KARADUL

26.4K 1.3K 147
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR!

****

Hayatın elinde oynattığı ince kukla ipleri vardır. Herkesi yönlendirir ve herkesi istediği gibi oynatır. Oyunlar sırlar ölüm ve savaşı peşinden getirirdi. Şimdiki oyunu ise kaderin yıllar önce birbirlerine bağladığı gençler üzerineydi. Karadul örümceğinin imzası sinelerine kazınmış çocuklar hiçbir şeyden habersiz yaşıyorlardı.

Neva takip ettiği adamın bir anda arkasına dönmesi ile sırtını anında duvara yasladı. Derin nefes alarak fark edilmemiş olmayı diledi. Fakat adamın önüne düşen gölgesine bakılırsa şüphelenmişti. Tam o sırada yan tarafındaki mırıldanan kediyi gördü ve yerdeki minik taşa uzandı.

Kediye değmeyecek ama onu korkutacak şekilde taşı fırlattı ve bu sayede kedi korkarak yola çıktı. Adamın dikkati dağıldığı an ilerisindeki arabanın hemen yanına çökerek saklandı.

Adam gözlerini kediden çekerek binanın giriş çıkıntısına tekrar döndü. Birkaç adım atarak çıkıntıya giderken Neva ise sürünerek görünmemek için arabanın diğer tarafına geçiyordu. Solukları birbirine girmişti. Elindeki telefonuna kafasını eğdiğinde bağlantı için daha yakınına gitmesi gerektiğini gördü. Eğer adam bir anda arkasına dönmeseydi telefonuna erişmek üzereydi.

Çıkıntıda kimseyi görmeyen adam yoluna devam ettiği sırada Neva içinden söylenmeye başladı. Adamı 1 saatten fazladır takip ediyor ve hala hiçbir şey bulamamıştı. En azından adamın telefonuna sızması lazımdı. Arabanın kenarından kafasını çıkardığı an adamın ilerideki disko bara girdiğini gördü. Bu barı daha önce araştırmıştı. Alt katında sadece bir bar gibi görünse de üst katında resmen uyuşturucu ticareti yapılıyordu. Üst kata ise sadece belli başlı kişiler girebiliyordu.

En azından şu an nerede olduğu belliydi. Sırt çantasını yere dikkatli şekilde koyarak üzerindeki siyah sweet ceketi çıkardı. Altındaki ince badinin eteklerini içe doğru katlayarak göğüs altına kadar çekti ve göbeğini açıkta bıraktı. Ceketi tekrar alarak beline bağladı ve saçlarını açarak saçma şekilde dağıttı ve yolunmuş izlenimi verdi. Yüzünde suratını hastalıklı gösterecek fondöten sürmüştü zaten sadece yere çökerek çantasından göz kalemi çıkardı. Ardından çabucak göz atlarını morartacak şekilde makyaj yaptı.

Arabanın aynasını kullanarak gözlerine sürdü ve parmağı ile dağıttı. Dışarıdan birisi görse anında uyuşturucu bağımlısı olduğunu anlardı. Sırt çantasını sırtına taktığı an bara doğru yalpalayarak yürüdü. Onu gören adamlar diklenerek kaşlarını çattığı an önlerinde durmuştu.

Gözlerini devirerek sanki daha önce hep geliyormuş gibi kolunu sıvadı ve bileğinin iç kısmındaki geçici dövmeyi gösterdi. Adamlar anında geri çekildi ve içlerinden bir tanesi "Bugün eğlence üst katta," diyerek bilgilendirdi. Kolundaki geçici dövme ona uyuşturucu ticareti yapılan kata rahat bir şekilde çıkartacaktı.

Fakat Neva gerim gerim gerilmişti. İçeri girdiği sırada hiçbir şey yapmayacak sadece bilgileri toplayıp gideceğini kendisine hatırlatıyordu. Bu yüzden etrafa bakmadan çabucak üst kata çıktı ve gözleri katta az önce takip ettiği adamı aradı.

"Yavrum, yalnız mısın?" diyerek yanına yaklaşan adam gözlerini devirip orta parmağını çıkararak yanında geçip gitti. Tam o sırada bar tezgâhında yalnız başına oturan adam dikkatini çekti. Çantasını adama yakın duran masanın altına sakladı ve cep telefonundan çabucak programı açarak arka cebine yerleştirdi.

Hareketli şarkıya ayak uydurarak dans etmeye başladı. Hareketleri uyuşturucu kullanmış gibi, kendinden geçmiş ve dağınıktı. Ritme bile ayak uydurmuyor sadece sanki az önce uyuşturucu çekmiş gibi kafasının güzel olduğunu gösteriyordu. Yavaş şekilde kimsenin dikkatini çekmeden adama yaklaştı ve bu arada insanlara da çarpıyor bilerek kendisinin iyi olmadığını gösteriyordu.

KARADUL +18 - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin