Omay: Günaydın.
Alper: Günaydın balım.
Omay: Pek de günaydın gibi değil ya. Bu ne biçim hava böyle, yaz daha bitmedi ki😞
Alper: Ahahaha.
Alper: Sevmez misin yağmurlu havaları?
Omay: Hiç sevmem, durmadan uyumak istiyorum bu havalarda, çok çirkin. Gerçi şu an uyumak dışında yapacağım pek bir şey de yok ama yine de sevmem.
Omay: Hem o ne öyle vıc vıc çamur oluyor her yer, kıyafetlerinle ıslanıyorsun falan.
Omay: Güzellik uykumdan şakır şakır yağan yağmurun sesine uyandım. Saçmalığa bak.
Alper: Ulan sabahları gelen huysuzluk mu bu yerim seni|
Alper: Ben severim, altında yürümeyi müzik dinlerken.
Omay: Hasta mısın?
Alper: Akdjqjfjwfjsjfj.
Alper: Daha neler yavrum seviyorum sadece.
Alper: Güzel olmaz mıydı yağmurun altında sarılmak ya da öpüşmek.
Omay: Sıcacık evde, battaniyenin altında sarılıp öpüşmek varken neden kendimi zora sokayım ki?
Omay: Oha öpüşmek mi?
Omay: Of Alper benim de aklımı karıştırdın.
Omay: Utandım şimdi.
Alper: Isırıcam|
Omay: Sen ne yapıyorsun?
Omay: Konu değişsin yoksa ben dayanamayacağım|
Alper: Spor yapıyorum balım.
Alper:
Omay: Hassiktir kalktı|
Omay: Sabah sabah spor mu yapılır?
Alper: Evet güzelim ben sabah erken kalkıyorum. Hatta bana öğlen oldu sayılır.
Omay: Çüş.
Omay: Yani pardon.
Alper: Akdjafjskf.
Alper: Önemli değil bebeğim rahat ol artık.
Omay: Ulan sen neden bu kadar anlayışlısın senin şerefsiz olman lazımdı|
Omay: Ee biz evlenince sen beni hep böyle sabahın köründe mi kaldıracaksın?
Alper: Yoo, sen uyursun ben de sen uyanana kadar kahvaltını hazırlar yatağına getiririm.
Omay: Yapma lan böyle|
Omay: Yok yok beni de kaldırırsın birlikte yaparız kahvaltıyı, yük olur sana tek başına.
Omay: Hem belki erken kalkmaya alışan bir insan olurum ben de sayende.
Alper: Öyle istersen öyle yaparız balım, her türlü uyarım ben sana. Geç kalk desen geç bile kalkarım.
Omay: Ya yerim seni ben.
Alper: Asıl ben yiyeceğim seni şimdi.
Alper: Kızma ama ben de bir fotoğraf istesem. Özledim.
Okuduğum kelimelerle gülüşüm yüzümde donmuştu.
Çocuk emek veriyordu gerçekten ve sandığımın aksine çok anlayışlı biriydi. Geçen gün barda yaptığı şey ise aklımdan çıkmıyordu bir türlü.
Duyduğum kadarıyla aşırı çapkın olan bu çocuk sırf Omay ya da benimle konuştuğu için barda kimseye yan gözle bile bakmamıştı.
Üstüne bir de mesajlarıma verdiği tepkiler beni mahvetmişti.
Bu çocuğun gerçekten şerefsiz biri olmasını beklerken her geçen gün daha da şoka uğruyordum. Şimdi onun konumunda ben var gibiydim, aynı ön yargıyı ben de ona karşı yapmıştım.
Sinirle oflayarak yatakta yüz üstü dönüp bir fotoğrafımı çektim. Biraz oynayarak da kadınsı bir görünüm kazandırmıştım. En azından şu kadarlık emeği için yeterli olduğunu düşünüyordum.
Alper: Omay?
Omay: Fotoğraf çekiniyorum bir saniye bebeğim.
Alper: Pardonn.
Alper: Bebeğim diyen dilini ısırırım.
Omay: (Arkadaşlar bu fotoğrafın daha kadınsı halini düşünün olur mu? Bulamadım artık hayal gücünüze bırakıyorum ve evet Okay bu ahdjsf)
Alper: Siktir sikrit sirkt|
Alper: Bir de kendine çirkin diyorsun. Şu güzelliğine bakmaya doyamaz insan.
Omay: Of utandırma beni.
Alper: Yavrum ne utanması. Allah özene bezene yaratmış seni maşallah maşallah.
Omay: Of çok utandım ben gidiyorum, hem kahvaltı yapacağım görüşürüz.
Alper: Al işte yine kaçtın.
Alper: Neyse yüzünü gördüm ya sen yokken ona bakarım artık.
Alper: Afiyet olsun sana.
Alper: Görüşürüz.
Omay: Teşekkür ederim.
Omay: Görüşürüz.
Son kelimeyi de yazdıktan sonra somurtarak yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.
Bir şeyler bok yoluna gidiyor gibiydi ama haydi bakalım hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir