Előző részből:
Furcsa egy kollégiumi életünk van az már biztos.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bakugo szemszöge-mit akartok?-kérdeztem mérgesen miközben kitéptem a kezemet a mosómedve szorításából.
-azt még mi sem tudjuk, de azért itt vagyunk-mondta bután Pikachu.
-Mina?-fordultam felé komolyan.
-válaszolj nekem pár kérdésre-mondta.
A hangja nem volt játékos úgy mint mindig, inkább kíváncsi és komoly volt.-hallgatlak-vontam vállat és ráültem az íróasztalára.
-oké. Először is gondolj egy emberre, majd utánna mondom a többit. Az első ember aki eszedbe jut.
Az első ember aki eszembe jut.... Todoroki?
Legyen mondjuk ő. Mindig idegesít szóval még szép, hogy gondolok rá.-megvagy?
-igen.-bólintottam.
-hova mennél el ezzel az emberrel, ha bárhova elmehetnétek?
Hova mennék? Bárhová, nekem mindegy,
hogy hol idegesítem.-bárhová-válaszoltam.
-szoktál rá gondolni?
-ez meg milyen kérdés? Persze, hogy szoktam hiszen most is róla kérdezel.-forgattam meg a szememet.
-megszeretnél ismerkedni a családjával?
Ezen gondolkodtam egy kicsit. Az apja az elsőszámú hős. A testvéreivel már találkoztam.
Az anyukája az egyedüli a családból akit nem ismerek személyesen de szívesen megismerném őt.-ja-vontam vállat.
-kedvesnek gondolod ezt a bizonyos illetőt?
-néha-motyogtam
Mik ezek az idióta kérdések?
-jóképű/szép ez a személy akire gondoltál?
Hogy, jóképű-e ? Azt kell mondjam, hogy igen, ha nem lenne ilyen szar személyisége, hogy mindig idegesít akkor azt hiszem még abba is bele mennék, hogy barátok legyünk. Természetesen csak normális keretek között.
-igen, helyes ez a személy-bólintottam miközben egy enyhe pír terült el az arcomon.
Mégis mi a francért pirultam el? Csak legyen már vége ennek a kibaszott kikérdezésnek.
.
.
.
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel bombázott még kb. 30 percen keresztül.-végeztünk-csapta össze a kezeit, mosolyogva-az eredmény egy kicsit nyugtalanító de először had kérdezzem meg, ki az a szerencsés akire gondoltál?
Mit ért az alatt, hogy nyugtalanító? Mi a faszról beszél?
Ha most elmondom neki, hogy ki volt az, mit fog reagálni? Elmondom neki, egyszer élünk, és ha idegesít akkor egyszerűen csak leüvöltöm és elhúzok innen a lehető leggyorsabban.-Todoroki-feleltem unottan
-HOGY MI?!-esett le az álla és Kirishimáék is döbbentek néztek maguk elé.
-Todorokira gondoltam-ismételtem meg az előző válaszomat.
-ez esetben-mosolyodott el-gratulálok a
98%-os szerelem tesztedhez. Nem hittem volna, hogy tényleg beleszeretsz Todoroki Shotoba a hajszolásunk miatt de úgy látszik tévedtem.-nevetett halkan.-hogy mi?-kérdeztem döbbenten egy paradicsomot megszégyenítően piros fejjel.-a kérdések egy szerelem teszt volt?
-igen, és jól teljesítettél-kacsintott rám.
BINABASA MO ANG
Az egész veled kezdődött
FanfictionEz egy Bakutodo fanfiction. Bakugo és Todoroki az iskolában ismerkednek meg egy véletlen során. A két fiú ki nem állhatja egymást de mi van ha ez az utálat szerelembe fordul át? Idézetek a könyvből: "Szeretlek Katsuki Bakugo" "Én gyűlöllek téged T...