22.İlmek

143 49 3
                                    

Bölüm hakkında yorumlarınızı bırakmayı ve oy atmayı unutmayın💛

🎼Sena Şener-Teni tenime

*******************

Dilay'dan

Koşu bandından indikten sonra nefes nefese kalmış şekilde eğildim ve ellerimi diz kapaklarıma yerleştirdim. Kulağımda ismini bilmediğim ve üstelik fazla gürültülü olan bir müzik sesi vardı.Kulak zarımı daha fazla patlatmaması için hızla kulaklığı kulağımdan çektim ve pencerenin karşısına bıraktığım matarayı elime alarak suyu kafama diktim.İçime yayılan ferahlıkla kabine doğru ilerledim ve duş almadan spor salonunun havuz bölümü için bikinimi giydim.Siyah ve tek parça halindeydi. Göğüs kısımı derin V yakaydı ve göğüslerin üzerinden V şeklinde siyah ipler geçiyordu.

Spor yaparken topladığım saçlarımı özgür bıraktım ve yüzme salonuna doğru haraket ettim.Ayağım soğuk zeminle temas ettiği zaman ürperdim. Buna rağmen adımlarım hız kesmeden devam etti.Spor ve yüzme kafamı dağıtmak için bir tür hobiydi.Kafamda benden birleştirilmeyi bekleyen yapboz misali düşüncelerimi arka plana atmamı sağlıyordu.Başka kelimeyle söylersek birer kaçış yöntemiydi. Zihninde dem vuran düşünce savaşından kaçmak için bir yol.Soğuk işte o savaşı bana hatırlatan etkendi. Temas ettiğin halde gerçeğin tüm sinyallerini sana yolluyordu, duraksaman için seni engelliyordu. Ama kulak tıkamak daha cazip geliyordu.

Yüzme salonu oldukca böyüktü ve içinde aynı büyüklükte iki havuz vardı. Salonun tavanı aynalarla kaplıydı ve havuzun maviliği direk aynalara yansıyordu.Birinci havuzun karşısında durdum ve ellerimi yukarı kaldırıp birleştirerek bedenimi önce sağa,sonra sola eğdim.Tekrar ellerimi yukarı kaldırarak suya daldım.Hızla ellerimi çırparak havuzun sonuna kadar yüzmeye başladım.Su ılıktı ve tenimi okşuyormuş gibi bir hiss bırakıyordu.

On dakikayı aşkın bir süre yüzdükten sonra kafamı sudan çıkararak sağa sola salladım.Havuzun kenarına doğru haraket ettim ve arkamı dönerek havuzun kenarlarından tutunarak kafamı silkeledim.O sırada suya birinin daldığını duysam da arkamı dönmeden kenarlardan tutmaya devam ettim.Bir havuz keyfimiz var onu da bozmasanız olmaz değil mi!

Sırtıma ılık nefesin çarptığını hissetmemle kaşlarım çatıldı.Ağır hareketle sırtımı döndüğüm zaman bir çift mavi gözle karşılaştım.Yüzünde ki kocaman gülümsemesi büyülü çukurlarını ortaya çıkarmıştı.Üzerinde hiç bir şey olmadan pürüzsüz teni ile karşımda duruyordu.Geri zekalı havuza kazakla girecek değildi ya! Elimle alnıma şaplak atmak isteğimi son anda durdum.

Gözlerim çenesinden ağır ağır akarak göğüslerinin arasından süzülen damlaya kayınca yutkundum.Bana daha fazla yaklaştı ve iki elini aralarında kalacağım şekilde havuzun kenarlarına yerleştirdi.Nefesini yüzüme ekledi "Sonunda yalnız kala bildik." Fısıltı ile çıkan sesi bile tepeden tırnağa bütün vücudumun karıncalanmasına sebep oldu.Ses yakışıklılığı denen bir şey var gerçekten,Dilay.Bunu kabul edelim çünkü somut delil şu an karşında duruyor.

Kendimi toparlayarak kolu ile yaptığı kafesden çıkmaya çalışsam da beceremedim.Engellemek için yakınlığı daha fazla artırınca tenimiz bir birine değiyordu.Kalbim iyi değildi,bunu biliyorumdum.Çünkü maratondaymış gibi çok hızlıydı.Ağzımdan kekeleyek sadece bu soru çıkmıştı "N-ne yapıyorsun?"

Soruma davetkar gülümseme ile cevap verdi.Beklemediğim anda kenarlardan çektiği elleri sırtıma tutundu.Verdiğim tek tepki gözlerimin kocaman açılması oldu.Dokunduğu yerlere lavlarını bırakarak ateşi harlıyordu.Kafasını eğdiği zaman saçından düşen bir damla göğüslerimin arasından aşağıya kaydı.Tüm nefesi rüzgar gibi omzumda esiyordu.Dudakları omzumla temas ettiği zaman bir süre bekleyerek dudaklarını sağa sola haraket ettirdi. Soluk borum sıkışıyormuş gibi göğsüm kalkıp inmeye başladı.Hakimiyetini kurduğu vücudum zangır zangır titriyordu.Sulu öpücüğünü omzuma bıraktıktan sonra çenesini oraya yerleştirdi "Özledin mi beni?" Sesi boğuk çıkmıştı. Evettt! Diyebilseydim keşke ama ben...ben kendime hakim olmalıydım işte.

17 Aralık  (Final)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin