36 (MURAT-ALİ)

10.5K 663 119
                                    

*Ali'nin Ağzından*

"Şşt yavru" diye arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm ve gördüğüm bedenle birlikte öylece kalakadım.

"Naber!?" Diyerek yanıma gelip kaslı ve kocaman olan kolunu omzuma atmıştı. Bense korkuyla yutkunup cevapladım.

"İyi senden?"

Sesim götümden çıkmış gibi olsa da yine de muzip halimi korumam gerektiğinden hafifçe gülümsedim.

"İyilik. Erken gelmişsin hayırdır?" Diye soraraken kolunun ağırlığı sağ omzumu çökertiyordu.

"Öyle gerekti" dediğimde alaycı bir biçimde kaşlarını kaldırmıştı.

Kafamdaki bereyi gözlerime kadar indirerek başımı onun olmadığı yöne çevirip yürümeye devam ettim.

"Cidden fino köpekleri gibisin, şu burna bak kıpkırmızı" diyerek işaret ve orta parmağının arasına alıp sıkıştırmıştı minik burnumu.

"Ya bıraksana beni!"

Bağırarak kurtulmak istesem de beni daha da sıkı tutup boynumdan hafifçe sıkıştırarak beremi çıkardı ve sertçe saçlarımı karıştırdı.

"Minik köpek" dediğinde dudağımı büzüp küçük olmanın avantajını kullanarak kollarından kurtulmuştum.

"Ya sen niye benimle uğraşıyorsun?" Dediğimde ellerini ceplerine yerleştirerek karşımda dikildi.

O kadar uzun boyluydu ki kafamı kaldırarak bakıyordum suratına.

"Boyun kaçtı bu arada?" Dediğimde kahkaha atmış ve kolu ile bedeninin arasına aldığı bereyi kafama geçirmişti yine.

"1.98" durdu ve yüzüme iyice yaklaşarak devam etti. "Çünkü çok sevimlisin" demesiyle kaşlarım havaya kalkmıştı.

"Ya sen hem bana hem de Okay'a mı yürüyorsun? Kusura bakma ama arkadaşımı üzemem ben" dediğimde kafasını geriye atarak kahkaha atmıştı.

Gülüşü geçen gördüğüm gibi içimi sıcacık yaparken kendimi toparlamaya çalıştım. O benim arkadaşımı seviyordu ve ben arkadaşıma ihanet edemezdim.

"Ha o mu? O sandığın gibi değil" dediğinde "Evet evet hep öyle derler demiş miydim hiç?" Diyerek kafamı alaycı bir biçimde sallayıp yanından sıyrılmaya çalışsam da beni belimden tutup havaya kaldırmıştı.

"Çüş ama ya o kadar küçük müyüm ben?" Diye ağlamaklı bir biçimde omuzlarına tutundum.

Bir anda beni hoplatıp tek koluna aldığında gerçekten o kadar küçük olduğumu anlayıp, utandığım için yüzümün kıpkırmızı olduğuna emin olmuştum.

"Dur dinle hele beni bir" dediğinde onu onaylayıp yağmaya başlayan kar ile kafamı hafifçe yukarıya kaldırdım.

Minik bir bir kar tanesi burnuma değince yüzünü buruştursam da Murat benden önce davranıp baş parmağı ile almıştı kar tanesini.

"Çok güzel yağıyor değil mi?" Dediğinde dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı yine aşağıya indirdim ve yakışıklı yüzüne baktım.

"Anlatsana artık manyak herif! Bu pozisyon çok acayip, kurtulamıyorum da ayı gibisin" dediğimde yine o güzel gülüşü ile kahkaha atmış ve beni biraz daha kucağına çekmişti.

"Ben onu sevmiyorum ki" dediğinde yine kaşlarım çatılmıştı.

"O mesajlar neydi o zaman?"

"Oha sen mesajları mı okudun?" Dediğinde pot kırdığımı anlasam da battı balık yan gider diyerek devam ettim.

"Muhteşem derecede yakın olan arkadaşlar birbirlerinin mesajlarını okurlar" dediğimde yine gülmüştü.

"Anladım. O zaman muhteşem derecede yakın olan arkadaşına aşık olmadığımı bil. Sadece olaylar biraz karışık, sonra uzun uzun anlatırım sana" dedikten sonra beni yere bırakmıştı tekrar.

Kaşlarıma düşmüş olan karları da eliyle sürterek aldıktan sonra beremi düzeltti ve önümü kapattı.

"Benim dersim var, sonra görüşürüz köpecik" dedikten sonra el sallayıp arkasını döndü.

Bense arkasından sakince bakakalmıştım sadece.

Günaydın bölümüüüü.

Bebişler ben ne fark ettim? Ben bu kurgunun nereden çıktığını anlatmamışım size sjdakfjad. Hemen anlatayım. Şimdi olaylar şöyle başladı ajfjsfjsjfa.

Bir ara acayip sıkılıyorum cidden ama çok fena, en sonunda böyle bir uygulama indirdim ve dedim ki neler oluyor burada acaba? Ulan sonra öylesine gezinirken çocuğun biri, daha kötü bir üslupla LGBT nefretini dile getirmişti. Dedim ki derdi neymiş bir sorayım, konuşurken konuşmanın arasında, eğer erkeksen ya kendimi ya da seni öldürürüm falan demişti. Bu nefretine şok olmuştum ve şokumu atlattıktan sonra da dedim ki bundan fena kurgu çıkar sjfksjvskc.

Neyse öyle işte sizinle paylaşmak istedim bu kurgunun çıkışını.

Bir de sonraki bölüm yine olaylar olaylar, bir düzgün günümüz geçmiyor be.

Öyle yani bu kadar gevezelik yeter, hatalarım varsa affedin beni. Öptüm heppinizi kocaman kocaman bebişler, seviyorum sizi çok. Haydi görüşürüzzzz.

MESAJ / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin