Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın.Keyifli okumalar!🎼Sezen Aksu-Onursuz olabilir aşk
🎼Ahmet Kaya-Niye böyle anne
******************
Nazlı'dan...
17 aralık 2021'in devamı....
Derinden nefes alarak anahtarı deliye sokup kapıyı açtım. İçeri adım attığım esnada sessizlik beni karşıladı. Etrafa göz ucu bakış attığımda görünürde yine kimse yoktu. Kapıyı arkamdan ittiğim zaman tereddütle ona seslendim "Ceyhun,evde misin?" Geri zekalı acaba olmasa sana nasıl cevap verecek?
Tekrar adını sesleneceğim sırada golden cinsinde parlık sarı renkli tüyleri olan bir köpek havlayarak gelip önümde durdu. Gözlerimi kısarak ona baktım "Senin burda ne işin var söyle kimsin?" He Nazlı, köpek de şimdi kalkıp sana tüm CV'sini anlatacak. Bu zekayla yaşamayı nasıl becerdin acaba bu zamana kadar?
Köpek iki ayağı ile ayakta dururken diğer ikisini havada tutup dilini dışarı çıkardı. Gülümseyerek önünde diz çöktüm ve kafasını okşamaya başladım "Sarıbaş, çok tatlısın." Bir defa havladı.Ellerimi yanaklarına getirip sıktım "Çok mu sevdin sen Sarıbaş ismini?" Dudaklarımı büzdüm "Allah bilir o şerefsiz sahibin sana ne ikoncan isim vermiştir." Omuzlarımı düşürdüm "Nerede o?" Ben gerçekten aklımı kaçırıyor ola bilirim çünkü şuan köpeğe soru soruyordum.
Ayağa kalkıp doğruldum ve salona doğru yürüdüm. Sarıbaş da peşimden geliyordu. Salona girdiğim zaman gözüme ilişen ilk çerçeve olmuştu.Gözlerimi kısarak çerçeveye bakmaya başladım. Seni öldürmemek için değil de seni öldürmem için sürekli benim elime sebep veriyorsun, hayvan! Kafamı iki yana salladım. Gözlerim saate iliştiğinde saat akşam sekizi gösteriyordu.Nerdesin,Ceyhun? Gıcık falan ama olmadığı zaman bu ev hiç çekilmiyor. Salondan ayrılarak yatak odasına doğru yürüdüm.
Yatağının üzeri toplanmamıştı, kıyafetleri de etrafa düzensin dağılmıştı. Ceyhun, eğer o klişe sahneyi bana yaşatırsan, seni gebertirim! Ama o sahnenin olması için içeriden duş sesi gelmesi lazımdı. Olmadığına göre katil olmayacağım. Bendeki keyif de kimsede yok. Önce çocuğu tek başına bırakıyorum sonra da hesap soruyorum. Ah Ceyhun,sen benle ne yapacaksın? Bunu sen bulmalısın çünkü ben de kendimle ne yapacağımı bilmiyorum.
Yatak odasında daha öncede dikkatimi çeken kapıya diktim bakışlarımı. Sinsi gülümsememi yerleştirdim yüzüme "Bence Ceyhun benim meraktan ölmemi istemezdi." Kapının kulpunu çevirdim. Biraz tedirginlik vardı üzerimde. Acaba filmlerdeki gibi Ceyhun seri katil de kurbanlarını burda mı saklıyor? Yok canım, gayet sevimli duruyor. Eğer öyleyse, teneşirli sularda yıkarım onu.
Daha fazla dayanamayarak kapıyı açtım ve içeriye girdim.Oda karanlık olduğu için ışıkları açtım ve her taraf kırmızı ışıklara büründü. Katil ola bilir bence. Yavaşca kaçsam mı?
Oda oldukca büyüktü ve duvarları bembeyazdı. Duvarların birine kocaman bir ekran monte edilmişti. Altında da bir sürü CD dizilmişti. Ekranı görecek şekilde beyaz "U" şeklinde koltuk yerleştirilmişti. Koltuğun sağ çaprazında çalışma masası vardı ve üzerinde farklı maketler vardı. Ekranın sağ tarafına bir gramafon, sol tarafındaki raflara ise plaklar yerleştirilmişti. Gramafona doğru yaklaştığımda üzerinde bir plağın takılı olduğunu gördüm. Şarkıyı açtığım zaman Sezen Aksu'dan "Onursuz olabilir aşk" şarkısı çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 Aralık (Final)
RomanceBoğazını temizlerken gözlerim tekrar gözlerine tırmandı "Deniz feneri biliyorsun ki karanlıkta gemilere yol gösteriyor." Gözlerim dolarken kafamı salladım. Derinden nefes alırken gülümsedi "Benim için sen deniz fenerini temsil ediyorsun. Gülüşünle...