámolt a történtekről párjának.

Mivel még nem akarták nyilvánosságra hozni a kapcsolatukat megegyeztek, hogy azt mondják, hogy az egész csak egy kis fellángolás volt semmi több. Folytatják az utáljuk egymást színjátékot és reménykednek, hogy a barátaik elhiszik. Nem akarták megbántani őket de még nem voltak készen a reakciójukra ha jó ha rossz.

Midoryia és Kirishima bízva legjobb barátaikban elhittek mindent ami még kellemetlenebb helyzetbe hozta a két fiút és még Bakugonak is lelkiismeret furdalása támadt a történtek miatt.

Kínos szituáció volt de megfogadták, hogy ha arra kerül a sor ők lesznek az elsők akik megtudják.

Habár Kirishimában és Midoryiában is maradtak kételyek ezt nem osztották meg velük. Tudták, hogy mindent megtudnak a magaidejében.

Köszönöm, hogy elolvastad.💕
Remélem tetszett.

Legyen szép napotok☀️/estétek🌙🤗💕

Az egész veled kezdődöttWhere stories live. Discover now