10

12.6K 818 91
                                    

*Alper'in Ağzından*

Karşı masada bana gözlerini ayırmadan bakan çocuğa iyice sinirlenmeye başlamıştım.

İnce parmaklarının arasına sıkıştırdığı sigarayı sakince içerken, yüzündeki boş ifadeyle bana bakıyordu.

"Ulan bence bu çocuk sana yazacak yakında. Akif dedi dersin" diyen arkadaşıma dönüp bana olan bakışları umursamamaya çalışarak ona cevap verdim.

"İsmi neymiş?" Dediğimde dudağını büzerek bilmiyorum anlamında omuzlarını kaldıran Akif'e sinirlenip arkama yasladım.

"Gerizekalı herif, çocuğun ibne olduğunu, okuduğu bölümü, arkadaşlarını ve daha bir çok şeyini biliyorsun da ismini mi bilmiyorsun?" Dediğimde gülerek masadaki kahvesini dudaklarına götürdü ve küçük bir yudum aldı.

"Kusura bakma kardeşim unutmuşum onu" dediğinde gözlerimi devirerek ona bakmayı kesip telefonuna odaklanmış çocuğa döndüm.

Elindeki sigaranın külü neredeyse dökülmek üzereyken küllüğe bastırıp söndürdü ve iki eliyle birlikte hızlı hızlı mesaj yazmaya başladı.

Bitirdikten sonra, masadaki paketine uzandı. Bir sigara daha çıkarıp tekrar dudaklarının arasına yerleştirdi ve bozuk olduğu buradan bile belli olan çakmakla yakmaya çalıştı.

Çakmak bir türlü yanmayınca anlamlandıramadığım bir sinirle masaya fırlatıp arkasını döndü ve oradaki çocuktan bir tane istedi.

Nedense bana çok tanıdık geliyordu bu sarışın ve sigara içmesi sinirlerimi bozuyordu.

Arkadaki çocuğun sigarasını alıp birbirine değdirdikten sonra sonunda yanmış olan dal ile birlikte gözlerini kapatarak kafasını çok hafif geriye attı.

Ortaya çıkan buğday renkli ince boyun yutkunmama neden olurken kafamı hemen yana çevirdiğimde bana pis bir sırıtma ile bakan Akif'i görmüştüm.

"Senin bu homofobik tarafını bilmesem çocuğa aşıksın sanardım. Yedin bitirdin lan gözlerinle" dediğinde kaşlarımı çatıp kafasına bir rokat geçirdikten sonra telefonumu elime aldım.

"Salak salak konuşma, sinirimden bakıyordum" dediğimde kahkaha atmıştı.

"Aynen kardeşim ben de inandım" dese de onu umursamayıp mesajları açtım ve Omay'ın attığı mesajları okumaya başladım.

Omay: Günaydın.

Omay: Bugün dersim yok evde yatıyorum ve çok sıkıldım.

Omay: Bir fotoğraf at da günüm güzelleşsin.

Okuduğum mesajlarla yüzümde bir gülümseme oluşurken Akif'in dalgasını çekmek istemediğim için hemen sildim ve fotoğrafla cevap verdim.

Alper: (Mavi gözlü düşünün siz)

Omay: Oha ilk defa renkli bir fotoğraf attın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Omay: Oha ilk defa renkli bir fotoğraf attın.

Omay: Dilim tutuldu, sana geçen olduğu gibi sjfjsjfs.

Alper: Of dalga geçmeyi bırakır mısın artık skfjakfjs.

Alper: Kalbim kırılıyor.

Omay: Yerim senin kalbini ama dalga geçeceğim sjfsjfks.

Omay: Bne saana doncegism Alpdr nsjfsjgjsjvjsm.

Omay: Cohk guzeleiniz jsjckaxk.

Alper: Gidiyorum ben ama.

Alper: Üzdün beni 😔

Omay: Gel bir öpeyim de geçsin.

Alper: GELDİM GELDİM NERDESİN HANİ????

Omay: Aa sapık jvhbvhn.

Alper: Kajfakg.

Alper: Bebeğim şaka bir yana ne zaman buluşacağız artık. Bir ayı geçti neredeyse konuşmamız.

Omay: Biraz daha zaman istiyorum senden lütfen.

Alper: Peki o zaman bebeğim, sen bilirsin.

Alper: Benim dersim başlamak üzere bebeğim gideyim artık.

Omay: İyi dersler.

Alper: Sağ ol.

Telefonumu cebime attıktan sonra yavaşça kalkarak beni kısık gözlerle izleyen sarışına bakıp sinirle soludum.

Resmen gözümün içine içine bakıyordu.

Gözlerimi zorla da olsa çektikten sonra Akif'e kısa bir baş selamı verip geri çekildim ve derse gitmek adına adımlamaya başladım.

Aklımda ise Omay'dan başkası yoktu.

Arkadaşlar ya konudan bağımsız kafada kurma işini yenebilen biri varsa bana yazsın ya abdjad. Depresyondan çıkamıyorum resmen anaa ksjxkax.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin