46.Fejezet

217 23 4
                                    

Előző részből:
Végül Todoroki és Bakugo együtt kell, hogy dolgozzanak és mindenki kíváncsian várta, hogy mi lesz belőle.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Todoroki szemszöge

A mai nap csináljuk meg a projektünket Bakugoval. Őszintén remélem, hogy túlélem.
.
.
-Menj már be, baszd meg-lökött be az ajtón Bakugo.

-jó, jó-mentem beljebb.

Amint beléptem feltűnt, hogy van egy családi kép a cipős szekrényen. Megálltam, hogy jobbam szemügyre vegyem de Bakugo megint rám szólt.

-te takarodj be, ezt meg eltűntetjük innen-nyitott ki egy fiókot és bele vágta a képet.

-Katsuki megjöttél?-hallatszott egy hang valahonnan bentről.

-igen, ha nem tűnt volna még fel.-erre én csak megvetően néztem rá. Szóval otthon is ilyen morcos nem csak a suliban.

-neked is szia-jött elénk Bakugo anyukája.

-fogd be-dobta le a cipőjét-te pedig ne légy köcsög Icy-hot és köszönj az anyámnak.

-bocsánat-motyogtam-jó estét-fordultam Mitsukihoz.

-szia Todoroki de rég láttalak-ölelt meg.

-én is örülök, hogy újra találkozunk-mosolyogtam rá.

-na jó elég volt ebből a jó pofizásból te-mutatott rám-takarodj fel az emeltre a második ajtón menj be mert az az én szobám, te pedig hagyj minket békén és ne gyere be minden másodpercben.

-nem vagy valami kedves de rendben, Todoroki te pedig érezd magad otthon-mosolygott rám kedvesen.

-köszönöm-válaszoltam majd amint elment  Bakugohoz fordultam.

-de kedves vagy és amúgy kösz, hogy körbe vezetsz.-közöltem vele ironikusan.

-ó kérlek hagyjuk ezeket a hivatalos szarokat mind a ketten tudjuk, hogy mi sosem leszünk barátok szóval minek próbálkozzunk fent tartani a látszatot.

-jogos-bólintottam

-na indulj mert még ma beakarom fejezni azt a szart mert ha nem csináljuk meg, holnap kell befejezni és a franc akarja, hogy itt aludj és még este is a nyakamon lógj.

-hidd el, hogy ez nekem sem kellemes és nem szívesen zavarom a családodat sem, attól függetlenül, hogy milyen viszonyban vagyunk.

-szuper akkor menj-hesegetett el a kezével.

Már egy ideje csináltuk a feladatot de elég kellemetlen volt a helyzet mert azon kívül, hogy minden harmadik percben összevesztünk valamin mind a ketten síri csendben ültünk és vagdostuk a kellékeket.

-bekapcsolok valami zenét-állt fel Bakugo.

Elindította a spotify listáját a telefonján majd azt maga mellé rakva tovább dolgozott és pármásodperc múlva felcsendültek egy rock dal első dallamai. Én mivel ismertem a szöveget elkezdtem azt motyogni és dúdolni.

-ki gondolta volna, hogy ismered ezt a számot a klasszikus zene szerető seggeddel.-mondta pár perc elteltével.

-hát, hogy őszinte legyek nem nagyon vagyok oda a klasszikus zenért. Inkább rockot hallgatok meg egy két pop számot.-vallottam be.

-na ez meglepett. Mr.Tökéletes oda van a rockért és nem szereti a klasszikusokat.

-és veled mi a helyzet?-kérdeztem ignorálva az előző mondatát.

Az egész veled kezdődöttWhere stories live. Discover now