1

21.9K 886 248
                                    

Anonim: Neden?

Alper: Ne neden?

Anonim: Bu nefretin.

Alper: Of yine mi?

Alper: Bak kardeşim, sevmiyorum ben gay falan, içim almıyor, mantıksız ve anlamsız.

Alper: Özentilikten başka bir şey değil. Sırf farklı olacağım diye ne yapacağınızı şaşırdınız. Bir erkeğin başka bir erkeği sevmesi ne demek? Ya da kadın kıyafetleri giymeye çalışması.

Alper: Midemi bulandırıyor, tiksindirici.

Burnumdan solurken yazdığı şeyleri okuyup içimden küfürler ediyordum.

Anonim: Sence de biraz fazla tepkili değil misin?

Alper: Değilim.

Alper: Sen de eğer öyleysen söyle engelleyeceğim.

Alper: Sizin gibilerle uğraşacak vaktim yok benim. Yeterince küfür ederek meşgul ediyorsunuz zaten.

İçimden bir ses bu çocukla uğraşmanın beni eğlendireceğini düşündürdüğü için sinirimi görmezden gelmeye çalışarak bu işi oyuna dökmeye karar vermiştim.

Anonim: Yok ben heteroseksüelim merak etme.

Alper: Sevindim.

Alper: Erkek değilsindir diye düşünüyorum, bana yazdığına göre.

Anonim: Evet değilim.

Alper: İyi bakalım. Gayler beni gerçekten çok fazla rahatsız ediyorlar, emin olamıyorum artık kimin ne olduğuna kusura bakma.

Alper: Neyse sana güveniyorum, ismin neydi?

Sesli sesli yavşak diye telefona doğru bağırdıktan sonra devam ettim konuşmaya.

Anonim: Omay ben memnun oldum.

Alper: Omay.

Alper: İsmin güzelmiş. Anlamı ne?

Anonim: Gözde, sevilen, beğenilen demek.

Alper: Hmm, anlamı da çok güzelmiş.

Alper: Ha bu arada yaşın kaçtı senin?

Anonim: 20 yaşındayım ben de, yakınmış yaşlarımız.

Alper: Evet evet sevindim. O zaman bir soru daha.

Alper: Nerede yaşıyorsun Omay?

Anonim: İstanbul.

Alper: Daha da çok sevindim şimdi. Ben de İstanbul'da yaşıyorum.

Onun hakkında daha fazla bilgi almak amacıyla bu sefer de ben sorular sormaya başlamıştım şerefsiz herife.

Anonim: Okuyor musun acaba?

Alper: Evet son sınıfım, XXXX Üniversitesi. Sen?

Diye sorduğunda gözlerimi şaşkınlıkla açıp elimdeki telefonu yatağa düşürdüm.

Ben böyle işe küfrederdim ama.

Bu şerefsiz benimle aynı okulda olurdu da ben daha önce nasıl görmezdim lan?

Yatağa düşmüş olan telefonu hızla tekrar ellerimin arasına alıp kişiler kısmından Ali'nin numarasını bularak arama tuşuna bastım.

Bir iki çalıştan sonra açılan telefon ile arkadaşımın sesini duymanın rahatlığını yaşayıp biraz sakinleştiğimi hissetmiştim.

"Alo kardeşim" diyen ses uykulu geldiğinde bu davarın yine öğle uykusuna yatmış olduğunu anlamıştım.

"Ali"

"Efendim kardeşim bir şey mi oldu? Sesin bir acayip?" Diye sorduğunda sesimin ne kadar korkunç çıktığını anlamıştım.

"Ali yavrum sana bir şey soracağım ya, sen bizim okuldan Alper diye birini tanıyor musun? Böyle mavi gözlü, esmer bir herif" dediğimde bir süre karşı taraftan ses gelmemişti.

"Umarım ona aşık falan olmamışsındır?" Diye korku dolu bir ses tonuyla sorduğunda hemen kafamı iki yana salladım ama beni göremeyeceğini hatırlayıp alnıma vurarak konuştum.

"Yok lan yok, neden ki?" Dediğimde rahatlamış gibi bir nefes vermiş ve konuşmaya devam etmişti.

"Homofobik şerefsizin teki lan o, geçen sene bir çocuğa sataşmıştı gay olduğunu öğrendi diye. Sen duymadın mı o olayı? Gerçi dövmemişti ama her gördüğü yerde laf atıyordu" Dediğinde aklıma gelmemişti öyle bir şey.

"Sence duysam sakin kalır mıydım?" Dediğimde hak vermiş gibi bir iki homurtu çıkardı.

"Neyse abi şerefsizin teki işte boşver onu sen. Hem sen neden sordun ki?" Dediğinde sırıtmıştım.

"Boşver kardeşim anlatırım bir ara" dedikten sonra görüşürüz diyerek telefonu kapattım ve sinsi gülümsemem ile yatağa attım kendimi.

Ben de Okay isem bu çocuğu hizaya sokardım.

Bebişler şimdi küçük bir açıklama snxjs.

Alper'e kızın yani kızabilirsiniz çünkü dedikleri, yaptıkları ve ilerde yapacakları sinir bozucu olacak ben bile yazarken sinirleniyorum nsjxajx. Bir de Okay'ın yaptığı şeyi de doğru bularak yazmıyorum. Kısaca iki karakterde birbirinden salak olacak ama hep soft yazmayalım biraz da deli dolu, entrikalı yazalım değil mii hdjsjd??? Buna rağmen okumak isteyen varsa devam etsin ha yok ben okuyamam sinir olurum derseniz anlarım dediğim gibi ben de sinir oluyorum ama halletcez andjax.

Neyse öyle işte, umarım severek okursunuz, sizi kocaman kocaman öpüyor ve kaçıyorum. Görüşürüzzzz.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin