35.İlmek(texting)

92 29 12
                                    


Keyifli okumalar!


******************

Son akşam yemeği


*Cafer kişisi konuyu 'Son akşam yemeği' olarak değiştirdi.*

Demir:İyi en azından kültürsüz değil.

Nazlı:Leyluş'u anımsattı bu isim bana duygulandım.

Cafer:@Nazlı Benim de aklıma temiz çarşaflar,kiyafetler ve hapisane ziyareti geldi.

Nazlı: Yılan ziyaretinin derisini değiştirene kadar gıcık etmesi makbuldür.

Begüm:Nasıl yani?

Umut:Bu ikisi ziyarete mi gitmiş?

Ali:Yok artık! Psikopat mısınız siz?

Nazlı:Nereden bildin?

Cafer:@Ali çok mu belli ediyoruz?

Nazlı: O diğer tarafdayken selfie bile çekecektik,ama izin vermediler.

Mert:Acıdan zevk alıyorlar resmen.

Begüm:Bence sizi de akıl hastanesine kapatalım.

Cafer:Bize her ortam uyar.

Nazlı:Bu sarışın her defasında bana laf sokuyor.Çok da masum kötülük yapamıyorum.

Begüm:Allah Allah.

Cafer:Size bir teklifim var.

Umut:Kabul etmiyorum!

Demir:Tam şu anda bacağımı kırdım.Bir yıl dışarı çıkamazmışım.

Ceyhun:Kolum koptu!

Begüm:Kiyafet dolabı üzerime devrildi.Şu an bir enkazın altında sayılırım.Hiç gelemem.

Mert:O kadar çok depresyondayım ki doktor kliniğe kapattı.

Cafer:Allah sizi kahretmesin! Lan hepiniz mi sakat kaldınız birden?

Nazlı:Bana bahane kalmadı.

Ali:Nazlı geliyorsa,ben gelmiyorum.

Nazlı:Senin benim gibi biri ile tanıştığın için şükür namazı kılman gerekir.Bir de burun kıvırıyor,hadsiz.

Ali:Yok almayayım.Mazallah gelirim bu sefer de sevgilini korumak için beni cam parçasıyla kesmek yerine balta ile falan kovalarsın(!)

Nazlı:Allahım,ne kadar komiksin sen.Senin mizah seviyyeni napıcaz biz.Çat pat bile değilsin,o derece kötü.

Nazlı:Ayrıca Emir benim sevgilim değil! Neyi neden yaptığımı anlayacak kadar zeki olduğunuzu sanıyordum, ama ufak bir yanlış anlama oldu.

Begüm:Laf itinayla çarpılmıştır.

Mert:Ben Meltem'i özledim.

Ceyhun:Şu an ne alaka?

Mert:Duvardaki çerçeveye bile bakarken aklıma o geliyor.Beni nasıl terk eder?

Cafer:Çerçevede deniz dalgası falan mı var? Kötü kesim saçlarını hatırlatmış ola bilir.

Mert:Aşk acısı çekiyorum burda.Durmuş hala biriciğimin şiir gibi saçlarına laf sokuyor.Pislik!

Nazlı:Boş ver yenisini bulursun.Sonuçta biri gider biri gelir.Dışarıda milyonlarca insan var.Sonuçta bir malı yıllarca beklemeyeceksin ki!

17 Aralık  (Final)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin