Sıkıntıdan patlarken kendimi yatağa yüz üstü bir şekilde bırakıp inleyerek ağlama moduna girdim.
Yaz gelmişti ve sıkıntıdan delirmek üzereydim. Arkadaşlarımın hepsi memlekete gittiği için tek kalmıştım ve evde yuvarlanmaktan başka bir iş yapmıyordum.
Ağlama modum devam ederken yatakta dönüp tavanı izlemeye başlamıştım ki aklıma gelen dahiyane fikirle birlikte doğrulup masamdaki telefonu elime aldım.
Aklıma gelen şeyi yapmak için gezinirken gözüme anonim konuşabileceğim bir iki tane uygulama çarpınca hemen en fazla oy almış olanı indirip beklemeye başladım.
Birileriyle anonim olarak konuşma fikri karnımın kasılmasına neden olunca kendime hafifçe tokat attım.
Salak salak işler yapma Okay sıkıntıdan delirdin herhalde.
Sonunda uygulama indiğinde titreyen ellerimle hesap oluşturup heyecanla gezinmeye başlamıştım ki karşıma çıkan cinsellik dolu hesaplarla hayal kırıklığı ile gürültülü bir nefes verdim.
Tekrar tavanı izlerken ne kadar sıkıldığımı hatırlayıp kendi kendime pes etmemeyi tembih ettikten sonra gezinerek normal bir hesap bulmaya çalıştım.
Kendi fotoğrafımı koymamıştım çünkü bu türlü güvensiz sitelere fotoğraf koymak bana hiç tekin gelmiyordu.
Parmaklarım ekranda gezinirken karşıma çıkan bir kaç hesaba selam yazıp bırakmış ve gezinmeye devam etmiştim.
Bana cevap vermeyen insanlar ve gezindiğim iğrenç hesapların arasında gözüme çarpan aşırı yakışıklı çocukla dudaklarımı yalayarak fotoğrafına baktım.
Esmer teni fotoğraftan kaynaklı aşırı hoş gözükürken, kısmış olduğu mavi gözlerini fotoğrafa dikmişti. Pembe dolgun dudaklarındaki güzel gülümseme ile ışık saçıyordu resmen.
Bir müddet gerçek mi değil mi diye düşündükten sonra yan taraftaki başka fotoğraflarına da bakıp gerçek olduğuna kanaat getirince içimden eşcinsel olması adına dualar ediyordum. Derken hakkında kısmındaki yazıyı okuyunca bütün hayallerim suya düşmüştü.
Büyük harflerle yazan kelimeler dişimi sıkmama neden olduğunda sinirle bir kaç kez daha okudum ve derin derin nefesler aldım sakinleşmek adına.
HOMOFOBİK BİR İNSAN OLDUĞUM İÇİN MÜMKÜNSE LGBT BİREYİ OLAN ŞEREFSİZLERİN BANA YAZMAMASINI RİCA EDİYORUM.
Ardından da yaşını ve adını yazmıştı.
Alper, 21.
Altında da bir kaç tane dinlediği saçma rap şarkıyı koymuştu.
Bense hepsini es geçip dişlerimi sıkmaya devam ederek mesaj kutusunu açtım ve ekranda sinirle parmaklarımı gezdirdim.
Anonim: Neden?
Selam bebişler, gecenin köründe aklıma gelen kurguyu yazmaya başladım yine diğerleri bitmeden shdajd.
Özür dilerim :')
Neysem çiçekler bir bakın eminim buna benzer kurgular vardır ama yine de çok benzettiğiniz olursa bana söyleyin olur mu? Çünkü cidden homofobik biri ile ilişki çok klişe.
Neyse umarım girişi beğenmişsinizdir. Hepinizi öpüyorum kocaman kocaman. Görüşürüzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir