!!!!Cinsellik Uyarısı!!!!
"Çok yoruldum" diyerek bornozla birlikte kendimi yatağa sırt üstü fırlatmıştım.
"Ben de yavrum ya" diye elindeki küçük havlu ile saçını tatlı tatlı kurulayan adamın bornozunun ipinden tutarak kendime çekip bacak arama girmesini sağladım.
Bu hareketimle birlikte bana ayak uydurup tam önüme oturmuş ve ellerini iki yana bırakarak saçını kurutmamı beklemişti.
Önce havluyu çekip siyah ve mis gibi kokan saçlarına kocaman bir öpücük kondurdum dayanamayıp. Hemen sonra da elimdeki havluyu başına sararak hızlı hızlı kurutmaya başlamıştım.
"Yavaş yavrum kafam çıktı" dediğinde gülerek yeterince kuruduğuna kanaat getirip bıraktım ve hemen kollarımı karnına dolayarak sırtına kafamı koydum.
"Yan yana olmamıza rağmen seni hala özlüyor olmam normal mi acaba?" Diye kendi kendime konuştuğumda gülüp ellerime ellerini sararak onaylamıştı beni.
"Bence normal, yoksa aynı şeyi ben de hissedemezdim" dediğinde esmer ensesine sert bir öpücük bıraktım.
"Bebeğim" diye ayağa kalkarak bana döndü ve belimden tutup beni yatağın başlığına kadar çekti. Bir elini omzuma koyarak yatırdıktan sonra dudaklarıma minik bir buse bırakıp gözlerimin içine bakmaya başladı.
Bir anda "Güzelim ben seninle birlikte olmak istiyorum" dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi aralayıp bir süre yüzünü inceledim boş boş. Hemen sonrasında ise kendime gelip, elimi hafif çıkmaya başlamış sakallı yüzüne atarak okşadım.
"Emin misin? Daha doğrusu hazır mısın?" Diye sorduğumda tatlı bir gülümseme sunup kafasını sallayarak dudaklarımı öpmeye başlamıştı.
Ona güvenerek sorun çıkmayacağına kendimce emin olup kollarımı boynuna sardım ve kendime çekerek öpüşmemizi derinleştirdim.
Alt dudağımı sertçe emerken, belimdeki elini yavaş yavaş bornozumun ipine doğru getirmiş ve nazik bir hamle ile üzerimi yarı çıplak halde bırakmıştı.
Normalde bu kadar fazla utanmasam da ilk defa böyle bir durumda kaldığımız için titreyerek kollarımı sıkıştırıp, üst dudağına minik bir ısırık bıraktım. Alper de bu hareketime karşılık, dudaklarımızı ayırmış ve burnuma öpücük bıraktıktan sonra intikam almak ister gibi boynuma yönelmişti.
Diliyle ıslak çizgiler çizdikten sonra dişlerini geçirip, minik bir öpücük bıraktı ve sert sert emmeye başladı. Aynı zamanda elleri hiç boş durmuyor, göğsümün çevresinde parmak uçları ile daireler çizerek ilerliyordu.
Normalde atik olan bense ilk defa kendimi bırakmış bir biçimde Alper'in yönlendirmesine izin veriyordum.
Boynumdaki işinin bittiğine kanaat getirdiğinde, daha da aşağılara inerek meme uçlarıma birer öpücük bıraktı ve eliyle ucunu sıkarak oynamaya başladı. Uzun ve kalın parmaklarının verdiği tatlı his belimin yay gibi bükülmesine neden oluyordu.
"A-Alper!" Diye inleyip kendimi eline doğru biraz daha bastırdığımda gülümseyip dudağımı öptü ve boştaki meme ucuma dudaklarını sardı. Ustaca hareket ettirdiği dili ve dudakları neredeyse boşalmama neden olacaktı.
Diğer meme ucumu sıkan elini yavaşça aşağılara indirip penisime götürerek dikkatlice avcuna aldı ve yavaş bir biçimde yukarı aşağı çekmeye başladı.
Meme ucumdan ayırılıp kasıklarıma ilerleteyek oralarda morluklar bıraktı. Bir yandan da penisimle oynamaya devam ediyordu.
Dudaklarını en sonunda kasıklarımdan çekip penisimin ucuna getirerek bir öpücük bırakıp, dilinin ucunu değdirerek yaladı. Ardından dudakları penisimin başını sarmış, emmeden sadece okşamaya başlamıştı.
Dudaklarını kaldırmadan boydan boya yalıyor, ara ara da diliyle ince bir çizgi çizerek aşağılara kadar iniyordu.
Sonunda dayanamayıp saçlarından tutarak kendime çekmiş ve yerlerimizi değiştirmemize neden olmuştum. Benim penisim dışında başka bir penisle münasebeti olmadığını bildiğim için onu fazla zorlamak istemiyordum.
"Okay!" Diyerek hafif kızgın bir biçimde kendi kendine söylense de umursamadan dudaklarına yumulup, önce kendi üzerimdeki, sonra da onun üzerindeki bornozu çıkararak yere fırlattım.
"Bebeğim emin misin?" Diye son kez tekrar ettiğimde kaşlarını çatarak popoma bir şaplak atmıştı.
"Eminim yavrum, bir daha sorma artık!" dediğinde onun bu kızgın, tatlı haline gülüp bacaklarını açtım ve eğilerek deliğini öptüm. Bu hareketimle vücudunu hafif bir titreme aldığını fark etmiştim.
Bacaklarını biraz daha göğsüne doğru yaklaştırarak, iyice büzülmüş pembe deliği ortaya çıkarıp yalamaya başladığımda, Alper'in elleri saçlarımı bulmuş ve bastırmaya başlamıştı.
Hiç durmadan öpüyor, yalıyor, aynı boynuna yaptığım gibi ara ara da emip bırakıyordum. Bir müddet daha devam edip geri çekildim ve ne olur ne olmaz diye hazır ettiğim kayganlaştırıcıya, yatağın yanındaki çantama uzanarak çıkarıp elime sıktım ve kendimi hazırlamaya başladım.
"Okay?"
Soru sorar gibi konuşan çocuğa göz kırpıp yaklaşarak dudağını öperken deliğime iki parmağımı yollamıştım bile.
"Yavrum sen ban-" demeye çalışırken onun bu tatlı haline burnunu öperek karşılık verip konuşmayı ele aldım.
"Ben de sana gireceğim kuzum ama şimdi değil" dediğimde yüzünde daha da şaşkın bir ifade oluşmuştu. Onun bu haline kahkaha atmamak için kendimi tutup elimdeki kayganlaştırıcının bir kısmını da penisine yaydım.
Yavaşça üzerine otururken uzun süredir sönük olan seks hayatımdan dolayı hissettiğim acı yüzümü buruşturmama neden olmuştu.
"Okay!" Diyerek inleyen Alper, içindeki panteri çıkararak bir hamlede beni altına aldı ve bacaklarımı genişçe açıp, daha rahat bir pozisyonda içime girmeye başladı.
Tahmin ettiğimden büyük olan penisi dar deliğimi zorladığında, yutkunarak beni öpmesine izin verdim. Her ilerleyişinde içimdeki doluluk hissi artarken, yavaş yavaş acının yerini zevkin aldığını hissediyordum.
"A-ah Alper!"
Tam zevk noktama vurduğu zaman belimi gererek inlemiştim.
Elini tutarak elime sarıp yavaşça boynuma ilerlettim ve sıkmasını belirttim. Bu hareketimle birlikte yüzünde tatlı bir gülümseme konumlanmış ve dudaklarımı öperek boğazımı iz bırakmayacak şekilde sıkmaya başlamıştı.
İkimizin de kalın sesi duvarlarda yankı yaparken, iki taraftan hissettiğim zevkle gözlerim kaymaya başlamıştı.
"Ah Okay, çok güzelsin!" Diyerek inleyen Alper çenemi öpmüş ve dudaklarımı yalamıştı.
Ben artık son raddeye geldiğimi fark ederek elimi penisime atıp çekerken, Alper'in de hareketleri ve nefes sesleri hızlanmıştı.
Fazla uzun sürmeden ikimiz de titreyerek boşalınca nefes nefese alınlarımızı birleştirdik. Boynundaki elini yavaşça sürüyerek çekip son kez dudağımı öptü ve bedenini üzerime bıraktı.
Sırtından sarılıp minik minik okşarken düzenli nefes sesleri içimi titretiyordu.
"Çok güzeldi" dediğinde ben de gülümsemiş ve boynuma değen saçlarını öpmüştüm.
"Öyleydi bebeğim" dedikten sonra gözlerimi kapatıp sevdiğim adamla birlikte olmanın huzurunu yaşamaya vermiştim kendimi.
Selam bebişlerrrr, umarım olmuştur ya fazla kontrol edemedim ama hoşuma da gitti, böyle bu ikiliye özel sert bir seks sjdjsjds.
Neyse umarım siz de sevmişsinizdir çiçeklerim, hepinizi seviyor ve kocaman kocaman öpüyorum.
Görüşürüzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir