45

8.9K 610 71
                                    

Ben aklıma sokardım ama.

Hızlı adımlarla hala oturmakta olan adamın yanına gelip koluna dokundum.

Kıpkırmızı gözleriyle bana dönen çocuğun yüzündeki şaşkınlık içimdeki yarayı büyütürken, elimdeki battaniyeyi üzerine sararak daha fazla üşümesini engellemeye çalıştım.

Battaniyeyi üzerine koyarken dokunduğum elinin buz gibi olmuş olması gözlerimi yaşartınca elimi eline sarıp ısıtmaya çalıştım.

"Gelmişsin" dediğinde yutkunup kafamı salladım. Yüzünde az öncekine nazaran kocaman bir gülümseme dururken bir anda beni sarıp öptü.

Onun bu hali içimi sıcacık yapmıştı.

O ise "Allah'ım biliyordum" derken kokumu içine çekmekle meşguldü.

"Özür dilerim cidden özür dilerim. Ben hiçbir şey böyle olsun istemedim, her şey üst üste geldi" diyerek ağlamaya devam ettiğinde ben de onunla birlikte ağlamaya başlamıştım.

İlk görüştüğümüz yerde şimdi yine ağlayarak birbirimizleydik.

Bir müddet daha beni sardıktan sonra üzerindeki battaniyeyi açarak benim sırtıma da sardı ve sarıldı. İtiraz etmek istemiyordum, sorunlarımız çok uzamıştı ve artık kavuşmamızın vakti gelmişti.

"Seni seviyorum Okay, bunu biraz geç ve zor yollardan anlamış olsam da seviyorum" içine derin bir nefes çekip devam etti. Bense sakince onu dinliyordum, dinlemeye ihtiyacım vardı o beni dinlememişti ve bu hale gelmiştik sonunda.

"Ben ilk seninle tanıştığımda bu olayları pek bilmiyorum. Önceden sadece duyduklarım ve gördüklerimden sevmediğimi düşünüyordum. Seninle konuştuktan sonra anormal olmadığınızı hatta seni fazlasıyla benimsediğimi fark ettim ve araştırma yaptım"

Konuşurken sesi çok az ve titrek geliyordu kulağa, uzun süredir soğukta beklemesinden ve konuşmamasından olsa gerekti.

"Tam o vakitlerde de senin Omay olduğunu öğrendim. Okay cidden çok zordu benim için. Evet araştırmıştım öğrenmiştim ama hala hazır değildim bir erkeği sevmeye ki üstüne bir kandırılmıştım" dediğinde yaptığım kötülük gözümden bir damla yaş akmasına neden olmuştu.

"Bir müddet inanmadım yalan yok, ben kafamdaki Omay'ı sevdim Okay'ı değil dedim" bu esnada kalbim küt küt atmaya başladı.

"Ama hayır meğersem ben başından beri seni seviyormuşum" durdu ve alnımı buz gibi olmuş dudaklarıyla öptükten sonra devam etti.

"Tam kabul etmiştim ki bir anda Murat çıktı ortaya. Şerefsiz herif" derken dişlerinin arasından konuşmuştu. "Ben de bir kere aldatılınca sandım ki sen beni umursamıyorsun, benimle sadece dalga geçmişsin"

"Okay ben inan bilemedim, o kadar gözüm kör olmuştu ki, inanamadım sizin birbirinizi sevmeyeceğinize çok üzüldüm, çok kızdım özür dilerim"

Beni biraz daha kendine çekip sarıldı sıkıca.

"Beni kim dövdü peki biliyor musun?" Derken kahkaha atmıştı. Bense uzun süredir merak ettiğim bu soruyu öğrenmek için cevapladım onu.

"Kim?"

"Murat"

"Ne?" Diye yerimden kalkmak istesem de Alper beni o kadar sıkı sarmıştı ki hareket edememiştm.

"Seni üzdüğümü fark edip geldi dövdü, seni sevmiyormuş meğersem benden nefret edince kullanmış seni, üzülmem için" dediğinde şokla aralanmıştı gözlerim.

"Hadi canım!?" Dememle şaşkın halime gülüp soğuk eliyle yanağımı okşadı nazikçe.

"Tabi sonra benim gözüm açıldı, yanına geldim. Ha bir de Buse olayı var değil mi?" Diye puflayarak konuştu.

