2

15.9K 821 457
                                    

Alper: Yavrum cevap vermedin ama.

Anonim: Kusura bakma ya yemek yapmam lazımdı da o yüzden yazamadım.

Alper: Hmm, demek yemek yapabiliyorsun. İlerde bana da yaparsın o zaman.

Anonim: Elin kolun yok mu it|

Anonim: Bunun için biraz daha ilişkimizin ilerlemesi gerekmez mi?

Alper: Tabi tabi haklısın kusura bakma heyecanlandım bir an.

Anonim: At yalanı|

Alper: İlişkimizi ilerletmeye fotoğrafını göndererek başlasak olur mu?

Anonim: Fotoğraf göndermek için biraz erken değil mi? Seni daha tanımıyorum ve güvenemem.

Alper: Akadaşına atıyormuş gibi düşünebilirsin ya da Instagram'a atar gibi.

Anonim: Instagram kullanmıyorum malesef.

Alper: Off sen de ne zoru oynadın be kızım|

Anonim: Of çok sıkılıyorum biliyor musun?

Anonim: Herkes tatil için memleketine gitti ben tek başıma kaldım çük gibi|

Anonim: Herkes tatil için memleketine gitti ben tek başıma kaldım.

Alper: Yok mu kimse ya buralı olan? Ya da ailen falan onlarla takılsan.

Alper: Benle takıl diyeceğim ama daha yüzünü bile göstermedin muhtemelen bu teklifimi anında reddedersin.

Anonim: Kolay güvenemiyorum malesef, kimin ne çıkacağı belli değil biliyorsun.

Alper: Doğru.

Alper: Mesela umarım sen erkek değilsindir. Olsan muhtemelen bu kadar ılımlı olmazdım.

Anonim: Daha neler saçmalama ama sen ne yapardın ki?

Alper: Boşver güzelim eğer öyle olsaydı konuşacağımız bir durumdu ama sen tatlı bir bayan olduğunu için gereksiz bir konuşma olur.

Anonim: Kadın.

Alper: Pardon

Anonim: Ama merak ettim.

Alper: Yavrum beni kandırdığın için bayağı bir sinirlenirdim. İnsanlarla kavga etmeyi pek sevmem ama bir düşünürdüm yani.

Anonim: Küfür etme Okay küfür etme Okay|

Anonim: Sence de bu korkunç değil mi? Umarım bu düşüncen sadece sözde kalır.

Alper: Güzelim sana korkunç gelebilir ama inan değil. Yani erkek olsan, beni kandırsan, gay olman ayrı bir rezillik, beni kandırman ayrı bir rezillik olur.

Anonim: Haklısın birinin seni kandırması hoş olmayabilir ama eşcinsellerin sana bir kötülükleri mi oldu? Neden bu kadar tepkilisin merak ediyorum gerçekten.

Alper: Hayır, sadece onlar gibi özentilere tahammül edemiyorum.

Alper: İğrenç varlıklar.

Alper: Neyse biz bu konuyu kapatalım güzelim. Boşu boşuna kendimizi o salaklar için yormaya ve hırpalamaya gerek yok.

Anoanim: Senin ben|

Anonim: Peki kapatalım o zaman.

Alper: En azından yüzünü göstermeden bir fotoğraf atsan? Gerçekten çok merak ettim seni.

Alper: Bu konuşmadan sonra bir de şüphelendim|

Anonim: Pis sapık|

Anonim: Bekle bir saniye bulursam atacağım.

Anonim: Yaptığım işi sikeyim|

Anonim: Özür dilerim fotoğrafın sahibi olan hanımefendi|

Anonim:

Anonim: Utandım galiba ben kaçıyorum sana iyi günler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anonim: Utandım galiba ben kaçıyorum sana iyi günler.

Alper: Oha oha bu ne lan|

Alper: Sakin ol Alper ilk defa mı kadın vücudu gördün|

Alper: Neyse en azından içim rahatladı erkek değilmiş|

Alper: Tamam güzelim ben bekliyorum seni.

Alper: Görüşürüz.

Bebişler Alper için aklınıza gelen bir model var mı? Fotoğraf koyacağım zaman ihtiyaç olacak ama aklıma kimse gelmiyor ~.~

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin