39

9.1K 637 65
                                    

Alper: Murat senden yardım istiyorum.

Murat: Oo sizler bize yazar mıydınız efendim? Ne kadar da mesut oldum sizin o gül cemalinizi görünce anlatamam.

Alper: Kes sesini ve beni dinle.

Alper: Senden başka bu olayları anlatıp akıl alabileceğim bir insan yok.

Alper: Ne kadar seni sevmesem de güvenilir birisin ve Okay'a değer veriyorsun.

Murat: Aynen senin aksine değer veriyorum.

Alper: Neyse anlatıyorum bizim tanışma hikayemizi.

Alper: Saçma bir uygulamada kendi hakkımda homofobik bir şeyler yazmıştım. Okay da oraya girmiş ve beni görünce yazdığım şeye sinirlenip bana mesaj atmış.

Alper: Onunla konuşurken de cinsiyetinin kız olduğunu ve heteroseksüel olduğunu söylemişti.

Alper: Biz onunla aylarca konuştuk, üstüne bir de birbirimize aşık olduk.

Alper: Ben de o esnada Okay ile arada karşılaşıyordum ve süphelenince bir şeylerden kardeş misiniz diye sordum.

Alper: O da Omay ile kendisinin kardeş olduğunu söyledi.

Murat: Dur lan dur.

Murat: Ben bu kadar olaylı bir maziniz olduğunu bilseydim mısır patlatırdım.

Alper: Sus da beni dinle ayı herif.

Alper: Sonra buluşmaya karar verdik ve bir de ne öğreneyim, meğersem Omay diye biri yokmuş, aylarca kandırılmışım.

Murat: Eğer Okay'ı dövdüm dersen seni bir tur daha döverim.

Alper: Ben ona el kaldırmam.

Murat: Aferin.

Murat: Devam et.

Alper: Neyse doğal olarak bu durumu sindiremedim. Sorun erkek olması da değildi zaten Okay ile tanıştığımız zamanlarda biraz araştırmıştım böyle şeyleri, daha ılımlı bakıyordum artık.

Alper: Bana koyan aldatılmak oldu.

Alper: Neyse sonra biraz uzaklaştık ve o sırada sen ortaya çıktın.

Alper: Şerefsiz, senin de bu olayların büyümesinde payın var.

Alper: Bok herif.

Murat: Biraz da bu tarafımı öv.

Alper: Siktir pezevenk.

Murat: Hadi lan kesme devam et. Mısır patlattım yeni, yarıda kalmasın.

Alper: Sizi yan yana görünce de doğal olarak yanlış anladım.

Alper: Hani bana kızdın ya nasıl anlamadın birbirimizi sevmediğimizi diye sebebi buydu işte, o kadar güvenimi kaybetmiştim ki Okay bana anlatsa bile inanmamıştım.

Murat: Oğlum bunu diyeceğime hiç inanmazdım ama-

Murat: Haklısın lan ben olsam ben de inanmazdım, hele ben köpek gibi peşinde dolanırken çocuğun.

Alper: Aynen işte o yüzden beni dövmen iyi oldu aslında.

Alper: Gözüm açıldı.

Alper: Sen dövdükten sonra Ali ile konuşup ayarlama yaptım ve yanına gittim.

Alper: Güya kendimi affettireceğim.

Alper: İşler daha da boka sardı.

Alper: O hastayken Buse de hastalanmıştı ve çok acildi, kronik bir hastalığı var. Acil durum olmasa hayatta bırakmazdım Okay'ı tek başına yemin ederim.

Murat: Yani ucundan haklısın bu sefer, tam olmamış ama olacak.

Alper: Neyse işte sonra gelince de bayağı kötü ateşi falan vardı onu düşürdük, birlikte uyuduk, film izledik yani tam iyi olduk derken dün sabah ona yanlışlıkla Omay dedim.

Murat: Hassiktir şerefsiz.

Murat: Sıçmışsın.

Alper: Hadi ya cidden mi?

Alper: Tüh ben anlamamıştım hiç.

Murat: Okay ne yaptı?

Alper: Beni kovdu.

Alper: Erkek olduğunu anlamamı istediğini falan söyledi elime de eşyalarımı tutuşturup attı dışarı.

Alper: Gitmeden de onu sevdiğimi söyledim ama yetmez ki.

Murat: Tabi yetmez lan, şimdi kendisini sırf Omay yüzünden sevdiğini düşünecek.

Murat: Yani kafandaki bir hayale aşık olduğunu asıl Okay'ın kendisine aşık olmadığını düşünüyor.

Murat: Ben olsam bir iki tokatlardım bile seni.

Alper: Ama ben onunla aylarca Omay olarak konuştum.

Alper: Okay ile ilk tanıştığımda da ara ara Omay diyordum kendi kendime düşünürken, kaç kere mesaj sildim unutup.

Alper: İsimler benzeşiyor lan sadece.

Murat: Yani haklısın.

Murat: Bilemedim, kötü boklar yemişsin, zor temizlenir midenden.

Alper: Nasıl yapacağız, zor falan umrumda değil yeter ki birlikte olalım.

Murat: Üff asi aşık.

Murat: Dur hele ben bir düşüneceğim.

Murat: Sen de ona mesaj yazmaya falan başla ki senin umursamadığını düşünmesin.

Murat: O sırada da bir şeyler buluruz ellaham.

Alper: Sağ ol ya cidden sağ ol.

Murat: Acıdım sana it herif, değerimi bil.

Alper: Şu an çoğu şeye kabulüm ama cıvkını çıkarma.

Murat: He he haydi yok ol, git Omay'a ay pardon Okay'a yaz.

Alper: Pezevenk.

Alper: Neyse gidiyorum ben.

Günün son bölümü galiba bebişler, haberiniz olmak ve hepinizi öpmek kocaman kocaman.

Görüşürüzzzz.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin