11

12.1K 767 81
                                    

Zaman atlaması yaşandı arkadaşlar biraz haberiniz olmak.

Omay: Alper.

Alper: Efendim balım.

Omay: Sana bir şey soracağım.

Alper: Sor güzellik dinliyorum.

Omay: Bugün yanından ayrılmayan o kız kimdi?

Alper: Sen beni mi izliyorsun?

Alper: Neden yanıma gelmiyordun balım o zaman?

Omay: Utangaç olduğum için 😔

Alper: Bebeğim ama haksızlık değil mi? Sen beni görebiliyorsun ama ben göremiyorum.

Omay: Alper lütfen biraz zaman istiyorum senden, birbirimizi daha iyi tanıyalım sonra, olur mu?

Alper: Omay.

Alper: İki ayımız bitecek neredeyse.

Alper: Daha sadece bir tane fotoğrafını gördüm doğru düzgün, sesini daha bir kere duydum ama gel gör ki sen benim yanımda kızla gezdiğimi görecek kadar yakınmışsın.

Alper: Sence de artık zamanı gelmedi mi?

Alper: Yanıma gel, yanına geleyim gerekirse utancından hiç konuşma ama yanımda ol yeter.

Alper: Yüzün çok güzel, hayran olunacak kadar ki çirkin olsa bile önemli değildi. Ben kaç hafta yüzünü görmeden konuştum seninle. Ben senin konuşmanı, iyi yüreğini, eğlenceli oluşunu önemsiyorum.

Alper: Eğer farklı düşünüyorsan at aklından bu düşünceleri.

Alper: Hem daha kaç ay böyle oyalayacaksın beni? Ben sana güveniyorum, inanıyorum derken daha yeni öğreniyorum ki aynı üniversitedeymişiz.

Alper: Resmen dibimdesin ama konuşamıyorum, göremiyorum, çıldıracağım.

Alper: Merak ediyorsan da yanımdaki kız, arkadaşım. Seninle konuşurken bile bile başkasına bakmam ben.

Alper: Bu şekilde itiraf etmek istemezdim ama seni seviyorum ve ben seversem tam severim.

Omay: Alper.

Omay: Ben ne diyeceğimi bilemiyorum.

Omay: Ben özür dilerim. Bu kadar güzel hissettiğini düşünemedim.

Omay: Benim korkularım var, çekiniyorum, ilerde olacaklar ürkütüyor beni.

Omay: Affet beni sana baştan yakında olduğumuzu söylemediğim için.

Omay: Ben de sana karşı bir şeyler hissediyorum ama bana biraz zaman verebilir misin?

Alper: Bütün zamanlar senin olsun Omay.

Alper: Bekleyeceğim seni.

Alper: Görüşürüz.

Omay: Görüşürüz Alper.

Hiç beklemiyordunuz değil mi? Ben de beklemiyordum. Neyse toparlayacağız umarım sfhwjfs.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin