Keyifli okumalar bebekler.
Yorumlarınızı dört gözle bekliyorummm.
****
Motorumu yavaşlatıp sağa çektiğim gibi inmem bir oldu. Hızlıca bir araştırma yapıp Aral ile buluşmam gereken yere gitmem lazımdı. Bu sefer damlardan gitmek yerine saldırının gerçekleştiği yere yürüyerek gidiyordum. Gözlerim sağa sola, evlere, dükkanlara bakıyor bir kamera görürüm umuduyla dolanıyordum.
Fakat tamamen gecekondulardan oluşan evler dışında üç dükkan vardı ve dükkanların 2sinde kamera açısını saldırırının olduğu yere bakmazken diğerinde hiç kamera yoktu. Bir grup genç benim durup etrafa baktığımı görünce ara ara bana bakar oldular.
Muhtemelen bu etrafı inceleyen kişi kim diyedir. Normalde Aven amblemli fularımı takıyordum fakat medya sağ olsun beni insanlara kötü yansıttığı ve muhtemelen de arandığım için kendimi belli edecek şeyler giyemezdim.
Bana daha fazla dikkat kesildikleri için onlara doğru döndüm. "Merhaba?" gençler yaslandıkları yerden doğrulup tüm dikkatlerini bana çevirdiler. "Merhaba."dedi içlerinden birisi. "Bir yerimi arıyorsunuz?" kafamı sallarken elimle şapkamı destekledim. Peruğu düzgün takamamıştım ve düşmesini istemezdim.
Üstüm baştan aşağıya yine siyahlara bürünmüştü fakat gözümde çerçeveli gözlük, simsiyah peruk bir saç ve yüzümün üç yerine yapıştırdığım ben ile elimden geldikçe gizlenmeye çalıştım. Gecenin karanlığı da buna tabiî ki tuz biber oluyordu.
"Geçen gün benim burada motoruma zarar verildi. Polisler pek ilgilenmediler o yüzden iş başa düştü. Belki kamera vardır diye bakınıyordum," derken umutsuz bakışlarla etrafı gösterdim gençlere. "Nerelerde güvenlik kameraları vardır sizce?"
Gençler birbirlerine kısa bakışlar attıktan sonra benimle konuşan omuz silkti. "Burada bu tür olaylar çok olur. Kamera da pek bulunmaz." Bir an duraksayıp arkamda bir yerlere baktı ardından tekrar bana döndü. "Aslında muhtar amcanın arabasında var."
Umutsuzluğa kapılan içim çocuğun dediği ile anında yeşerdi. "Muhtar amca mı?" Çocuk kafasını salladıktan sonra çenesiyle arkamı işaret etti. Kafamı çevirip baktığımda eski klasik bir araç vardı. "Sokakta birkaç hırsızlık oldu ardından kendi evi ve arabası da soyuldu. Yapanlar bulunmadı ve bir daha mahalleye dadandılar. Güvenlik kameralarını da birkaç kere kırdılar, bu yüzden arabasına gizli kamera taktı arabasını da geriye sokağı tam görecek şekilde koydu."
Sevinçle dans etmemek için büyük çaba sarf ettim. "Benim çok işime yarayabilir. Bu muhtarın evi nerede?" Çocuklardan birisi doğrulup sokağın ilerisinde kalan soluk bir binayı gösterdi. "Onun ikinci katı. Ama gündüzleri diğer sokaktaki muhtarlıkta olur." Anladığımı belirtircesine kafamı salladım. "Peki numarası varsa alabilir miyim? Yanına gitmeden önce arayıp konuşayım belki kamera görüntülerini vermek istemez."
Benimle konuşan çocuk hızlıca telefonunu çıkartınca bende aynısını yaptım. Aldığım numaranın ardından çocuklara teşekkür ederek geldiğim yolu geri yürüdüm.
Telefonumdan açtığım programı arabanın yanında geçerken çalıştırdım ve araçtaki GSM SIM takılı modemin şifresini kırarak içeri Wi-fi'ye bağlandım. Arabaya baktığımda kamerayı görmüştüm. Özellikle gizlememiş olacak ki kolaylıkla bulabiliştim. Wi-fi bağlantılı olduğu için uzaktan heckleyebilirdim kamerayı. Yani muhtarla görüşmeme gerek kalmazdı böylece.
Aracın sokağın girişinde durması işime yaramıştı. Köşeyi dönüp kaldırıma oturduğum gibi notebookumu çıkardım. Çok basit bir işlemdi bu yüzden sadece 15 dakikamı almıştı. Ve artık kamera sisteminin içindeydim. Hızlıca tarih olarak kayıt altına alınan videolardan aradığım tarihi buldum. Videoya tıklarken meraklı şekilde bir yandan da etrafa göz atıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADUL +18 - TAMAMLANDI-
General FictionGerçek aile, illegal grup kurgusu Çocuklar ruhlarına sızan Karadul'un gölgesine sığınırken gelecek tekrar yazıldı. Anlaşma yapıldı ve geleceğin sillesi hayat, çocukların sinesine Karadul imzası kazıdı. Çocuklar büyüdü, sinelerindeki Karadul imzası...