"Hmm" diye mayışmış bir halde konuştuğumda gülmüştü.

"Buse ile aramda bir şey yok, hatta Akif'i seviyor. O yüzden benim yanımda zaten. Kronik bir hastalığı var tam ne ben de bilmiyorum ama aciliyeti vardı beni aramış o gün, her ay oluyor neredeyse bu olay" yine içinde derin bir nefes çekip sertçe bıraktı ve devam etti.

"O sırada sen de gerçekten kötü gözükmüyordun hatta bayağı huzurlu bir biçimde uyuyordun, bir de öncesinde benimle ilgilenince bilemedim senin bu kadar kötü olacağını, zaten son mesajından sonra fırladım hastaneden" dediğinde bunu bilmediğim için biraz kendimi suçlamıştım. Bazı şeylerin doğrularını şimdi öğreniyordum.

"Sırada da Omay demem var değil mi?" Dediğinde kafamı usul usul sallamıştım.

"O işte bana da sürpriz oldu, gerçekten aklımdaki Omay fikri biteli çok oldu ki zaten konuştuğum kişi sensin, seni nasıl başka biri olarak düşünebilirim ki?"

Burnunu saçlarıma daldırarak derin bir nefes çekti ve minik bir öpücük bıraktı. Dudaklarında eski soğukluk yoktu, buna sevinmiştim.

"Yani ben Akif ile Buse'nin bile isimlerini karıştırıyorum Okay ve Omay çok benziyor. Cidden başka bir şey düşünmedim, düşünmem de. Ben çükü olan Okay'ı seviyorum" dediğinde ikimiz de gülmüştük.

"Umarım kafandaki problemleri giderebilmişimdir, affetmezsen de anlarım gerçekten sadece kafandakiler gitsin istiyorum şu an" dedikten sonra hafifçe geri çekilip yüzüme bakmıştı beklentiyle.

"Biliyorum hep sen affettin beni, ben senin kadar güçlü olamadım, sahip çıkamadım sevgime ama artık dik duracağım yeter ki yanımda ol" dediğinde gözümden bir damla yaş daha kayalara doğru yuvarlanmıştı.

"Ben korkuyorum Alper" dediğimde hemen ellerini atıp, yüzümden damlayan yaşları silmişti. "Ben tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum"

"Tam iyiyiz diyorum bir engel çıkıyor, gülelim derken bir anda tekrar ağlıyoruz, ben çok yoruldum" diye artık hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda omuzlarından çekip sıkıca sarılmıştı.

"Bir daha benim yüzümden ağlamana izin vermeyeceğim söz veriyorum sana" dedikten sonra yüzümü avcunun içine alıp yanaklarımı öpmüştü.

"Ağlama artık kurban olduğum" dediğinde biraz daha sakinleşmiş bir biçimde yutkunup kafamı salladım.

"Seni seviyorum" diyerek burnumu öptü, arkasından bir kere daha "Seni seviyorum" diyip yanağımı öpmüştü. Bir kaç kere daha bu döngüyü tekrarlayıp beni kendine çekti ve yine sıkı sıkı sarıldı.

"Hadi eve gidelim, çok üşüdün" dediğimde kafasını sallayıp geri çekilerek son kez beni öpmüş ve ayaklanmıştı.

"Ha unutmadan" yan tarafta duran bir kutuyu elime verip beni de kaldırdı. "Yolda gelirken gördüm, seversin diye düşünüyorum" derken elini ensesine atmıştı.

Elimdeki kutuyu aralayıp içindeki tatlı kar küresini görünce, bu küçük detayı unutmayışına için ısınmış ve bu sefer de ben yaklaşarak yanağını öpmüştüm.

"Teşekkür ederim, çok güzel" derken kızaran yanaklarım sağ olsun kendimi çok acayip hissediyordum.

Galiba uzun süre sonra gelen huzur beni sarhoş etmişti.

Bebişler açıklama yapmayacağım, Alper her şeyi açıkladı bence, umarım herkesin içi rahatlamıştır ve bölümü beğenmiştir. Hatalarım varsa affedin, beni biraz uyku bastırdı, yorgunum fazla kontrol edemedim :'(

Hadi hepinizi öpüyorum kocaman kocaman çiçeklerim benim, seviyorum sizi.

Görüşürüzzzz.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin