- 7 yıl sonra -
(Dila. Sarışın hayal edin. Sadece giyiniş tarzı olarak hayal etmenizi istedim)
--------
Elinde ki kitapları oflayarak taşıyan kızı görünce gülümsedi genç adam.
"Şş hayırdır? Nereye böyle?"
Kaşları çatılan genç kız sinirle arkasını döndü. Sabahın köründe nereye gidebilirdi ki?
"Nereye olacak pavyona gidiyorum. İki üç göbek atıp kendime geleceğim" dediğinde, kaşları havalanan genç adam; "oha! Abiyle konuşulan dile bak!" diye cevap verdi yalandan bir sinirle.
"Geç kalmışsın yine" diyerek kolunda ki saate bakan genç adama ofladı Dila.
"Sorma! Ayşin denen o kadın beni bu sefer okulun bahçesinde çarmığa gerecek" dediğinde, Osman güldü.
"Yapamaz bir şey."
"Nah yapmaz" diyen kıza; "höst ulan" diyerek üzerine atılıp, sarıldığında, Dila'nın kafasını kolunun arasında sıkıştırmıştı.
"Öldür öldür! Al canımı" diyerek çırpınan kıza; "Nazlı Dalin seni." Dedi genç adam gülerek. Dila'nın kafasını gelişi güzel öptükten sonra bıraktı.
"Hadi gel bırakayım seni"
"Yok" dedi Dila hemen. "İşe git sen."
Bir haftadır bir şekilde kendisini geçişten kıza baktı Osman. Başka zaman olsa ille de beni okula bırak diye tutturan kıza birşeyler olmuştu.
"İş benim kızım, ne diyon?" diyerek yalandan artistlendiğinde, genç kız güldü ama kararından dönmedi.
"Kendim giderim dedim ya! Ondan sonra nazlı Dalin diye dolanıyorsun ortalarda." Dediğinde, Osman; "ee iyi tamam" dedi daha fazla ısrar etmenin bir yararının olmadığını bildiğinden. Ama içinde ki huzursuzluk uyanmıştı bir kere...
"Dikkat et ama kendine. Birşey olursa da ara haberim olsun." Dedi hemen ciddiyetle. Dila onun bu tavrına gülümsedi.
"Eyvallah abim" diyip elini göğsüne çarparak, başını eğen kıza; "serseri" dedikten sonra gülerek gitti Osman.
Genç adamın arkasından ise bir süre baktı Dila. Sonra da derin bir iç çekerek okula yürümeye devam etti. En azından bugün kurtulmuştu o dilbezek takımın dilinden...
—
Okula geldiğinde ders çoktan başlamıştı, hatta teneffüs saatine yetişti dense yalan olmazdı. Ayşin hocası sınıfın kapısını açıp kendisini gördüğünde, resmen yüzünü buruşturmuştu! Sahi bu kadının kendisiyle olan derdi neydi? Hayatı zaten yeterince zorken birde okulda hocasının nefretini kazanmıştı resmen durduk yere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Çıkmazı
RomanceBu hikayede güçlü adamların aslında ne kadar da korktuğunu... Kırılgan kadınlar ise aslında nasıl iyi birer savaşçı olduğunu göreceksiniz. Mehmet Alinin ve Dilanın hikayesini okuduğunuza pişman olmayacaksınız... Kesit; Küçük kız ağlamamak için kend...