Bölüm 37

12.4K 845 224
                                    

Selaaamlarr ♥️ Lütfen bol bol yorum görmek istiyorum. Özellikle bu bölüm. Bu bölümün bende ayrı bir yeri var.

Her neyse keyifli okumalar. (Bu arada finalden önceki son bölüm olduğunu söylemiş miydim? )

*******

"Videoyu şu cümle ile sonlandırmak istiyorum." Kuruyan dudaklarımı maskenin altından yaladım. Gözlerimi kaldırıp tekrar kameraya baktım. Kameranın arkasındakilerin gururlu bakışları içimin kabarmasına sebep oluyordu. Elimdeki gösterdiğim kanıt dolu belgeleri masaya bıraktım ve dirseklerimi masaya dayayıp ellerimi birleştirdim.

"Adalete engel olan herkesi Karadul, ördüğü ağla boğacak."

***

Derin nefes alarak Hülya'nın son dokunuşları yapmasını izledim. Kalbim dörtnala öyle dolu dolu atıyor ki heyecandan ve korkudan bayılabilirdim. Büyük gün bugündü. Birkaç saat sonra Behram ile buluşacaktık.

Elimde telefon tüm planın üzerinden belki de milyonuncu kez geçtim. Bir aksilik çıkacak diye çok korkuyorum, planın içinde planlarlar ve neredeyse A'dan Z'ye tüm harflere planlar yapmıştım. Dünya kadar plan doldu kafam ve ben yine de yetersiz hissediyordum.

"Bitti," dedi kız eserine gülümseyerek bakarak. Üzerimi düzeltip ayağa kalktım ve boydan aynaya dönmeden önce içimden kendimi sakinleştirdim. Her şeyin olumlu olduğunu gösterircesine parmağını kaldıran Hülya'ya gülümseyip soluma döndüm ve aynaya baka kaldım.

Yeni bir ben doğmuştu adeta. Öyle ki beni kendim bile kendime benzetememiştim. "Sen! Sen ne yapmışsın böyle!" diye şakıdım boydan boya kendime bakarken. Beyaz düz spor ayakkabılarımın üzerine vizyon rengi havuç model kumaş pantolon ve üzerine de beyaz bir crop giymiştim. Açık olan ten rengimi Hülya büyük bir ustalıkla bronzlaştırmıştı. Asla sırıtmıyor tamamen gerçekçi duruyordu. Saçlarımda ise önce peruk düşündük fakat sahte durma ihtimaline karşı kendi saçlarımı oldukça kısa kesmiştik.

Omuzlarıma tam olarak değmiyordu bile ve dalgalı saçlarımı ise geçici boya ile siyaha boyamış dümdüz yapmıştık. Yüzüm ise Hülya'nın profesyonelliğini konuşturduğu en iyi yerdi. Öyle yüz kontörü kullanmıştı ki yüzümün yeni hatları ortaya çıkmış beni hem başka birine çevirmiş hem de yaşımı nereden baksan 28 yapmıştı.

Bu kız gerçekten işinde mükemmeldi.

Ben şu halimi kendime asla benzetmiyorken Behram asla tanımazdı. En son eline aldığı spreyi yüzüm, saçım ve vücuduma boca etti tekrar. Bu kalıcılığı içindi. Daha sonra koltuğa özenle konulmuş takımın ceketini alıp omzuma koyunca tam da profilimdeki o iş kadını gibi olmuştum.

SABANLAR Holdingin genel müdürü Şeyma Sabanlar'dım. Kız kardeşim Melek'e ihtiyacı olan kalp Behram'ın çocuklarında vardı. Bu sektörde o çocuklara Behram'ın çocukları dendiğini ise yeni öğrenmiştim. Ben ise kardeşini çok seven bir abla olarak küçük ekibimle Behram ile anlaşmaya oturacağım bugün.

Merdivenlerden inerek aşağıda bekleyen Çakır ve Enes'in yanına gitmeye başladım. O sırada Çakır, Mahalleden bulduğumuz 15 yaşında bir kız ve Enes vardı. Onlar benim yakın korumam olarak yanlarımda gelecekti. Kız ise benim hasta olan kız kardeşim Melek olacaktı. Babam durumu mahalledeki kendisine saygı duyan birkaç adama anlatırken kimsesi olmayan kız anında gönüllü olmuştu.

Karadul'un her türlü yardımına koşarım demiş ve hasta kardeş rolünü kabul etmişti. Sadece işler çirkinleştiği an görevlendirdiğimiz beş adam kızı güvenli bir şekilde ayarlanan bir arabayla oradan uzaklaştıracaktı.

Apartmanın kapısını açarak dışarı çıktığımda gözüm hemen arabaya yaslı duran Çakır ve Enes'i seçmişti. İkisi de apartmandan çıkan beni görünce dikkat kesildi hemen arkasından ise kafalarını geri çevirdiler.

KARADUL +18 - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin