Előző részből:
-Most mi van? Rohadt idegesítő és tudjátok, hogy igazam van-válaszoltam vissza csípőből.
Todoroki annyira meg volt szeppenve, hogy abba, hagyta a sírást és a földön ülve várta, hogy mi fog történni.
-De legalább abba hagyta a sírást-konstatálta Shitty hair.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Bakugo szemszöge
3 óra telt el és itt volt a vacsora idő. Leindultam a lépcsőn, hogy megnézzem mit csinálnak a többiek.
A squad-om és a Dekusquad, Momoval és Jirouval kiegészülve Todorokival szórakozott, a többiek pedig a szobáikban voltak, gondolom én.Leértem a lépcsőn és a többiek felé indultam.
-Hi Bakubro-szólt oda hozzám Kirishima.
Mindenki rám nézett majd csendben konstatáltàk ahogy leülök közéjük.
Todoroki, Mina mellett állt miközben a lány átkarolta a vállát és csikizni kezdte. Todoroki felnevetett majd mikor feltűnt neki, hogy én is ott vagyok félénken megindult felém. Megállt előttem és a szemembe nézve köszönt nekem.
-Szia-mondta félénken.
-Szia-köszöntem neki vissza majd magamra mutatva így folytattam-Bakugou.
-Shoto-mutatott magára felbátorodva és közelebb lépve megölelt.
Én lefagyva ültem majd a többiek suttogására viszonoztam az ölelését.
Távolabb lépett tőlem és rám nézve közölte, hogy éhes.
-Mindjárt eszünk csak megvárjuk a tanárainkat.-mosolyogtam rá.
Na jó, mi a franc bajom van? Mióta vagyok én ilyen kedves főleg a felemásképűvel.
A mondatom hallatán némán bólintott és leült mellém fejét a vállamnak döntötte és a kezemen lévő karkötőt kezdte el piszkálni. Gyorsan levettem a kezemről és oda adtam neki.
-Nézd meg nyugodtan.
-Köszönöm szépen-nézett rám kedvesen.
Pár perc múlva abba hagydta a karkötő birizgálását és megpróbálta vissza tenni a kezemre.
Felnevettem a bénázásán és azon, hogy mennyire akaratos, ugyanis láttam rajta, hogy ha törik, ha szakad, ő vissza teszi a kezemre azt a karkötőt.
Mikor már csak meg kellett volna kötni a két végén lekaptam a kezemről és az ő kezére kötöttem.
-Neked adom-mosolyogtam rá.
-Biztos?-kérdezte aranyosan.
-Soha életemben nem voltam még semmiben ilyen biztos-kócoltam össze a piros és fehér tincseit.
Ő válasz helyett csak közelebb lépett hozzám és megölelt. Még mielőtt el lépett volna tőlem egy puszit nyomott az arcomra. Végleg ellépett tőlem majd szégyenlősen lehajtotta a fejét.
Annyira aranyos volt ahogy azt hitte, hogy valami nagyon rosszat csinált, hogy megint elnevettem magam és fel állva felemeltem magammal és a kezemben tartva elindultunk a konyha felé.
-Kérsz kakaót?-kérdeztem miközben letettem és a hűtőben kezdtem el turkálni.
-Yap-válaszolta félvállról miközben a bal kezére kötött karkőtöt kezdte el újra piszkálni.
YOU ARE READING
Az egész veled kezdődött
FanfictionEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...