!!!!Hafif, tamam çok da hafif değil ama yakınlaşma içerir haberiniz olsun bebişler. İyi okumalar hepinize!!!!
Ayakkabılarımızı çıkarmış hızla eve girerken Alper hala şaşkın şaşkın bakınıyordu etrafa.
"Ne oldu lan öyle?" Diyerek elini karnına koyup eğildi ve nefes almaya başladı.
Onun bu haline gülerken ben de kapıyı kapatmakla meşguldüm.
"Ali'nin içinden canavar çıktı resmen, geçen gün kavgada böyle değildi" diye yerinde doğrulup, elini beline dayayarak bana baktı. Mavi gözlerinde tatlı bir merak varken, terlemiş saçları ve hafif aralık dudakları ile nefis gözüküyordu.
"O öyle işte, küçük falan ama fena" dedikten sonra dayanamayıp, kendime çekerek dudaklarına yapıştım ve hiç durmadan sertçe emmeye başladım.
Alt dudağına ara ara ısırıklar bırakırken, elimi pantolonunun arka cebine atarak kendime bastırıp boğukça inledim.
İkimiz de heyecanla nefesler alıp verirken, o da bana yaklaşıp elini enseme atarak dudaklarımızı bastırmış ve diğer elini de belime yerleştirmişti.
Hırsla birbirimizi öpmeye devam ederken bu işin daha fazla sürmeyeceğini anlayarak yavaş yavaş karşımdaki kaslı bedeni sürüyüp, sırtını arka kapıya vurarak boynuna yöneldim.
Sabah bahsettiğim küçük beyaz kısmı dişlerimin arasına alıp, Alper'in mırıldanmalarını dinledim.
"Kopar at Okay, cidden" dediğinde kahkaha atarak geri çekilip gözlerinin içine bakmış ve üzerindeki montu çıkarmıştım.
Vakit kaybetmeden kazağını da yere yolladıktan sonra köprücük kemiklerine minik minik öpücükler kondurarak elimi vücudunda gezdirmeye başladım.
"Okay"
Fısıltı şeklinde dudaklarından dökülen kelime içimi titrerken, kendimi ona bastırıp, yavaşça eğilerek minik kahverengi meme uçlarını dudaklarımın arasına aldım.
Aynı boynunu emer gibi ara ara emip, dilimi gezdiriyor veya hafifçe dişleyerek kısık sesli inlemelerini dinliyordum.
Elimi belinden yavaşça kaydırarak pantolonunun üzerinden penisini buldum.
İlk ne tepki vereceğini beklemek için hareket ettirmesem de hemen sonrasında hızlanan nefeslerini ve kapıya yasladığı başıyla gülümseyip okşamaya başladım.
Dilimi sivriltip yavaşça diğer meme ucuna ulaşarak minik bir daire çizmiştim. Elim penisini okşamaya devam ederken elini boynuma atıp kendini bana biraz daha bastırdığında artık kayışların koptuğunu fark ettim.
"Ulan Alper" diyerek önünde diz çökerek, pantolonunun düğmesini açıp, fermuarını yavaşça indirdim.
Ya iğrenirse korkum olduğu için gözlerimi yüzünden ayırmadan pantolonunu indirip, baksırının üzerinden bile ne kadar büyük olduğu belli olan penisine bir öpücük bıraktım.
Alper ise benim beklediğim hiçbir tepkiyi vermeyerek kafasını kapıya daha fazla yaslamış ve sertçe yutkunarak elini saçlarıma atmıştı.
Bu hareketiyle gülümseyerek devam edip baksırının üzerinde dilimi gezdirdim ve penisinin ucunu bularak emmeye başladım.
"Hassiktir" diyerek yüzüme bakan çocuğun kızarmış yüzü beni de azdırırken, kendi pantolonumu ve baksırımı indirip, penisimi özgürlüğe kavuşturdum.
"Okay siktir çok güzelsin" diyerek saçlarımı okşayan çocuğun baksırını dişimle indirdikten sonra kalkmış olan penisini gülümseyerek karşıladım.
Dilimi ucunda gezdirirken, ara ara boydan boya yalıyor, bazen de alt taraflarını öperek emiyordum.
İkimiz de nefes nefese kalmışken bir elimle penisinin kökünü tutup başında dilimi gezdirdikten sonra ağzıma aldım. Yavaş yavaş git gel yaparken bir yandan da kendimi çektiğim için zevkten dört köşe olmuştum. Uzanamadığım yerleri de elimle sıvazlıyordum.
Alper ise saçımdaki elini biraz daha sıklaştırarak kendine bastırınca boğazıma değen penisle gözüm kaymıştı zevkten.
Penisindeki elimi yavaşça çekerek bacaklarına ve kalçasına atıp, yavaş yavaş okşarken, bir yandan da deliğine uzanıp etrafında yuvarlak daireler çiziyordum.
Aynı anda penisimdeki elimi de hızlandırırken, Alper'in beni yönlendirmesine izin verdim.
"A-ah Okay!" Diyerek kendini son kez ittirip saçlarımdan tutarak beni geriye çekmeye çalışsa da izin vermeyerek bir iki git gel daha yapıp ağzıma boşalmasını sağladıktan sonra hepsini yuttum.
Son kez penisinin ucunu öpüp geri çekildim, hemen ardından da kendi elime ve zemine doğru boşalınca nefes nefese kendimi yere bıraktım.
Aynı şekilde Alper de kapıya dayanarak aşağıya doğru sürünüp oturdu ve belimden tutarak kucağına çekti.
İkimizin de pantolonları bileklerinden sallanırken ne kadar komik gözüktüğümüzü düşünmeden edememiştim.
"Art arda çok fazla heyecan yaşadım, galiba bayılacağım" diyen Alper'e gülerek elimi boynuna atıp kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.
İkimizin de şişmiş olan dudakları birleşince dilini yakalayarak emip, dudaklarını yaladım ve geri çekildim.
"Seni çok seviyorum lan" dedikten sonra başımı yorgunca omzuna koyup diğer elimi de beline sardım. O da benimle aynı anda belimdeki ellerini sıkılaştırmıştı.
"Ben de seni seviyorum güzelim benim" diyerek alnımı ve saçlarımı öpen çocukla ne kadar huzurlu olduğumu hissedip gülümsedim.
Sonunda diğer yarımı bulmuştum işte.
Ben fark ettim ki uzun süredir böyle şeyler yazmamışım, o yüzden nasıl oldu hiç bilmiyorum, umarım beğenmişsinizdir çiçeklerim.
Neyse hadi hepinizi öpüp kaçtım, görüşürüzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) İki erkeğin aşkını konu alır. *Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içerir