5.İlmek (texting)

677 455 39
                                    

Oy atmayı ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın, ballar ❤ Keyifli okumalar ve iyi eğlenceler!

🎼 Måneskin- Zıttıe E Buonı

..................



Soykan yalısı

Begüm- Behlül @Ceyhun

Ali- Kırık parmak @Ceyhun

Demir- Vizyonsuz @Ceyhun

Mert- Gereksiz @Ceyhun

Umut- Seviyesiz @Ceyhun

Ceyhun- Ne var lan?! Ne etiketleyip duruyorsunuz beni?!

Dilay- Sence seni şu an niye etiketleye biliriz?

Dilay- Tabii ki ne halt karıştıdığını öğrenmek için.

Dilay- Halt karıştırdın kendi başına tamam. O kız, arkadaş kartını kullanmak derken neden bahsediyordu?!

Dilay- Gebertirim seni, Ceyhun!

Ceyhun- Ben gerçekten bir şey yapmadım.

Ceyhun- Bu nasıl şans lan?! Masum olduğumda kimse inanmıyor bana!

Ali- Lan gerçekten sapık gibi kızın konumunu kullanarak gittin mi peşinden?

Cafer- Tabii ki hayır.

Cafer- Dün birlikte eğlenmeye çıkmıştık ikimiz. Hepinizin bildiği gece klübü var ya hep gittiğimiz NYKS. İşte oradaydık.

Cafer- O kumral şeytanın orada olacağından haberimiz bile yoktu.

Dilay- O zaman boşluk nerede oluştu ki kız size bu kadar bilenmiş?

Ceyhun- Cafer'in yamuk diş muhabbetinden sonra ona karşı yapılan bir yanlış yok.

Cafer- Üstelik engelimi hâlâ kaldırmamış o Victoria Secret melek görünümlü şeytanın ele başı 🙄

Demir- Cafer'ciğim bence sen Nazlı'nın engel kutusunda müebbet yedin. O kadar umut dolu olma 😆

Cafer- Beni engellediği yetmiyormuş gibi bi'de herkesin içinde tequila kadehini kafamdan aşağı döktü, vizyonsuz Cruella!

Dilay- Ne 🤣

Begüm- Çabuk anlat 🥶

Cafer- Anlamadım ki çocuk gibi yorumumun intikamını aldı aklınca. Bi' baktım şeytan gibi gülümserken kafamdan aşağıya içki dökülüyor.

Cafer- Yanarım ona yanarım ki ben bir şey diyemeden cool bir şekilde kahkaha atarak mekanı terk etti. Cadı!

Ali- Lan benim Cafer'i tanıdığımdan beri yapmak istediğimi Nazlı bir günde yapmış ya 😆

Umut- Geberiyorum 😅 İçkilere fısıldayan adam Cafer. Bir kaç gün önce rakı bardağı ile yıkandığı yetmiyormuş gibi bugün de tequila kadehi ile yıkanmış.

Umut- Doğru söyle Cafer, içki tanrısı Diyonis'in reankarnesi misin?🤣Diyonisus Caferus 🤣

Cafer- Seviyesiz bedbaht 🤮

Mert- Peki yiyişme olayı ne? Ceyhun yine kiminle yiyişiyordun? 😅

Ceyhun- Lan oğlum adamın sinirini bozmayın! Kimseyle yiyişmiyordum. Bir yerlerinizden element uyduruyorsunuz bilip bilmeden!

17 Aralık  (Final)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin