*Alper'in Ağzından*
Hissettiğim soğuk tüm bedenimin titremesine neden olurken, dişlerimi sıkarak yerimde kıpırdanıp, parmaklarımı oynatmaya çalıştım.
Okay her zaman yanımda olduğu için üşümezdim ki ben, neden şimdi bu kadar soğuktu? Acaba erken mi kalkmıştı sevgilim?
"Alper!" Diyerek normalden daha sesli bir biçimde bana seslenen çocuğa yüzümü buruşturarak tepki vermek istesem de o kadar yorucu gelmişti ki muhtemelen dışarıdan bakan biri hiçbir mimiğimi göremezdi.
Hissettiğim buz gibi soğuğun yanına bir de yorgunluk eklenmişti. Okay'a neden bu kadar soğuk olduğunu soracakken başıma saplanan ağrı ile dudaklarımdan sadece bir inleme çıktı.
"Doktor Alper uyandı!"
Kelimeler beynime dolsa da sanki suyun altında duruyormuşum gibi geldiği için anlayamamıştım. Etrafımdaki çoğalan sesler başımın ağrısına ağrı kattığında daha sesli bir inleme bırakarak parmağımı oynatım. Eğer Okay beni duyuyorsa şu an bana sarılıp ısıtması gerekirdi.
Ama beklediğimin aksine hiçbir sıcaklık bedenime yayılmamış, üstüne üstlük koluma derin bir acı saplanmıştı.
Kendimi tutamayıp, daha Okay ile konuşamadan kendimi tekrar uykunun karanlık kollarına bırakmıştım.
~~~~~~~~~~~~
"Okay!"
Ağzımdan bilinçsiz bir biçimde dökülen kelime havaya karışırken sevgilimin bana seslenmesini istemiştim.
Fazlasıyla parlak olan bu yerde yürürken kendimi huzurlu ama eksik hissediyordum.
Etrafım yemyeşil çimenlerle doluyken, çıplak ayaklarıma batan yumuşak otlar ve rengârenk çiçeklerin mis gibi burnuma dolan kokuları beni mest ediyordu.
Bu güzel yere Okay olmadan gelmeyeceğime emin olduğum için elimi gözlerime siper ederek etrafıma bakınmaya başladım. Tam da beklediğim gibi sevgilim çimenlerin üzerinde uykuya dalmış bir biçimde uzanıyordu.
Ondan bir saniye bile uzak kalmak istemediğimden dolayı koşar adımlarla yanına gelip onun aksine yüz üstü olacak şekilde uzandım ve burunlarımız birbirine neredeyse değecekken durdum.
Güzelimin yüzü uyurken ayrı bir güzelliğe ulaşırken, her bir zerresini izlemeye başlamıştım.
İpek gibi sarı saçları, uzun yumuşak saçları ile aynı renk olan kirpikleri, yüzünün ortasına oturmuş fındık burnu ve küçük olmasına rağmen kıpkırmızı, dolgun dudakları her bakışımda daha da güzel görünüyordu gözüme.
Fazla uzak kalmamak için elimi saçına atıp minik minik okşamaya başlamışken, ince açık renkli kaşlarını çatıp, okyanus mavisi gözlerini aralayarak yüzüme baktı.
"Güzelim" dediğim anda benim yanımda olduğunu anlamış ve yüzünü güzel bir gülümseme kaplamıştı. Eli hemen benim yanağımı bulurken usulca kendimi ona yaslayıp anın tadını çıkarmaya başladım.
"Sevgilim" dediğinde gülümseyerek eğilip dudaklarına minicik bir öpücük bırakmış ve geriye çekilmiştim.
Bu anın sonsuza dek sürmesini istiyordum.
Okay şaşkınca etrafını izlerken ben de ona bakmaya başlamıştım. Tatlı dudaklarını ve gözlerini şaşkın şaşkın açarak bir süre etrafı izledikten sonra aynı ifade ile bana dönüp konuşmaya başladı.
"Neredeyiz Alper'im?" Dediğinde Alper'im diyişi içimi titretirken elini avuçlarımın arasına alarak kendimi hemen yanına bıraktım.
"Bilmiyorum ama çok güzel değil mi burası?" Derken istemsizce büyük bir gülümseme kaplamıştı yüzümü.
"Sen yanımda olduğun sürece her yer güzel benim için" diyen çocuğa olan aşkım kabarınca hevesle ona dönüp güzel yüzüne baktım.
"Ben her zaman senin yanında olacağım güzelim. Bundan şüphen mi var?" Dediğimde o da bana dönmüş ve gözlerime bakmaya başlamıştı. Onun tatlı haline dayanamayıp, yaklaşarak bir iki kez burunlarımızı çarptım.
"Beni hiç bırakma" dedikten sonra bu sözleri kalbimi titretince yaklaşıp dudaklarını öpmeye başladım. Şehvetten uzak olan bu öpücüğümüzle birlikte kalbimiz ışık saçmıştı sanki.
"Alper!"
Kulağıma dolan ses çok uzaktan gelirken bir anda kendimi beyaz bir yerde bulmamla kafam karışmıştı.
Rüyada mıydım?
"Alper!"
"Uyan artık!"
Duyduğum bu iki kelimeden sonra derin bir soluk alarak gözlerimi aralamış ve bu sefer gerçek olduğunu düşündüğüm yere gelmiştim.
Şişmiş gözleri ve gülen yüzü ile bana bakan sevgilimi görmemle ilk hissettiğim şey içimin sızlaması olmuştu.
"Sonunda uyandın!"
Bebişler umarım hata yoktur, uzak kaldığım için hatalarım olabilir affedin beni ayrıca sonraki bölüm final artık bir kurgunun daha sonuna geliyoruz malesef :')
Neyse seviyorum sizi bebişler öptüm kocaman kocaman. Görüşürüz ^•^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
عاطفية(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir