Oy atmayı ve yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.Keyifli okumalar!
🎼Lana Del Rey- West Coast
...................................................
Nazlıdan....
Yanımdaki kişiye dişlerimi göstererek sırıtırken burnundan soluyormuş gibi bana bakıyordu.Bu ne düşüncesizlik! Yanında benim gibi üstün ve zeki bir varlık olduğu için şükretmeliydi.Şu an Begüm'ün evinin önündeydik.Dilay hastaneden dün taburcu olduktan sonra ailesine bu durumu açıklamak istemediğinden burada kalıyordu.Zili çaldıktan sonra yanımdaki kişinin omzuna dokundum "Somurtunca çok çirkin oluyorsun." Beni öldürecek gibi bakmaya başlayınca teslim oluyormuş gibi elimi kaldırdım ve tebessüm ettim. Aslında dolaylı yoldan güneşi gülüşüne sığdırmalısın demek istemiştim ama onda bunu düşünecek İQ ne arasın?!
Kısa süre içerisinde Begüm alışık olduğum neşesiyle kapıyı açtı "Hoşgeldin..." Yanımdakı adamı görünce duraksadı "Yani hoşgeldiniz!" Yanımdakı kişiyi tanımadığı için merakla onu izliyordu. Nerde misafirperverlik?! Utanmasa kapıda bizi sorguya çekecek. Gözlerimi devirerek Begüm'ün aralık bıraktığı yerden içeriye girdim.Arkamı döndüğüm zaman hala Begüm'ün bakışlarına maruz kaldığı için içeri girmekte tereddüt ediyordu "Defolup gitmek istiyorsan, bir an önce işini bitirmen gerekiyor.O yüzden yeni gelin gibi durma da geç içeri!" Tahammülsüzce o da içeri geçerken Begüm ağzı açık şekilde bize bakıyordu.İçeri geçtiğimiz zaman çocukların çoğu buradaydı.Dilay ruhsuz şekilde kanepede oturmuştu.Hastanede nasıl görmüşsem hala öyleydi.Bir tek üzerini değiştirmeyi başarmıştı.Onun sağ çaprazında Ceyhun,Umut,Demir oturuyordu,solunda ise Mert ve Cafer oturmuştu.İçeri girdiğimde bir an için bana dönse de sonra yine de bakışlarını yere indirdi "Nasılda hoş bir karşılama Dilay'cığım,aşırı sıcakkanlısın(!)" Yüzüme boş boş bakınca tekrar yere indirdi bakışlarını.
Ceyhun sessizliğini bozarak ayağa kalktı "Bu kim ve niye burda?" Rahatsız şekilde yanımdaki kişiyi inceliyordu.
Alayla gülümsedim "Ne kadar nazik bir üslup,sen kral ailesinde falan doğmalıymışsın, olmamış soyun Karadeniz'e dayanmış(!)" Ağzında bir şey mırıldanınca güldüm.
Cafer kafasını yana eğerek kaşlarını çattı "Ne karıştırıyorsun?" Terbiyesiz! Sanki ben mikserim de sürekli bir şey karıştırıyorum.
"Anlatacağım."
Elimle yanımdaki kişiyi gösterdim "Yanımda gördüğünüz bu mükemmel,olağınüstü şahsiyet,benim kuzenim." Herkes hala burda onun ne işi olduğunu bilmiyordu.Ellerimi belime yerleştirdim "A Altuğ ne bu terbiyesizlik,tanıtsana kendini abilerine,ablalarına. Nereden katılıyorsun?"
Öfkeyle dişleri ile dudak derisini yemeye başladı "Yarışmaya cehennemden katılıyorum. Seni öldürecek zebani olarak görevlendirildim.Ve ne yazık ki senin kuzeninim.Bunun için o kadar mutluyum ki,kendimi testereyle doğratıp yok olmak istiyorum!" Kahkaha atarken herkes deli görmüş gibi bize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Aralık (Final)
RomanceBoğazını temizlerken gözlerim tekrar gözlerine tırmandı "Deniz feneri biliyorsun ki karanlıkta gemilere yol gösteriyor." Gözlerim dolarken kafamı salladım. Derinden nefes alırken gülümsedi "Benim için sen deniz fenerini temsil ediyorsun. Gülüşünle...