Alper: Okay? (20.00)
Alper: Okay merak ettim seni iyi misin? (20.30)
Alper: Umarım bir sıkıntı yoktur. Ben giderken çok kötü gözüküyordun. (21.15)
Alper: Cevap vermedikçe daha fazla endişeleniyorum. (22.00)
Okay: Efendim. (23.10)
Okay: Kusura bakma sen gittiğinden beri uyuyorum ben. Daha yeni uyandım.
Okay: Bir kaç günün acısını çıkarmışım. Tekrar teşekkür ederim.
Alper: Önemli değil.
Alper: Endişelendim, yani tek belin olsa tamam gibi ama gerçekten çok kötü gözüküyordun.
Alper: Başka bir sorun yok değil mi?
Okay: Yok yok merak etme, ben iyiyim. Küçük sorunlar sadece, üst üste gelince biraz bunaldım.
Alper: Anladım, dikkat et kendine.
Alper: Ali'ye de söyle aksatmasın kremini.
Okay: Keşke yine sen sürsen|
Okay: Peki peki tekrar teşekkür ederim.
Alper: Ne demek her zaman.
Okay: Bunu Omay yerine benim için yapsan daha hoş olurdu. (Bu mesaj silindi)
Alper: Gördüm bile.
Okay: Hassiktir.
Alper: Ddjsjfnxnsnc.
Alper: Omay için yapmıyorum zaten, evet başta onun içindi ama senin gerçekten kötü olduğunu fark edince senin için yaptım.
Alper: Sırf ibnesin diye o kadar kötü davranacak değilim.
Okay: Alper kendine gel sen homofobiksin.
Alper: Belki de sandığımız kadar homofobik değilimdir.
Okay: O ne demek lan?
Alper: Senden sonra biraz araştırdım, okumamıştım hiç, sadece iğrenç ve özentiler gibi geliyordu.
Alper: Ama sonra öğrendim ki hiçbir şey sandığım gibi değilmiş.
Alper: Ha hemen melek kesilmedim yanlış anlama. Hala anormal geliyor bana iki erkeğin birbirini sevmesi ama eskisi kadar korkunç ve mide bulandırıcı gelmiyor.
Alper: O yüzden sana eskiden söylediklerim için de ayrıca özür dilerim.
Okay: O kadar şaşkınım ki yazamadım.
Okay: Bu da çok iyi bir ilerleme.
Okay: Umarım bir yerden sonra anormal gelme fikri de son bulur kafanda.
Alper: Onu da zaman gösterecek.
Alper: Neyse iyiysen problem yok sevindim.
Alper: Ben yatıyorum sana iyi geceler.
Okay: Sana da.
Okay: Görüşürüz.
Alper: Görüşürüz.
Ahanda günün son bölümünü atıp kaçıyorum. Haydi size iyi okumalar görüşürüzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir